"Rauf Bey Ship" serve à e vittime di u terremotu chì si preparanu per l'esame

U Rauf Bey Ship serve e vittime di u terremotu preparatu per l'esami
"Rauf Bey Ship" serve à e vittime di u terremotu chì si preparanu per l'esame

Rauf Bey Ship hà cuminciatu à serve i studienti affettati da u terrimotu chì si preparanu per l'esame cintrali è l'esame di l'istituzioni di l'istruzione superiore (YKS) in u scopu di u Sistema di Entrata à u Liceu (LGS) in u distrittu Iskenderun di Hatay.

Dopu chì l'arrangementu di i spazii di manghjà, i dormitori è l'aula hè stata cumpletata è i libri è i libretti di i studienti sò stati preparati, u Rauf Bey Ship hà cuminciatu à accettà i studienti.

I studienti affettati da u terrimotu si preparanu per l'esame centrale è l'esame per l'istituzioni di l'istruzione superiore (YKS) in u scopu di u Sistema di Entrata di u Liceu (LGS) cum'è imbarcu à bordu di a "Nave di salvezza di u Mari Neru Rauf Bey Ship".

Classi, dormitori, sale di studiu, biblioteche è spazii di riposu sò creati apposta nantu à a nave, induve 60 prufessori furmàranu più di mille studienti.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu nantu à u so contu di e social media, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "A nostra nave, Rauf Bey, chì hè diventata una scola cù e so classi, biblioteca, sale di studiu è spazii suciali, accoglie i nostri studienti chì preparanu. per l'esame in Iskenderun". disse. Özer hà dettu: "Cumu avemu prumessu à i nostri figlioli, continueremu l'educazione in tutte e cundizioni". usatu e frasi.