'1923' U Musical Cuntinueghja

''U Musical Cuntinueghja
'1923' U Musical Cuntinueghja

L'amatori d'arte anu accoltu u musical "1923", chì hè statu coproduttu da u Teatru Çolpan İlhan & Sadri Alışık, Piu Entertainment è Zorlu PSM, cù a missione di trasfiriri a storia fundatrice di a repubblica à e novi generazioni, cù i cuntributi di Zorlu Holding è Cumpagnia di u gruppu.

I rolli principali di u musical, chì hè statu messu in scena cù una squadra di 200 persone è hà pigliatu 18 mesi per preparà, sò l'attori di successu Kerem Alışık, Özge Özder è Ece Dizdar, è l'attori di talentu di a nova generazione, Elif Gülalp. , Ülkü Hilal Çiftçi, Metin Boray Dikenelli, Ozan Persentili. U musical « 1923 », chì serà misu in scena à Zorlu PSM per tutta a staghjoni, serà torna in scena u 23-23 di maghju è u 24-19 di ghjugnu, dopu a so prima è e prime proiezioni u 20 d’aprile.

Proiezione speciale per i 100 anni

U musical "100", preparatu apposta per u 1923 anniversariu di a Republica, porta l'audienza in un magnificu è fantasticu viaghju in u tempu duv'ellu assisterà à a storia, da i ghjorni di a Guerra di l'Indipendenza à a creazione di a Republica di Turchia, mentri cuntandu à e ghjinirazioni novi a Guerra di l'Indipendenza è a storia di a fundazione di a Republica è spieca u so valore in u modu più efficaci. U musical, chì hè u più grande travagliu di l'arti di u spettaculu chì rapprisenta u prucessu di fundazione di a repubblica, cuminciendu cù a Guerra di l'Indipendenza, da u disignu di luci è di sonu à coreografie di ballu, da l'usu di una orchestra in diretta à i costumi d'epica, hè statu ancu u primu locu lucale. prughjettu di aduprà tutta l'infrastruttura tecnica di Zorlu PSM.

U musical conta a storia di quattru amichi chì si sò persi durante un viaghju in u museu è si trovanu nantu à u battellu Bandırma, induve Mustafa Kemal Atatürk hà iniziatu a Guerra d'Indipendenza, da l'onda chì scuzzulò Bandırma à l'apertura di u parlamentu, da a Grande Offensiva. à u stabilimentu di a repubblica, è qualchì volta include elementi fantastichi. .