U calendariu di l'esame di a carriera di l'insignamentu hè annunziatu

U calendariu di l'esame di a carriera di l'insignamentu hè annunziatu
U calendariu di l'esame di a carriera di l'insignamentu hè annunziatu

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà fattu dichjarazioni in quantu à l'agenda di l'educazione nantu à a trasmissione in diretta NTV è hà rispostu à e dumande. Özer hà annunziatu ch'elli principianu u prucessu per l'Esame di Fasi di Carriera Insegnante u 18 di Maghju.

Punti salienti di e dichjarazioni di u Ministru Özer: Ricordendu e trasfurmazioni realizate in u campu di l'educazione in l'ultimi vint'anni, u Ministru Özer hà dichjaratu chì anu cuminciatu à furnisce pasti gratuiti à i studienti in età prescolare da u 6 di ferraghju in tutta a Turchia è hà dettu: "Avemu hà sviluppatu l'educazione prescolare, hà aumentatu a capacità. L'avemu aumentatu assai seriu. Quandu aghju pigliatu l'uffiziu, u tassu di scola per i zitelli di cinque anni in Turchia era di 65 per centu è ci era 2 kindergartens in Turchia. Emu partendu à custruisce 782 3 kindergarten novi, è à a fine di circa un annu è mezu, avemu custruitu 6 700 kindergartens. In altre parolle, avemu criatu una nova capacità di kindergarten, quasi trè volte u kindergarten esistente, è hà aumentatu a rata di iscrizzione da u 65 per centu à u 99.86 per centu à l'età di cinque anni. In fattu, ancu s'è l'educazione prescolare ùn hè micca ubligatoriu, hà ancu superatu u tassu di scola ubligatoriu in u primariu, u secundariu è u liceu. Per fà questu sustenibile, avemu cuminciatu à furnisce pasti gratuiti in l'educazione prescolare in tutta a Turchia da u 6 di ferraghju. Avemu scontru cù e nostre donne in Ordu eri, ci hè stata una riunione nantu à a valutazione di l'educazione prescolare. Ci aghju dettu chì da avà, i tariffi di l'educazione pre-scola in Turchia sò stati pagati da i guvernatori in quantità determinate da a cumissioni, è i genitori l'anu datu voluntariamente. L'eliminemu cumpletamente. Avemu finitu tuttu u nostru travagliu nantu à questu. U regulamentu hè statu ancu publicatu in a Gazzetta Ufficiale sta sera. Avà, da l'annu accademicu 2023-24, ùn sarà micca pigliatu soldi da i genitori sottu qualsiasi nome, sia à tempu pienu sia à mità di tempu. Cusì, faremu a più grande cuntribuzione à stu paese in quantu à l'educazione prescolare.

Enfatizendu a negligenza di l'educazione pre-scola in Turchia in l'ultimi anni, u Ministru Özer hà enfatizatu l'impurtanza di l'educazione pre-scola è hà dettu: "In verità, l'educazione prescolare hè u locu induve a inuguaglianza di opportunità in educazione principia. L'educazione prescolare è i studii in a literatura di l'educazione mostranu chì; Quandu l'osservazione per tutta a vita hè fatta trà l'individuu chì assiste à l'educazione prescolare è l'individuu chì ùn hè micca, l'individuu chì assiste à l'educazione prescolare stà più longu in l'educazione è stà in un impiegu più longu. Chì significa questu? Offre l'uppurtunità di furmà e nostre risorse umane in modu qualificatu. È più impurtante, furnisce una grande opportunità per l'impiegazione di e donne. Perchè quandu una donna participa à l'impieghi, soprattuttu in e grande cità, se u distaccu trà u salariu chì riceverà è u salariu chì hà da pagà quandu dà u so figliolu à l'educazione materna o pre-scola, si ritira da u travagliu. Avà chì hè cumplettamente gratuitu, e nostre donne ritirate si uniscenu ancu à u mercatu di u travagliu ". usatu e frasi.

U Ministru Özer hà nutatu chì i studienti in età prescolare è i studienti in u scopu di l'educazione bussed, i studienti chì beneficianu di ostelli o chì ùn stanu micca in l'ostelli, ma studianu in a listessa scola, è i genitori chì ricevenu aiutu da a fundazione d'assistenza suciale offrenu ancu pasti gratuiti. à i so figlioli.

Özer hà dettu chì volenu custruisce un mecanismu induve i studienti ponu manghjà un pastu sanu in u cuntestu di una nutrizione sana.

Mencionendu i motivi per l'apertura di e scole di u paese dapoi u 2022, u Ministru Özer hà dettu: "Per duie ragioni, prima; Dopu à l'epidemie di covid, a ghjente hà cuminciatu lentamente à migrà in i paesi. In altri palori, a tendenza di resetting in i lochi induve ponu esse più resistenti in cundizioni straordinarie, a migrazione inversa hà iniziatu ". disse.

Indicà chì a seconda ragione hè dovuta à i prublemi sperimentati in e catene di supply supply durante u prucessu Kovid, Özer hà dettu chì l'alimentariu, l'agricultura è l'allevamentu di l'animali cuminciaru à furmà un campu criticu quant'è l'energia. Özer hà dettu: "Avemu dettu:" Cumbinemu questi dui ". Rivisemu prestu e scole, e nostre scole in paese. Ristabiliscemu è micca solu un locu induve i nostri figlioli ricevenu educazione pre-scola o primaria, ma ancu stabilisce un centru di educazione publica per tutti. Autrement dit, fémions-nous un lieu où les nos citoyens qui habitent le pays suivent des cours d’enseignement public sur l’alimentation, l’agriculture, l’élevage ou tout autre domaine qu’ils veulent, et augmentent leurs capacités de vie. Avemu criatu un mecanismu chì riunisce l'adultu in paese è u so figliolu o nipoti sottu à u stessu tettu di educazione. Cù stu mecanismu, ùn l'avemu più chjamatu una scola di paese, si diceva "centru di vita di u paese". disse.

Özer hà dettu: "U nostru scopu in 2022 era di apre 2 scole di paesi. Avemu apertu 2 mila 200 centri di vita di u paese in serviziu. Da avà, avemu apertu 3 mila 115 centri di vita di u paese. Apriremu tutte e scole di paesi in Turchia à a fine di u 2023. Avete da piglià un ochju horizontale à i sviluppi è u tempu in Turchia; allora da induve vene ? Avete ancu vede verticalmente. Quandu si guarda horizontalmente, questu currisponde à a cuscenza, currisponde à u rispettu di u travagliu. "Era quì, hè ghjuntu quì". Quandu si guardà verticalmente, senza fighjà a data, "Chì hè u prublema immediata? Chì ghjè u prublema ? Questu hè a mente. Avemu bisognu di menti cuscienziose. Cum'è u Ministru di l'Educazione Naziunale, dicu: Ancu s'ellu ci hè una educazione ubligatoria à u livellu primariu, secundariu è liceu, u numeru di studienti chì ùn ponu micca ghjunghje fora di l'educazione, u numeru di studienti chì anu prublemi cù l'iscrizzione, ma ùn si registranu, è u numeru tutale di zitelli è ghjovani in trè. livelli chì deve esse studienti ma ùn sò micca registrati hè 94 mila 984 ".

Nutendu chì ci sò attualmente 142 mila 326 studienti in i scoli secundari aperti, Özer hà dettu: "7 mila 774 sottu à l'età di diciottu anni. 134 mila 552 sopra l'età di diciottu anni. Ci sò 1 milioni 112 mila 765 studenti in u liceu apertu, 232 mila 152 sottu à diciottu anni, è diciottu anni, più di 880 mila 613. sparte a so cunniscenza.

Trasferendu l'ultimi dati nantu à u ritornu di i studienti chì sò stati trasferiti da a zona di u terrimotu à altre pruvince, u Ministru Özer hà enfatizatu chì a regione ùn pò esse normalizzata in cundizioni straordinarie senza normalizà u sistema educativu. Özer hà dettu chì, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, cù questu capitu da u primu ghjornu, anu fattu grandi sforzi per salvà i studienti in l'area di u terrimotu da l'ambiente traumaticu è riunite rapidamente cù u so maestru.

Özer hà dettu: "Per rinfurzà a so forza psicologica, avemu alluntanatu u studiente da quellu ambiente in una tenda, in un cuntainer, è l'hà purtatu cù u so maestru, è avemu presentatu un mottu; "Cuntinuà l'educazione in ogni locu è in tutte e cundizioni". Avemu ottenutu questu è nurmalizatu rapidamente dopu ". usatu a frasa.

Özer hà cuntinuatu cusì: "I avemu divisu in trè categurie; Kilis, Şanlıurfa, Diyarbakır è u 1 di marzu. Passemu gradualmente Osmaniye, Gaziantep, Adana u 13 di marzu è l'altre pruvince più affettate u 27 di marzu. Da u 24 d'aprile, ùn avemu micca un distrettu apertu in Hatay è Adıyaman. Questu hà acceleratu l'inversione. Cambia drasticamente. A data d'oghje, u numeru di studienti chì tornanu, vale à dì u numeru di studienti chì si sò registrati in altre pruvince è sò tornati, hà righjuntu 76 mila 683. U più altu numeru di ritorni à Kahramanmaraş hè 24 studenti. U sicondu hè Hatay, 519 mila 14. U terzu hè Malatya cù 159 mila 10. U quartu hè Adıyaman cù 913 mila 9. Ci era quattru pruvince più affettate da u terrimotu ; Kahramanmaraş, Adıyaman, Malatya è Hatay. Hè quì chì avete u più ritorni. Dunque, cum'è avemu sempre resistutu è tenutu e scole aperte durante l'epidemie di covid, a nostra sperienza in a zona di u terrimotu hà dimustratu quantu hè benefica. Attualmente, cuntinuemu à furnisce un supportu psicosociale in tende, è l'educazione cuntinueghja in tutte e scole di a regione chì sò stati datu un rapportu solidu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu ".

Apuntendu u fattu chì e scole in l'area di u terrimotu eranu forti è sicuri durante stu prucessu, u Ministru Özer hà dettu chì solu 20 di i 868 scole sò stati distrutti. Özer hà dichjaratu chì attualmente, a maiò parte di l'istituzioni pubbliche in Hatay, Kahramanmaraş è Adıyaman utilizanu l'edificazioni affiliate à u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

"Ùn avemu micca una sola scola in Turchia chì hà una decisione di demolisce è cuntinueghja a so educazione"

Rispondendu à a quistione dumandata nantu à i studii nantu à a resistenza di i terrimoti di e scole, Özer cuntinuò e so parolle cum'è seguitu: "Cum'è u Ministeru, ci focalizemu nantu à i travaglii di rinfurzà è di demolizione. À u mumentu, ùn avemu micca una sola scola in Turchia chì hà una decisione di demolisce è cuntinueghja a so educazione. Avemu bisognu di mette in risaltu questu. Ùn avemu micca impostu un limitu monetariu à e pruvince in quantu à sti travaglii di rinfurzà. Avemu acceleratu u travagliu di rinfurzamentu, guarantiscenu di scuntrà cù l'usu di ogni tipu di risorse à a piena velocità quant'ellu vulianu. Un progressu significativu hè statu fattu in Istanbul. Di sicuru, sti travaglii cuntinueghjanu. Quelli chì i rapporti sò stati ricevuti prima sò aghjurnati novu secondu a nova situazione, perchè hè un prucessu dinamicu. U Ministeru ùn hè statu pigliatu impreparatu per questu. Era una questione chì era digià in a so agenda è hà travagliatu dapoi anni. A rapidità hè stata data ".

Enfatizendu a quistione in quantu à l'appuntamentu di i prufessori, Özer hà dettu chì anu fattu un appuntamentu assai seriu di i prufessori in l'ultimu mese, è hà dettu chì anu fattu l'appuntamentu di tutti i candidati chì anu dumandatu à l'appuntamentu di i prufessori cù disabilità, è chì 234 più appuntamenti seranu fatti, è ch'elli anu fattu u più grande appuntamentu maestru di l'ultimi vint'anni cù l'appuntamentu di 45 mila maestri. Özer hà dichjaratu chì i novi prufessori ponu esse numinati in linea cù i bisogni.

In riferimentu à i tassi di scola in tutti i livelli di educazione, Özer hà dettu chì i tassi di scola in tutti i livelli in a storia di a Republica anu superatu u 99 per centu è chì u numeru di studienti per maestru era statu purtatu à a media di l'OCDE.

Espristendu chì l'entrevista sò stati abuliti in l'appuntamenti di i prufessori, Özer hà nutatu chì l'appuntamenti seranu fatti secondu a superiorità di u puntu KPSS da avà.

U prucessu di l'esame di u Specialista è u Prufessore principia u 18 di Maghju

In riferimentu à u sistema Specialist è Headteacher, Özer hà dettu: "Circa 583 mila di i nostri prufessori anu benefiziu di stu dirittu, circa 99 per centu di i prufessori anu fattu l'esame, u 97 per centu anu successu, è 583 mila di i nostri maestri anu migliuratu i so diritti persunali cum'è espertu. i maestri o i prufessori. Passavanu u prucessu di furmazione. Comu avete spiegatu prima, questi esami seranu ripetuti ogni annu. U calendariu hè statu determinatu; Da u 18 di maghju, u prucessu principia. Accepteremu l'applicazioni trà u 30 di maghju è u 9 di ghjugnu. Averà a so furmazione trà u 17 di lugliu è l'8 di settembre. Da u 19 di nuvembre, faremu l'esame è annunceremu i risultati u 24 di nuvembre, ghjornu di i prufessori. hà fattu una dichjarazione.

Nutendu chì ci sò attualmente 91 mila 601 maestri chì anu u putenziale di candidà per posti di insegnamentu specialista, Özer hà dettu: "10 mila 60 di questi maestri seranu esentati da l'esame perchè anu un maestru. U numaru di i nostri prufessori chì anu u putenziale di dumandà à a pusizione di u capu hè 6 mila 986. Quì, ancu, 11 di i nostri maestri seranu esentati da l'esame perchè anu finitu u so dutturatu. Dunque, circa 100 mila di i nostri prufessori seranu sottumessi à sti prucessi di novu. Vogliu successu à tutti i nostri maestri ".

Dichjarà chì ci sò richieste da specialisti è prufessori per esse un maestru capu, Özer hà dettu: "Ci era duie dumande assai seriu. Prima, dece anni di anzianità hè necessariu per diventà un maestru specialista In u regulamentu legale attuale, avemu finitu u travagliu per riduce questu à cinque anni. In altre parolle, i prufessori esperti seranu sottumessi à stu prucessu in cinque anni senza aspittà per deci anni. Inoltre, abulisceremu u periodu d'attesa di deci anni per i nostri prufessori esperti chì anu una anzianità di 20 anni o più per diventà capu di prufessori. Per quessa, s'è i nostri prufessori chì sò in a professione di vint'anni o più sò diventati prufessori specializati, ùn anu micca da aspittà dece anni l'annu passatu, puderanu dumandà subitu à u capu. I nostri preparativi legali per questu sò digià cumpletati. In fatti, u dulore chì avemu avutu hè stata interrotta da u prucessu di u terrimotu. Spergu chì, dopu chì a nova Assemblea hè furmata, serà mandata immediatamente à l'Assemblea ". hà fattu a dichjarazione.

Dichjarà chì ùn lascianu mai i studienti chì entreranu in LGS in a zona di u terrimotu, Özer hà dettu: "Avemu veramente prestatu una attenzione speciale à elli è avemu creatu 3 centri di supportu è furmazione. Avemu mandatu i nostri prufessori esperti chì travaglianu in u nostru centru di preparazione di dumande in a regione. Attualmente, circa 540 mila di i nostri studienti travaglianu in questu cuntestu. U nostru Ministru di a Difesa Naziunale hà apertu tende NATO in Hatay, Kırıkhan è İskenderun. U nostru Ministru di l'Energia hà purtatu una nave. I corsi LGS è YKS da e navi cuntinueghjanu è avemu cacciatu i sugetti di u secondu semestru da u scopu di l'esame. Credu chì serà un esame còmode. Dopu tuttu, l'esame LGS hè un mecanismu chì solu u deci per centu di l'ottavi gradi sò posti. In altre parolle, u novanta per centu di elli sò digià postu senza un esame. Ci sò ancu alcuni serii miglioramenti. Vogliu successu à tutti i nostri studienti. Ch'elli esse còmode. In altri palori, ùn deve micca cascà in una situazione chì affetterà a so prestazione per l'ansietà. Speremu, metteremu digià tutti i nostri studienti ". trovu a so valutazione.

Dichjarà chì vulia sparte una bona nutizia nantu à i travagliadori temporanei, Özer hà dettu: "Avemu circa 30 mila travagliadori temporanei in u nostru ministeru. Issi frati travagliavanu di deci mesi prima, sò stati licenziati in lugliu è aostu, è cumincianu di novu in settembre. Un arrangiamentu hè statu fattu; L'autorità di travaglià 11 mesi è 29 ghjorni, vale à dì per un annu sanu, hè stata lasciata à i ministeri. Da oghje, appruvaraghju tutti i nostri travagliadori per ch'elli ponu travaglià per 11 mesi è 29 ghjorni. In l'istituzioni d'istruzione superiore, avemu i travagliadori temporali chì sò in questu scopu. Anu ancu bisognu di l'appruvazioni di u Ministeru di l'Educazione Naziunale per pudè travaglià 11 mesi è 29 ghjorni. Dunque, daremu queste appruvazioni quandu li manda rapidamente ". hà utilizatu e so dichjarazioni.