L'elezzione annantu à l'agenda di a Turchia deve esse l'ecunumia è l'esportazioni

L'elezzione annantu à l'agenda di a Turchia deve esse l'ecunumia è l'esportazioni
L'elezzione annantu à l'agenda di a Turchia deve esse l'ecunumia è l'esportazioni

Per a prima volta in i so 100 anni di storia, a Republica di Turchia hà sperimentatu una elezzione presidenziale à dui volte. In l'alizzioni di u 28 di maghju, u candidatu di l'Alleanza Populare Recep Tayyip Erdoğan hè statu rielettu cum'è presidente cù u 52 per centu di i voti.

L'Alleanza Populare hà vintu a maiurità in a Gran Assemblea Naziunale Turca in l'elezzioni parlamentari di u 14esimu mandatu tenute u 2023 di maghju di u 28.

U presidente di u Coordinatore di l'Associazione esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dettu chì l'elettori turchi anu fattu a so scelta, è chì aspettanu chì u Guvernu sia stabilitu rapidamente in u prossimu periodu, passi da piglià immediatamente per stabilisce a fiducia di a cumunità internaziunale, è l'agenda. per esse ecunumia è esportazioni.

Eskinazi hà dettu chì ci era una grande pressione nantu à i cambii cum'è Turchia andava à l'elezzioni è l'accessu à i finanzii hè diventatu difficiule, "Eskinazi hà dettu: "I tassi di scambiu, chì affettanu negativamente a cumpetitività di i nostri esportatori, devenu esse gradualmente purtati à u so valore reale in una manera. chì assicurà a cumpetitività di l'esportatori. A strada per u mondu cummerciale per accede à u creditu deve esse apertu. I prezzi di l'energia deve esse ridutta à livelli chì cuntribuiscenu à a cumpetitività di l'esportatori turchi. "Se questi passi sò fatti rapidamente, pudemu eliminà u prublema di u scambiu di u nostru paese cù l'aumentu di i rivenuti di l'esportazioni è di u turismu in a seconda mità di u 2023", disse.