U numeru di stazioni di carica di i veiculi publichi in Turchia hà righjuntu 2

U numeru di stazioni di carica di i veiculi publichi in Turchia hà righjuntu un mille
U numeru di stazioni di carica di i veiculi publichi in Turchia hà righjuntu 2

Fattori cum'è u cambiamentu climaticu, e preoccupazioni ambientali è a crisa energetica provocanu a diffusione di i veiculi elettrici. L'avucatu Fatih Özdemir hà valutatu i prublemi ligati à e stazioni di carica elettrica è u statutu legale è legale di e stazioni. Sicondu i dati di Research and Markets, u numeru di veiculi elettrici (EV) in u mondu, chì era di 2022 milioni per u 9,5, ghjunghjerà à 2030 milioni cù una crescita annuale composta di 30,7 per centu per u 80,7. In Turchia, chì hà aduttatu una strategia chì tutte e vendite di novi veiculi seranu custituiti da 2030 per centu di veiculi elettrici per 100, hè previstu chì 2,5 milioni di veiculi elettrici saranu in strada in deci anni. Mentre chì l'aumentu di u numeru di veiculi elettrici richiede a creazione di una basa legale per e stazioni di ricarica, l'avucatu Fatih Özdemir da a squadra di u blog di a lege turca hà dettu chì i regulamenti in quantu à e stazioni di ricarica EV deve esse aghjurnatu in modu sustenibile secondu l'evoluzione tecnologica globale. in stu campu.

Evaluazione di a situazione legale di i veiculi elettrici è stazioni di carica in Turchia, Atty. Fatih Özdemir hà dettu chì ci hè un cunsensu trà i paesi nantu à a riduzione di l'usu di i combustibili fossili in u mondu. Hà enfatizatu chì l'emissioni di carbone duveranu esse ridutte à zero per ghjunghje à l'obiettivu di u riscaldamentu glubale di 1,5 ° C specificatu in l'Accordu Climaticu di Parigi. Nutendu chì malgradu questu, l'aumentu di i veiculi elettrici in u nostru paese ùn puderia micca ghjunghje à i livelli previsti, disse: "I mutivi di questu sò l'infrastruttura insufficiente è i tassi nantu à i veiculi elettrici. Malgradu a dependenza di i carburanti fossili, i veiculi cunvinziunali sò cumuni in Turchia. Tuttavia, pensemu chì cum'è i cunduttori scopre i vantaghji di i veiculi elettrici, a tendenza versu questi veiculi aumenterà ".

"U numeru di stazioni di ricarica di veiculi publichi hè 2"

Da a squadra di u Blog di a Legge Turca, Atty. Fatih Özdemir hà nutatu chì, cum'è i veiculi elettrici diventanu più diffusi, u numeru di stazioni chì furnisce a carica per questi veiculi aumenta ancu, è hà dichjaratu chì ci sò più di 3 mila stazioni di ricarica in Turchia, è più di 2 500 di queste stazioni sò situate cum'è ricarica publica. stazioni. Espristendu chì a legislazione chì hè entrata in vigore un pocu di tempu in Turchia si concentra nantu à risolve i prublemi in quantu à e stazioni di ricarica è a regulazione di u mercatu, Fatih Özdemir hà enfatizatu chì u statutu legale di i veiculi elettrici è e stazioni di carica hè sustinutu da i rigulamenti è incentivi attuali.

"I cunduttori EV ponu esse vittime di prublemi cù stazioni di ricarica"

Enfatizendu chì ci sò qualchi prublemi cù l'usu di stazioni di carica publica da i cunduttori di veiculi elettrici, Av. Fatih Özdemir hà dettu: "I prublemi ligati à a carica di i veiculi EV sò avà discututi in u mondu. Principalmente per via di taglii di energia o di malfunzionamenti, i cunduttori ùn ponu micca pudè carricà i so veiculi. Inoltre, i prublemi di sicurezza ponu esse in stazioni pubbliche è ponu esse situazioni induve i cunduttori sò vittimi. Per quessa, hè necessariu di fucalizza nantu à tematiche cum'è l'aghjurnà i rigulamenti nantu à e stazioni di carica, aumentendu incentivi è espansione l'infrastruttura di carica. Hè impurtante chì u guvernu, u settore privatu è i guverni lucali agiscenu in cooperazione è adopranu pulitiche armoniose per fà a crescita in u settore di i veiculi elettrici sustinibili in Turchia. Solu in questu modu pudemu cuntribuisce à a riduzione di l'emissioni di carbonu glubale è à un futuru sustenibile ".

"I titulari di licenze anu rispunsabilità assai impurtanti"

Caccia. Fatih Özdemir hà dettu: "L'aumentu di l'usu di i veiculi elettrici in Turchia rende impurtanti i diritti è e responsabilità di l'operatori di a rete di carica è i licenziati. Sò tenuti à furnisce servizii chì rispondenu à i bisogni di l'utilizatori in cunfurmità cù i normi, a legislazione è i rigulamenti in quantu à a pianificazione, a stallazione è u funziunamentu di stazioni di carica. Deve ancu cumpiendu e so rispunsabilità in i settori di sicurezza di dati, educazione di l'utilizatori, cullaburazione è sustenibilità. Duveranu ancu implementà standard di efficienza energetica, sicurezza è qualità in queste stazioni. Cusì, ponu avè una parte in a diffusione di i veiculi elettrici è a sustenibilità. Vulemu apre a porta à i sviluppi affruntendu spessu questi prublemi nantu à a nostra piattaforma ", disse.

Un novu mudellu di media cuncintratu in u settore legale

Da a squadra di u Blog di a Legge Turca, Atty. Fatih Özdemir hà cunclusu e so parolle cusì: "Femu publicazioni glubale specifiche à u novu mudellu di media nantu à a nostra piattaforma di publicazione, Turkish Law Blog, chì avemu stabilitu specificamente per a lege è u mercatu di u travagliu. Trasmettemu l'attuali sviluppi legali in a vita cummerciale è in l'arena internaziunale. Publicemu aghjurnamenti legali, analisi, insights è nutizie. Cum'è una piattaforma chì accoglie studi legali, istituzioni arbitrali è accademichi, informemu u publicu cun cuntenutu di qualità nantu à a lege turca ".