Forum di l'Agenzie di News Chine-Asia Centrale in Pechino

Forum di l'Agenzie di News di l'Asia Centrale Chine in Pechino
Forum di l'Agenzie di News Chine-Asia Centrale in Pechino

U Forum di l'Agenzie di Notizie China-Asia Centrale cù u tema di "Rafforzamentu di a Cooperazione di i Media per l'Unione di Fate di a Cina-Asia Centrale" hè stata in Pechino, a capitale di a Cina.

Fu Hua, capu di l'Agenzia di Notizie Xinhua, hà dichjaratu à u foru chì u più grande prugressu serà fattu in a cooperazione di i media, cù l'apertura di una nova pagina in relazioni trà a Cina è i paesi di l'Asia Centrale.

Fu hà dichjaratu ch'elli sò pronti à travaglià inseme cù i partiti pertinenti per assicurà a pace è a prosperità in u mondu, per intensificà i cuntatti culturali in a regione, è per stabilisce l'unità di u destinu Sino-Central Asian.

I rapprisentanti stranieri chì assistenu à u foru anu dichjaratu ch'elli intensificanu a cooperazione cù l'urganisazioni di i media cinesi, cumprese l'Agenzia di Notizie Xinhua, per creà un ambiente publicu favurevule per a cooperazione cù a Cina.

Rapprisintanti di organi di stampa cumpresi Kazakistan Presidential Teleradio Complex (PTRK), Kirghizistan National News Agency (Kabar) è Tadjikistan agenzia di stampa ufficiale Hovar assistitu à u foru urganizatu da Xinhua News Agency.

À u foru, "Cina-Asia Centrale News Agencies Forum Beijing Consensus" hè statu accettatu.