A Strada di Ferrovia chì divide Tarsu in dui passa in terra

DCIMMEDIADIJI JPG
A Strada di Ferrovia chì divide Tarsu in dui passa in terra

Sindaco di Tarsu Dr. A lotta di Haluk Bozdoğan nantu à a ferrovia sotterranea chì divide Tarsu in dui hà datu risultati. U presidente Bozdoğan, chì hà travagliatu per stu prughjettu chì cambierà u destinu di Tarsu per un bellu pezzu, hà datu a bona nova à a ghjente di Tarsu chì u trenu andarà sottu à terra. In questu cuntestu, u travagliu hè cuminciatu in tutta a cità. U sindaco Bozdoğan hà dichjaratu chì cù a soterra di a ferrovia, u prublema di trafficu in i punti cruciali di a cità serà eliminatu, è chì a terra vacante serà aduprata cum'è una zona verde è una strada di bicicletta.

Piglià a ferrovia, chì hè impurtante per u futuru di a cità, sottu terra. U travagliu febbrile di Haluk Bozdoğan hà datu risultati. U presidente Bozdoğan, chì hà spressu per anni chì vulianu chì a cità ùn sia micca divisa in dui cù u Prughjettu Ferroviariu Altu Standard Mersin-Adana-Gaziantep, hà fattu una rivoluzione. U presidente Bozdoğan, chì hà resistutu è s'arrizzò per u futuru di a cità, soprattuttu in Ankara, da u principiu di u prugettu, hà rializatu u so sognu. Questa mossa, chì hè assai impurtante per u populu di Tarsus, hè stata apprezzata da u presidente Bozdoğan. Cù stu sviluppu, Tarsu hà ancu guadagnatu facilità suciali. L'area verde di a terra chì hè stata persa cù a terraferma di a ferrovia; caminu per caminari, caminu in bicicletta, seranu valutati cum'è spazii di vita di famiglia. Travagliu di perforazione, filmati di drone, etc. per u prugettu. L'obiezioni di u presidente Bozdoğan, chì hà sustinutu parechji prublemi è seguitu u prucessu da a custruzzione, u periodu di operazione à a valutazione di l'impattu ambientale è suciale di u prugettu, finu à a parte Ankara di u prugettu, hè ghjuntu à una cunclusione, cunziddi l'interessu publicu per u prugettu. Prughjettu di ferrovia di 2,7 chilometri. Dopu à i sviluppi, i travaglii per u prughjettu di a ferrovia cuminciaru in tutta a cità.

A Strada di Ferrovia chì divide Tarsu in dui passa in terra

PRESIDENTE BOZDOĞAN, "HELLI DICEU chì ùn pudete micca successu, avemu ancu successu!"

Sindaco di Tarsu Dr. Haluk Bozdoğan hà riferitu à u fattu chì anu pigliatu a ferrovia sotterranea malgradu tutti l'ostaculi è hà dettu: "A nostra sola preoccupazione hè u nostru Tarsu... Stu passu chì avemu fattu per u futuru di a nostra cità ùn hà micca successu ancu", dissenu ". ùn pudete micca, tutti anu pruvatu, ma hà fallutu, cumu averà successu ". Videremu i ghjorni chì sta cità uttene i so diritti è uttene ciò chì si merita. A ferrovia hè sotterranea. Eramu solu in sta lotta, ma avemu riesciutu di novu. Superemu stu grande prublema chì avemu mintuatu pensendu à i prublemi di trafficu chì u nostru pòpulu sperimenta ghjornu per ghjornu. U travagliu hè avà principiatu in tutta a cità. Videremu i ghjorni duve faremu di Tarsu una pruvincia.Travagliemu per rinfriscà i spazii viventi di Tarsu è di i so abbitanti è d’aumentà u so cunfortu di vita. Bona furtuna à u nostru Tarsu. usatu e frasi.