A "Migrazione di nascita" di Migliaia di antilopi tibetani incinte principia

A "Migrazione di nascita" di Migliaia di antilopi tibetani incinte principia
A "Migrazione di nascita" di Migliaia di antilopi tibetani incinte principia

L'antilopi migranu ogni annu in u core di a Riserva Naturale Naziunale di Hoh Xil in u nord-ovest di a Cina. Lunedì matina, un gruppu di circa 50 antilopi tibetani hè statu maculatu riuniti à u latu di l'autostrada Qinghai-Tibet. Cum'è una misura di precauzione, u persunale di a riserva naturale hà realizatu un cuntrollu di trafficu tempurale per assicurà a sicurità.

Dopu chì u gnu di punta hà valutatu currettamente a sicurità di l'ambiente, tutta a banda hà attraversatu rapidamente a strada è hà fattu a so strada in u vastu hinterland di Hoh Xil. Ogni annu, decine di millaie di gnu tibetanu incinta cumincianu à migrà à Hoh Xil versu maghju per dà nascita è lascià cù i so ghjovani à a fini di lugliu.

"Cumu e cundizioni climatichi migliuravanu, ci era un aumentu di u numeru di antilopi tibetani chì attraversavanu l'autostrada versu u Lago Zonag in Hoh Xil", disse Gyaom Dorge, impiegatu di a stazione di conservazione di Wudaoliang di l'uffiziu di gestione di Hoh Xil.

Più di mille antilopi tibetani sò passati vicinu à a stazione in u so modu à Hoh Xil da chì a migrazione di questu annu hà iniziatu u 26 d'aprile, nove ghjorni prima di l'annu passatu. A patrulla è u monitoraghju hè stata aumentata longu a strada di migrazione per assicurà chì e spezie ghjunghjenu à i so punti di ripruduzzione indisturbate.

Sottu a prutezzione di u guvernu di prima classe in Cina, a spezia una volta in periculu si trova soprattuttu in a Regione Autonoma di Tibet, a Pruvincia di Qinghai è a Regione Autonoma Uyghur di Xinjiagn. E so pupulazioni anu aumentatu annantu à l'ultimi 30 anni, grazia à a pruibizione di u braconiu è à altre misure per migliurà u so habitat.