E persone disabili chì si diverte nantu à u tour di a Baia di Izmir Salutanu l'estiu

E persone disabili chì si diverte nantu à u tour di a Baia di Izmir Salutanu l'estiu
E persone disabili chì si diverte nantu à u tour di a Baia di Izmir Salutanu l'estiu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyersi sò riuniti cù i disabili è e so famiglie à l'avvenimentu "Benvenuti à l'estiu" nantu à u Kubilay Car Ferry. E persone disabile, chì si sò divertite cù a musica in a tour di Izmir Bay, anu avutu un ghjornu indimenticabile.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì porta prughjetti nantu à a strada di a vita senza disabilità, hà urganizatu un avvenimentu Hello to Summer in u Ferry Car Kubilay per i citadini disabili è e so famiglie. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer anu ospitu l'avvenimentu, u Vicepresidente CHP è u deputatu İzmir Yüksel Taşkın, u presidente provinciale CHP İzmir Şenol Aslanoğlu, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, u presidente di u Cungressu Engelsizmir Dr. Levent Köstem, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir Nilay Kökkılınç, i citadini disabili è e so famiglie anu assistitu. I participanti di l'avvenimentu, chì si sò tenuti cù i cuncerti di u Coru di Musica Folk di a Municipalità Metropolitana di Izmir, anu avutu un piacevule tour di u Golfu per una ora è meza.

"Faraghju di sta cità una cità senza barriere"

Esprimendu ch'ellu hè assai cuntentu di fà u viaghju in ferry inseme in questi ghjorni chì u calore di l'estate si face sente, u presidente Tunç Soyer"Continuaraghju à fà tuttu ciò chì hè necessariu per fà di sta cità una cità senza barriere. Addio ", disse.

Izmir hè in armunia cù l'ONG

U Vicepresidente CHP è u deputatu di İzmir Yüksel Taşkın hà dettu ancu: "Ci hè sempre armunia cù l'urganisazioni non governamentali in İzmir. Continueremu i nostri sforzi per stabilisce un statu suciale chì mette l'individui prima è mette a ghjente prima ".

Tutti sò diffirenti tutti sò uguali

Engelsizizmir Presidente di u Cunsigliu Dr. Levent Köstem, invece, hà dettu: "Sotto a gestione di a Direzzione di a Filiale di Engelsizmir, l'uguali diritti è opportunità sò offerti à ogni individuu chì vive in a sucità, è l'accessibilità hè assicurata in l'ambiente induve l'individuu hè un utilizatore, senza l'usu. bisognu di l'aiutu di un altru individuu, in una manera uguali, sicuru è ghjustu cù l'altri utilizatori, per assicurà a so piena participazione in tutti i campi di a vita suciale. U pioniere di stu travagliu hè u nostru presidente. Tunç Soyer"Ti ringraziu assai", disse.