U primu transatlanticu gigante custruitu in Cina debuta

U primu transatlanticu gigante custruitu in Cina debuta
U primu transatlanticu gigante custruitu in Cina debuta

In Cina, induve e crociere internaziunali seranu permesse di novu da ghjugnu, dopu à una interruzzione di 41 mesi, u primu transatlanticu gigante cumplettamente custruitu in u paese hà fattu u so debut in u cantiere navale di Shanghai Waigaoqiao.

U nome di a nave gigante cù una lunghezza di 323,60 metri è una capacità di 5 mila 246 passageri hè Adora Magic City. Questa nave hè a prima di duie navi simili urdinate in 2016 da a cullaburazione di una cumpagnia cinese è americana. A cullaburazione hè custituita da a cumpagnia di trasportu publicu cinese CSSC, di quale u cantiere navale di Shanghai Waigaoqiao face parte, è u gruppu Carnival americanu. L'altri quattru, chì anu opzioni cù i dui transatlantici, seranu trasferiti à una nova cumpagnia chjamata Adora. Quessi seranu aghjuntu à i dui ex Costa transatlantica integrata in u partenariatu, Costa Atlantica è Costa Mediterranea.

Lanciata in dicembre 2021, l'Adora Magic City serà consegnata sta caduta è imbarcarà in viaghji inaugurali partendu da Shanghai à principiu di u 2024. U so gemellu - sempre senza nome - hè previstu in ferraghju 2025. E crociere, chì si sò fermate in Cina da ghjennaghju 2020, cumincianu cù a Blue Dream Star, chì partirà da Shanghai u 16 di ghjugnu in a direzzione di u Giappone, è e navi chì andaranu versu u Giappone. Dopu à questi, ci hè un vastu prugramma di cruciera durante i mesi di l'estiu.

Per d 'altra banda, Royal Caribbean, una di e cumpagnie internaziunali, pensa à entre in u mercatu cinese in 2024 cù Spectrum of the Seas. Cina, u sicondu mercatu di i clienti di cruciere in u mondu, chì hà attraversatu a marca di 2017 milioni in 2018 è 2,5, hà colapsatu in 2020 per via di a pandemia è hà sbulicatu in u 2021.