"Quest'estate, a ghjente di Izmir stenderà a so sete cù Ice Cold Sasal"

"Quest'estate, a ghjente di Izmir stenderà a so sete cù Ice Cold Sasal"
"Quest'estate, a ghjente di Izmir stenderà a so sete cù Ice Cold Sasal"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, chì hè statu inattivu per anni è İZDOGA A.Ş. hà visitatu a fabbrica d'acqua di Şasal, chì hè stata rinnuvata è messa in opera da Dichjarà chì l'acqua serà nantu à u mercatu in lugliu, u sindaco Soyer hà dettu: "Quest'estate, a ghjente di İzmir stenderà a so sete cù u Şasal ghiacciatu".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerİZDOĞA A.Ş. Hà visitatu a facilità dopu ch'ella hè stata fora di u statu inattivu è rinnuvatu da a cumpagnia. Ministru Tunç SoyerMenderes Mayor Erkan Özkan, İZSU General Manager Ali Hıdır Köseoğlu, İZDOĞA A.Ş. Güven Eken, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, İZDOĞA A.Ş. U direttore generale Özkan Baturu, i capi di quartiere, l'impiegati è i citadini l'accumpagnavanu. IZDOGA A.S. Güven Eken, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà infurmatu u presidente Soyer nantu à a storia è a pianificazione di a produzzione di a fabbrica.

"Tutti avemu bevutu sangue"

U presidente Soyer, chì hà esaminatu l'unità di a stallazione in situ è ​​hà visitatu a fonte d'acqua, hà dettu: "Semu assai entusiasmati. Aghju 64 anni. Da l'età di 7-8 anni, Şasal significava acqua per noi. Tutti bevemu Sasal à u sangue. Pò esse veramente una di l'acque più diliziose è belle in u mondu. Ancu s'è a primavera calcaria era in piedi, ùn avia micca travagliatu attivamente per decennii. Infine, riunitemu di novu Şasal cù a ghjente di İzmir ".

"In verità un prughjettu di 100 anni"

Dichjarà chì u prughjettu hà in realtà 100 anni, u sindaco Soyer hà dettu: "U primu passu hè statu fattu à l'epica di u tardu guvernatore Kazım Dirik, in fattu, u primu imbottigliamentu hè statu fattu per mezu di una cooperativa in u 1932 è a spedizione à İzmir hà iniziatu. Allora hè interrotta per un bellu pezzu. Questa facilità serà cumpletata per circa 120-130 milioni di lire. È serà messu in u mercatu dopu à esse pienu di buttigli di vetru è di plastica. Lanceremu versu a mità di lugliu. Avà i nostri machini sò ghjunti, simu in una pusizioni per inizià a produzzione. Offremu circa 3 milioni è mezzo di litri d'acqua Şasal à a ghjente di İzmir per mese ", disse.

"Hè una cosa assai orgogliosa di presentà di novu à u populu di Izmir"

Chjamendu l'attenzione à l'impurtanza di l'acqua Şasal per a ghjente di Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Sò chì a ghjente di Izmir hè assai felice quandu dicenu Şasal. Hè per quessa chì simu cusì entusiasmati è fieri oghje. Hè una cosa assai fiera di purtà a marca Şasal è u so nome à u populu di İzmir di novu è di presentà l'acqua di Şasal, una di e fonti d'acqua più deliziose in u mondu, à a ghjente di İzmir di novu.

Crearà impieghi

Enfatizendu chì a fabbrica hà ancu un latu cummerciale, u sindaco Soyer hà dettu: "A facilità hà ancu risparmià i soldi di a nostra municipalità, ma ciò chì hè più preziosu di questu hè di portà u vechju gustu sanu à a ghjente di Izmir. Sò fieru di i mo culleghi. Questu veranu, a ghjente di Izmir stenderà a so sete cù u ghiacciatu Şasal. S'ellu hè un turnu unicu, impiegaremu 55 amici, è s'ellu hè 3 turni, impiegaremu 105 di i nostri amici.

Tutte l'acque cuminciaru à esse chjamate "sasal"

L'apertura di l'acqua di Şasal à l'usu di İzmir hè stata realizata in u 1926 cum'è u prughjettu di Kazım Dirik, u guvernatore di l'epica. Dapoi u 1932, a Cooperativa di Ufficiali hè stata trasferita à a cità cù dami. In u 1945, u dirittu di vende l'acqua di Şasal in dami è buttigli sigillati hè statu trasferitu à l'Agenzia di Proteczione di i zitelli di İzmir. A licenza per l'acqua di fonte è l'imbottigliamentu hè stata ottenuta da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di İzmir u 12 settembre 1983 per l'acqua di fonte in l'area di prutezzione di media gamma di Tahtalı Dam Basin in i cunfini di u Village Şasal di u distrittu di Menderes. L'acqua di primavera hè stata venduta in buttigli di vetru da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di İzmir. À u tempu, una identificazione emerge trà stu pruduttu è a marca, è tutta l'acqua venduta in buttigli da i residenti di Izmir hà cuminciatu à esse chjamatu "Sasal".

affittu per operare per 25 anni

L'acqua prodotta in u stabilimentu, chì hè stata affittata da a marca Pınar in u 1984, hà pigliatu u so postu in u mercatu turcu cum'è acqua di fonte naturale. A marca hà finitu a produzzione l'8 di nuvembre di u 2002 à a fonte Sasal. A Direzzione Generale di İzmir Municipalità Metropolitana İZSU, chì hà dumandatu à l'autorità di operare e risorse in i so cunfini da l'Amministrazione Speciale cù a Legge di a Municipalità Metropolitana in marzu 2011, hà presentatu una querela à a 1a Corte Amministrativa di İzmir per sette acque di fonte, cumprese Şasal, in tuttu u mondu. a cità è Şasal hà acquistatu i diritti di funziunamentu di l'acqua. Cù a decisione di l'Assemblea Generale di İZSU in settembre 2022, Menderes Şasal Spring Water and Bottling Plant hè stata affittata à İZDOĞA, una di l'affiliate di a Municipalità Metropolitana di İzmir, per esse operata per 25 anni. Dopu à a stallazione di l'acqua di primavera è l'imbottigliamentu, chì hè stata inattiva per un bellu pezzu, hè stata affittata da IZDOGA, i travaglii di rinnuvamentu sò stati realizati è sta facilità, chì risponde à a necessità di a cità d'acqua potabile sana, hè stata riapertura.