Turchi, Azerbaigiani è Kirghizistani Trainees Bayraktar Akıncı Graduati

Turchi Azerbaigiani è Kirghizistani Trainees Bayraktar Akinci Graduati
Turchi, Azerbaigiani è Kirghizistani Trainees Bayraktar Akıncı Graduati

I trainees turchi, azerbaigiani è kirghizistani, chì anu datu a furmazione Bayraktar AKINCI da Baykar, anu cumpletu cù successu a so furmazione è si sò graduate.

A furmazione Bayraktar AKINCI Cuntinueghja

In u scopu di u Prughjettu AKINCI realizatu sottu a dirigenza di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, a furmazione di e squadre chì utilizanu Bayraktar AKINCI TİHA, chì hè stata sviluppata naziunale è urigginariamente da Baykar, cuntinueghja cù successu.

96 Trainees Graduate

In u scopu di AKINCI 8th Training Period, un totale di 96 apprendisti chì travagliaranu cum'è Pilotu, Operatore di Carica Pagabile, Meccanicu / Tecnicu di Motore, Operatore di Stazione di Control Elettronica / Terra è Operatore di Armi in Turchia, Azerbaijan è Forze di Sicurezza Kirghizistan per serve cù Bayraktar AKINCI Attack Unmanned Aerial Vehicle riceverà una furmazione cumpleta cù successu.

Cerimonia di graduazione tenuta

U presidente di u Cunsigliu di Baykar è u capu di a tecnulugia, Selçuk Bayraktar, chì hà assistitu à a cerimonia di graduazione tenuta à u Centru di Test di AKINCI Flight Training and Test Center in Çorlu, Tekirdağ, in u so discorsu à a ceremonia, hà enfatizatu i valori di a nostra antica civilizazione, a libertà, a ghjustizia. , cumpassione è bontà. In u so discorsu, Bayraktar hà dumandatu à i trainees per serve a so nazione è l'umanità cù una piattaforma high-tech cum'è Bayraktar AKINCI. À a ceremonia à a quale hà assistitu Narmina Mustafayeva, Consul Generale di a Republica di Azerbaijan à Istanbul, i stagiari chì anu finitu a so educazione cù onori sò stati presentati i so premii.

Baykar hà iniziatu 2023 cù l'Esportazioni

Baykar, cum'è u risultatu di un prucessu cumpetitivu, hà lasciatu i so cuncurrenti americani, europei è cinesi è hà iniziatu 2023 cù u cuntrattu di esportazione per Bayraktar TB370 di 2 milioni di dollari, cù l'accordu firmatu cù u Ministeru di a Difesa di Kuwait.

Export Record

Baykar, chì hà realizatu tutti i so prughjetti cù e so risorse da u principiu à l'oghje, hà ottenutu 2003% di tutti i so rivenuti da l'esportazioni da u principiu di u prucessu di R&D UAV in 75. In u 2021, hè diventatu u capu di l'esportazione di l'industria di difesa è aerospaziale, secondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM). Baykar, chì a tarifa d'esportazione era di 2022% in i cuntratti firmati in 99.3, hà fattu esportazioni di 1.18 miliardi di dollari. Baykar, chì hè u più grande esportatore di l'industria di difesa è aerospaziale, hà un fatturatu di 2022 miliardi di dollari in 1.4. Accordi d'esportazione sò stati firmati cù 2 paesi per Bayraktar TB28 SİHA è cù 6 paesi per Bayraktar AKINCI TİHA.