U portu di crociera di Bodrum diventa u record di passageru principale di u portu previstu in 2023

U record di passageru previstu à u portu di crociera di Bodrum diventa u portu principale
U portu di crociera di Bodrum diventa u record di passageru principale di u portu previstu in 2023

Bodrum Cruise Port, chì hè inclusu in a cartera di Global Ports Holding, una subsidiaria di Global Investment Holdings è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, hè diventatu u portu principale. Bodrum Cruise Port accoglierà tutte e 46 cruciere di Lagoon Sea Cruises Blue Sapphire.

U Direttore di i Porti di u Mediterraniu Orientale Aziz Güngör hà dettu: "Aspittemu 2023 navi è 138 mila passageri di crociera in u Portu di Crociera di Bodrum in 125. Bodrum marcarà ancu un annu record in quantu à u turismu di crociera quist'annu ", disse.

Bodrum Cruise Port, chì hè inclusu in a cartera di Global Ports Holding, una filiale di Global Investment Holdings è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, accoglierà a nave Blue Sapphire appartenente à a Turkish Cruise Company Lagoon Sea Cruises. Posizionamentu di u Bodrum Cruise Port cum'è u portu principale, Blue Sapphire hà pianificatu 46 viaghji quist'annu. A nave Blue Sapphire di 200 metri di lunghezza hà una capacità tutale di 750 passageri. U primu di i voli à i mercati turchi, europei è sudamericani hà iniziatu oghje. Tutti i cambiamenti di i passageri di i viaghji 46 da esse realizati saranu in u portu di crociera di Bodrum. Bodrum Cruise Port operatu cum'è u portu principale per 2022 mila passageri in 21 viaghji in 15.

"Hà stabilitu un record per un annu"

Parlendu di u primu viaghju di Blue Sapphire in 2023, u Direttore di i Porti di u Mediterraniu Orientale di Global Ports Holding Aziz Güngör hà dettu: "Cum'è Bodrum Cruise Port, u nostru scopu hè di accoglie i più grandi navi di u mondu durante a nova stagione, cum'è era a stagione passata. Ci hè un grande interessu in u nostru paese è Bodrum. Aspittemu 2023 navi è 138 mila passageri di crociera in u Bodrum Cruise Port in 125. Bodrum marcarà ancu un annu record in quantu à u turismu di crociera quist'annu. L'interessu di e linee di crociera di lussu in Bodrum hè aumentatu in proporzione diretta à l'attività promozionale seria realizata da Global Ports Holding è l'aumentu di a cuscenza di u lussu di u mondu di Bodrum cum'è una marca in l'ultimi anni.