L'intelligenza artificiale rimpiazza i fenomeni di e social media in Cina

L'intelligenza artificiale rimpiazza i fenomeni di e social media in Cina
L'intelligenza artificiale rimpiazza i fenomeni di e social media in Cina

A Cina hà u scopu di classificà u primu postu in u mondu in intelligenza artificiale per u 2030. U cambiamentu in u paese indica ancu questu. Perchè ogni ghjornu ci hè un novu sviluppu nantu à l'intelligenza artificiale in u paese. Per esempiu, in Fuzhou, sud-est di a Cina, una startup tecnologica chjamata Netdragon hè gestita da una donna virtuale chjamata Tang Yu, creata da l'impiegati. L'intelligenza artificiale chjamata Tang Yu hè dispunibule per 24 ore. I 6 XNUMX impiegati sottu u so cumandamentu ùn ponu micca ammuccià nunda da i so patroni virtuali. Tang sapi tuttu di l'impiegati, cum'è l'ore di travagliu, i prughjetti, e prestazioni. Per esempiu, u direttore tecnicu Ge Yan dumanda à Tang Yu nantu à a so prestazione stu mese.

Eccu a risposta chì hà ricevutu:

"Merite un aumentu di pagamentu, datu i vostri dati regulatori, i risultati di u vostru travagliu, è a scala di e vostre cumpetenze".

In verità, l'intelligenza artificiale hè guadagnatu terrenu in Cina. Ancu i cantanti o l'amichi virtuali rimpiazzanu gradualmente a ghjente. Per esempiu, in a cumpagnia di Nanjing Silicon Intelligence in Nanking, migghiara di fenomeni di e social media sò stati creati cù u vantaghju di ùn mai mostrà segni di fatigue. Per esempiu, a zitella nantu à a pantalla di e social media hè un fenomenu virtuale creatu da l'intelligenza artificiale; travaglia direttamente in linea per u scopu di vende prudutti. Infatti, Sima Huapeng, pruprietariu è direttore di Nanjing Silicon Intelligence, dichjara chì u so travagliu hè di creà una vita virtuale, cum'è un laboratoriu chì crea novi criaturi.

Tantu cusì chì Hong Hui, un veru router di e social media live, vole creà una moglia virtuale grazia à sta tecnulugia. Per questu, hà da pagà una quantità micca assai alta. In ritornu, u gemello chì hà da creà dirigerà 500 mila abbonati cun ellu o invece di ellu stessu. Grazie à questu gemellu di intelligenza artificiale, farà più video è cuntattà più clienti.

Tuttavia, u reversu di a munita deve ancu esse cunsideratu. In pochi mesi, l'industria di i video games hà vultatu à l'intelligenza artificiale è i travagliadori grafichi eranu fora di travagliu. U mercatu di l'intelligenza artificiale in Cina hè oghje à miliardi di yuan. Hè in quistione chì circa un quartu di u travagliu dispunibule oghje serà fattu da l'intelligenza artificiale in vint'anni.