Nisuna mucillagine in a Baia di Izmir

Nisuna mucillagine in a Baia di Izmir
Nisuna mucillagine in a Baia di Izmir

Hè statu dichjaratu chì l'affirmazioni chì a furmazione di mucillagini hè stata scontru in a Baia di Izmir è chì aumenteria viulente s'ellu ùn era micca pigliatu precauzioni ùn anu micca riflette a verità. Basatu nantu à i rapporti scientifichi di TÜBİTAK è a Facultà di Pesca di l'Università Ege, a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di İZSU, "Ùn ci hè micca prublema di mucillagine in a Baia di Izmir. Grazie à u Grand Canal Project è à l'operazione efficiente di e piante di trattamentu, i rifiuti domestici è industriali ùn sò micca scaricati in u Golfu. Inoltre, per via di a dinamica interna di u Golfu, i so bassini è i sistemi attuali, hè impussibile di furmà saliva di mare chjamata mucillagine.

Una dichjarazione hè stata fatta da a Direzzione Generale di İZSU contr'à l'affirmazioni chì u mucillagiu pò esse in a Baia di Izmir, chì hè statu informatu in certi media. Basatu nantu à l'opinioni di istituzioni ufficiali è accademichi, e seguenti dichjarazioni sò state incluse in a dichjarazione:

"U Prughjettu di Monitoraghju Oceanograficu hè statu realizatu da TUBITAK in a Baia di Izmir dapoi u 2003. Sicondu i dati ottenuti da e stazioni d'osservazione è i dati d'esame realizati da a Facultà di Pesca di l'Università Ege, u sviluppu chì hè statu u sughjettu di a nutizia pocu tempu hè una furmazione chjamata proliferazione d'alga. Sti spezie, chì sò chjamati da parechji nomi, si riuniscenu è facenu lumps nantu à a superficia di u mare in questu modu.
A contaminazione causata da i veiculi marittimi in u risultatu di l'attività portuali, i contaminanti terrestri trasportati da i fiumi (domestici, industriali, agriculi, etc.) è i contaminanti derivanti da l'erosione cuntinueghjanu à affettà a qualità di l'acqua di a baia. In ogni casu, a contaminazione chì pò esse vistu nantu à a superficia di u mare in Izmir Bay ùn hè micca saliva di mare. A lattuga di mare, i fiori di l'alga rossa è marroni si trovanu in l'internu stagnante è senza flussu è e zoni costiere, è l'eruzioni dinoflagellate chì culuranu u mare rossu, cuntinueghjanu à aumentà è diminuite in tuttu l'annu.

Nisun rifiutu ghjunghje à u mare grazia à e piante di trattamentu

A causa di a dinamica interna, a natura superficiale è i sistemi attuali di u nostru golfu, a saliva marina chjamata mucillagine ùn si trova micca. Inoltre, grazia à u Prughjettu Grand Canal, chì opera dapoi l'anni 2000, è u funziunamentu efficaci di e piante di trattamentu, hè fora di quistione di scaccià i rifiuti domestici è industriali in u mare. A Direzzione Generale di İZSU porta meticulosamente u travagliu di a Revisione di a Centrale di Trattamentu di Çiğli, a custruzzione di a 4a Fase è a sostituzione di a Linea di Scarico di a Impianto di Trattamentu di Acque Reflue per riduce i sali di nutrienti in u Golfu.