I piazze d'Istanbul di Steve McCurry sò esposti per a prima volta

I piazze d'Istanbul di Steve McCurry sò esposti per a prima volta
I piazze d'Istanbul di Steve McCurry sò esposti per a prima volta

L'apertura di a mostra, chì include cornici d'Istanbul mai publicate da Steve McCurry è un ritrattu di Ara Güler, hè stata tenuta à u Museu di Cinema di Istanbul. In u scopu di a mostra, un simposiu hè statu tenutu sottu a moderazione di Orhan Cem Çetin è ospitatu da Laleper Aytek è Ercan Arslan, in quale a fotografia, l'arte è u ghjurnalismu sò stati discututi, riunendu u mondu di l'affari è l'arte. A mostra pò esse vistu finu à u 31 di lugliu.

The Afghan Girl: Una mostra di 51 opere di u fotografu Steve McCurry, cunnisciutu per a so memorable imagine di Şarbat Gula, hà apertu e so porte à u Museu di Cinema di Istanbul. In più di l'opere chì l'artista hà scattatu in parechje parte di u mondu in l'ultimi 30 anni è fotografiatu durante u so viaghju à Istanbul in 2011, 6 frames chì ùn sò mai stati publicati prima, cumpresu Ara Güler, si sò scontri cù l'amatori d'arti. In u scopu di a mostra, un simposiu hè statu urganizatu per esaminà a relazione trà a fotografia, l'arte è u ghjurnalismu, moderatu da Orhan Cem Çetin è ospitatu da Laleper Aytek è Ercan Arslan.

L'invitu accoltu da Ceyhun Tuzcu, General Manager di Istanbul Cinema Museum; Cunsul General Danish Thierry Hoppe, Taro Emir Tekin, Ebru Uygun è Itır Erhart anu assistitu à a cerimonia. L'invitati anu ricivutu infurmazioni nantu à l'Exhibition Steve McCurry è anu visitatu l'esposizione. Ceyhun Tuzcu hà parlatu di a storia di u Museu di Cinema d'Istanbul è hà parlatu di i travaglii di restaurazione di film chì utilizanu intelligenza artificiale per rinvià i filmi antichi à u cinema cù e tecnulugia novi. Ceyhun Tuzcu hà parlatu ancu di a mostra Stanley Kubrick tenuta in u Museu di Cinema d'Istanbul in l'ultimi mesi è hà dettu chì sò assai felici di accoglie a mostra di Steve McCurry.

Steve McCurry, chì hà guadagnatu fama mundiale cù a fotografia chì hà publicatu cù u titulu "Afghan Girl" (Afghan Girl: Sharbat Gula) in l'emissione di ghjugnu 1985 di a National Geographic Magazine, presenta finestre chì apre in altri mondi cù e forme è i culori, forme è simmetrii chì palesa cù un ochju intelligente. Les œuvres de l'artiste, qui puise sa force dans sa grande curiosité à l'égard de tous les êtres vivants de la terre, sont présentées dans le cadre de l'exposition, dans laquelle il se concentre sur des moments fugaces de l'expérience humaine en dépassant les frontières linguistiques et culturelles avec un caractère unique. talentu.

Steve McCurry, chì hà assistitu à u simposiu cù una entrevista video, hà dettu: "A basa di a maiò parte di e mo ritratti sò e persone. Sò in cerca di u mumentu chì tutti i muri chì una persona hà custruitu intornu à ellu si sfondanu è u veru sè emerge, l'esperienza chì hè incisa nantu à a faccia di una persona. Pruvate di trasmette ciò chì hè cum'è esse in u locu di quella persona ". Durante l'entrevista, Steve McCurry hà ancu attiratu l'attenzione à a lingua cumuna di u cinema è a fotografia è hà sottolineatu chì u puntu cumunu di e duie arti hè l'inquadramentu.

A mostra, induve l'opere straordinarie di Steve McCurry, u pruprietariu di numerosi premii prestigiosi è libri 13 publicati nantu à e piattaforme internaziunali, pò esse vistu, cuntinueghja finu à u 31 di lugliu à u Museu di Cinema di Istanbul.