Pannellu di Scavi Archeologichi in a Necropoli Storica di Kızılkoyun

Panel nantu à scavi archeologichi in a Necropolis storica di Kizilkoyun
Pannellu di Scavi Archeologichi in a Necropoli Storica di Kızılkoyun

In u scopu di a Settimana Turistica di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, un pannellu nantu à i Scavi Archeologichi di Şanlıurfa hè statu tenutu in a Necropoli di Kızılkoyun. In u pannellu, i scavi dopu à u terrimotu è l'inundazioni è i lochi storichi dannighjati sò stati discututi. Citizens hà dimustratu un grande interessu in u panel, chì era accumpagnatu da un cuncertu ney.

Un pannellu nantu à scavi archeologichi hè statu tenutu in a Necropoli di Kızılkoyun cum'è parte di a settimana di u Turismu in Şanlıurfa, a cità di Storia è Cultura.

U Dipartimentu di Archeologia di l'Università di Harran è u Capu di Scavi di Harran Ruins Prof. Dr. Mehmet Önal, Lecturer di l'Università di Batman è u vicepresidentu di l'excavazione di u Castellu Şanlıurfa, Akarcan Güngör, anu participatu à u pannellu, induve l'infurmazione hè stata data nantu à i scavi in ​​a cità.

E misure da piglià per a risturazione di l'edifizii storichi avariati da u terrimotu di u 6 di ferraghju è di l'inundazione di u 14 di marzu in a cità sò state spiegate. Parechji moschee storiche è siti storichi in a cità sò stati dannighjati da i terremoti in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju.

Accolta quasi 1 milione di visitatori l'annu passatu, Şanlıurfa hà da scopu di radduppià u so scopu turisticu quist'annu, postu chì hè a Capitale di u Munnu Islamicu. Attraendu l'attenzione di i turisti lucali è stranieri cù u so Göbeklitepe è Karahantepe di 12 mila anni, Şanlıurfa accoglierà i turisti di i paesi islamici.

Un spettaculu d'arte di sabbia à tema di Cultura è Turismu hà affascinatu l'audienza. U prugramma, chì durò circa 2 ore, hè finitu cù a presentazione di rigali è una ripresa di foto di gruppu.

KOCADAG "ASPETTEMU PIÙ DI 1 È UN MILIONI DI VISITATORI DI HALL"

U Capu di u Dipartimentu di Cultura è Turismu di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, Niyazi Kocadağ, hà dettu: "Şanlıurfa hè digià pronta per u turismu da ieri. Ùn ci hè micca danni in nessuna di e nostre ruine. Şanlıurfa hè una di e pruvince chì anu sentitu u terrimotu u menu, è avemu avutu una pruduzzioni incredibile in u turismu prima di u terrimotu. In tempu di vacanze, sta attività hà iniziatu in Ramadan, u centru di u turismu di fede in Şanlıurfa. Dopu à e vacanze, cuntinuemu a surtita chì avemu aspittatu è lasciemu. À u mumentu, avemu avutu una figura di visitori vicinu à un milione. Siccomu simu a Capitale Turistica di u Munnu Islamicu questu annu, aspittemu più di 1 milioni di visitatori. Questa hè a necropoli di Kızılkoyun, un locu cù e più grande fossa di u mondu, è hè un piacè incredibile di guardà à a sera. Cù u bonu tempu, l'avemu apertu à i visitori à a sera. U numeru di turisti stranieri in Şanlıurfa era di circa 5 per centu, aumentemu quella cifra versu u 10 per centu. Questa hè a Necropoli di Kızılkoyun è riceve turisti incredibili. Dopu à diventà a Capitale Turistica di u Munnu Islamicu, i paesi di u mondu mostranu un grande interessu per noi. Prevemu chì a Necropoli di Kızılkoyun cumpete cù Göbeklitepe ", disse.

ÖNAL, "ASPETTEMU TURISTI LOCALI È STRANIERI IN SANLIURFA"

U Dipartimentu di Archeologia di l'Università di Harran è u Capu di Scavi di Harran Ruins Prof. Dr. Mehmet Önal, Şanlıurfa hè una di e nostre pruvince chì hè stata menu affettata da questi disastri per via di a zona di terramotu di u 3u gradu. Quandu guardemu à e destinazioni turistiche, postu chì Göbeklitepe hà digià un insediamentu nantu à a roccia, quelli obelischi sò ind'è elli, chì avemu. chjamate zivane scolpite in a roccia. Dunque, u tarrenu induve u terrimotu hè menu affettatu da u terrimotu hè i lochi induve hè a roccia. Göbeklitepe hè avà apertu à i visitori. Ùn ci hè micca un effettu di terramotu. U nostru museu hà bisognu di uni pochi di mesi, fora di questu, Harran hà ancu bisognu di uni pochi di mesi. Aspittemu i turisti stranieri in u nostru Şanlıurfa ", disse.

OFLUOĞLU, "I VISITURI SÓN SATISFATTI D'APERTURA PER VISITÀ GÖBEKLITEPE"

U presidente di a Camera di i Guide Turistici Regionali di Şanlıurfa, Merve Ofluoğlu, hà dettu: "Avemu avutu paura, avemu avutu perdite in a regione, ma Şanlıurfa hà sappiutu stà in piedi in a zona storica è archeologica. Attualmente, ci hè un travagliu di corta durazione, eccettu u nostru museu Şanlıurfa. Fora di elli, simu pronti per u turisimu. Avemu ancu gruppi in a regione, serà occupatu durante a festa. Ci sarà un tagliu in u prucessu di selezzione in a cunghjuntura nurmale di u nostru paese, ma da ghjugnu, avemu cuminciatu à riceve e nostre riservazioni intensivamente di novu. Seremu torna à a nurmale in settembre, s'ellu ùn ci hè nunda di male, avemu gruppi ancu avà. Attualmente, u numeru di turisti stranieri hè assai più altu ch'è i naziunali. L'apertura di Göbeklitepe hè un prucessu pusitivu per noi, a so storia di 12 mila anni ferma senza danni, nè da terremoti nè da inundazioni. In cerca di questu, Karahantepe hè stata aperta à i visitori, è pudemu visità. I nostri invitati ponu visità Şanlıurfa per 3-4 ghjorni in un modu assai còmode ". Hà fattu e so dichjarazioni.

TURKMENI, "PRONTI A ACCOGLIE I VISITATORI A SANLIURFA"

Guida Turistica Prufessiunale Mehmet Kamil Türkmen hà dichjaratu chì l'avvenimentu urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa in l'area storica di a Necropoli di Kızılkoyun hè estremamente impurtante è hà dichjaratu chì Şanlıurfa aspetta i so visitatori cù tutte e so destinazioni turistiche.