L'aeroportu di Bursa Yunuseli hà da apre duie volte à u mese à i dilettanti di i sporti motori

L'aeroportu di Bursa Yunuseli serà apertu à l'amatori di i sporti motori una volta à u mese
L'aeroportu di Bursa Yunuseli hà da apre duie volte à u mese à i dilettanti di i sporti motori

Turkey's Car, Togg, chì era u capu di a cunvoglia per i ministri, a vittura di a sposa, l'addiu di u suldatu, hà dimustratu e so cumpetenze in drifting sta volta. A prestazione di Togg T10X hà avutu tutte e marche da l'audienza. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà scontru cù i dilettanti di u sport di u motoru in l'aeroportu di Bursa Yunuseli. U Ministru Varank hà annunziatu ch'elli apriranu l'aeroportu à i ghjovani chì volenu esibisce i so veiculi mudificati duie volte à u mese.

MOTORE VENU À U CONVOY

U Ministru Varank, cù u mantellu TEKNOFEST, ghjunse à l'Aeroportu di Yunuseli cun un convoi di motociclette, in quale era in prima linea. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, è u presidente provinciale di Bursa, Davut Gürkan, anu accumpagnatu u ministru Varank. Varank hà esaminatu i veiculi di i ghjovani chì mostranu i so vitture è e motociclette in diverse categurie.

ATATÜRK GILET BIKER

I motociclisti anu prisentatu à u Ministru Varank un gilet di biker rossu cù Atatürk è a bandiera turca. Dopu à a furmazione di guida di i motoristi nantu à a pista di l'aeroportu, Varank hà seguitu u spettaculu di i ghjovani chì rapprisentanu Bursa in a categuria enduro estrema.

CONDIVIDU CU TOGG ?

Varank hà co-pilotatu u pilotu di drift Deniz Dursun da Bursa. Duranti a drift, a zona sicura ùn pò micca esse vistu da u fumu di pneumatici chì si furmò. Varank hà dumandatu dopu à i dilettanti di u sport di u motoru in l'aeroportu: "Pensate chì duvemu pruvà à pattinare cù Togg?" dumandò. Quandu hà ricevutu a risposta "Iè", hà andatu nantu à a pista cù Deniz Dursun. Varank poi salutò l'audienza cù u culore Cappadocia Togg T10X. Varank poi girava in una Mercedes classica.

SENTIMU A VOCE DI A GIOVANI

Dichjarà chì spessu si riuniscenu cù i ghjovani in Bursa, u Ministru Varank hà dettu: "I nostri ghjovani fratelli chì anu interessatu à i veiculi mudificati ci anu dettu; "Vulemu esibisce i nostri veiculi mudificati in cunfurmità cù e regule è e lege senza disturbà l'ambiente". Avemu intesu a voce di i nostri ghjovani. Inseme cù u nostru sindaco metropolitanu, avemu apertu l'aeroportu di Yunuseli à u so usu. Da avà, i nostri ghjovani fratelli puderanu vene quì duie volte à mese è esibisce i so veiculi. Puderanu passà u so tempu quì cum'è volenu ". disse.

CHE TURCHIA SIA UN ESEMPIU

Varank hà dichjaratu chì anu seguitu u spettaculu è a furmazione di Bursa Motorcycle Club à l'aeroportu di Yunuseli è hà dettu: "Avemu cura di i nostri ghjovani fratelli. U so interessu per i vitture è a so cura ci hà fattu ubligatoriu di fà qualcosa per elli. Da avà, i nostri ghjovani fratelli puderanu esibisce i so veiculi quì duie volte à mese. Bona furtuna è bona furtuna à i ghjovani di Bursa, è dà un esempiu per a Turchia ". disse.

TENIAMU A NOSA PROMESSA

U Ministru Varank, in u so video post nantu à u so contu di rete suciale, hà dettu: "Avemu mantene a prumessa chì avemu fattu à i nostri ghjovani amichi in i mercati di Özlüce Tepe è Oxygen. Avemu apertu l'aeroportu di Yunuseli à i nostri ghjovani duie volte à u mese. Felicitazioni. Grazie à @Alinuraktas2 presidente ". usatu e frasi.