A Bandiera Bianca hà trovu i so primi prupietari

Vedat Bilgin, Ministru di u travagliu è a Sicurezza Sociale
A Bandiera Bianca hà trovu i so primi prupietari

Vedat Bilgin, Ministru di u Travagliu è di a Sicurezza Soziale, hà assistitu à a ceremonia per i Premii di a Bandiera Bianca attribuiti à l'imprese sindacali da u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Bilgin hà nutatu chì a cundizione più impurtante per a produtividade di u travagliu hè a pace suciale è hà dettu: "Unu di i fatturi chì assicuranu questu hè a funziunalità di u mecanismu di negoziazione cullettiva. A negoziazione cullettiva hè l'istituzione più impurtante di i sistemi demucratici è Turchia hà avutu questu per parechji anni. Semu un paese chì implementa cù successu questu, eccettu durante i periodi antidemucratici, è simu determinati à cuntinuà ".

Dichjarà chì anu avutu l'ideale di implementà l'applicazione Bandiera Bianca cù i travagliadori è i patroni per parechji anni, Bilgin hà dettu: "Questu hè qualcosa chì avemu parlatu da più di 10 anni. Hè statu u nostru privilegiu di implementà questu. Bandiera Bianca dice "bon travagliu". U patronu dice: "Facciu u mo travagliu bè". Questa dichjarazione hè assai impurtante è preziosa. Vogliu chì tutti l'imprese sustene sta pretensione. Cum'è u ministeru, vulemu cuntinuà a nostra strada cù imprese decenti ", disse.

"Le nostre imprese organizzate beneficeranu prima di i prughjetti İŞKUR"

Dichjarà chì l'imprese chì rispondenu à certe cundizioni riceveranu a Bandiera Bianca è chì certi benefici seranu furniti à queste imprese, Bilgin hà cuntinuatu cusì:

"L'applicazione Bandiera Bianca hè una applicazione chì cuntribuisce à l'urganizazione sindacale. Femu cuntributi serii à i nostri imprese urganizati. Beneficiaranu principalmente di i prughjetti İŞKUR. Beyaz hè stata implicata in u prughjettu di participazione à u prucessu di produzzione è in u prughjettu di furmazione in u travagliu. Bayraklı l'imprese beneficeranu prima. In più di questu, e nostre cumpagnie esportatrici seranu un passu avanti per superà tutte e prucedure in u prucessu d'esportazione. U certificatu chì emetteremu cù a Bandiera Bianca li metterà un passu avanti in e transazzione di u guvernu. A più impurtante, daremu un puntu supplementu 1 à a prima di sustegnu di a sicurità suciale. Sì i nostri travagliadori sò urganizati, se u meccanismo di negoziazione cullettiva funziona in quellu locu di travagliu, se i nostri imprese facenu u so travagliu bè, simu cun elli. U statu turcu hè un statu suciale. Hè u duvere di u Ministru di u travagliu di u statu suciale di difende a lege di i travagliadori è di difende a lege di l'imprese chì facenu affari bè. Cù stu sensu di u duvere, crede chì l'implementazione di a Bandiera Bianca cuntribuisce à u nostru statu, nazione, posti di travagliu è vita di travagliu ".

In quantu à u Protocolu Quadru di l'Accordu Cullettivi Pùblicu, chì determinerà i diritti finanziarii è suciali di più di 700 mila travagliadori publici, u Ministru Bilgin hà dettu: "Discuteremu di novu cù TÜRK-İŞ è HAK-İŞ u venneri. Semu digià vicinu à un cumprumissu. Puderemu ancu questu in una soluzione ".

"I risultati venenu quandu ci hè una cunciliazione tripartita"

Ozgur Burak Akkol, presidente di a Confederazione Turca di i Sindacati di l'Employers (TISK), hà dichjaratu chì l'applicazione Bandiera Bianca, chì sò state favurendu è ricumandendu per parechji anni cum'è patroni, hè stata implementata cù a mente cumuna è cunsensu di i travagliadori, i patroni. è u publicu, è disse: "Ci hè digià risultati quandu ci hè un accordu tripartitu".

Dichjarà ch'elli sò contru à a discriminazione di i travagliadori, i patroni è u publicu, Akkol hà dichjaratu ch'elli agiscenu inseme nantu à parechje tematiche cum'è i pilastri triangulari tripartiti chì custituiscenu a vita di travagliu in u Joint Sharing Forum tradiziunale organizatu da TİSK.

"L'applicazione di bandiera bianca hè stata implementata oghje cù a cunniscenza chì l'impiegatori anu da esse ancu ricumpinsati"

Ricordendu chì in u Joint Sharing Forum, i lati di i patroni è di i travagliadori accunsenu nantu à a sustenibilità di a vita di u travagliu, a visibilità di boni esempi è u so sustegnu da u statu, a prutezzione di a cumpetitività è a lotta contru l'impieghi micca registrati, Akkol hà dettu:

"L'applicazione Bandiera Bianca hè stata messa in pratica oghje cù a cunniscenza chì micca solu a punizione, ma ancu i patroni ghjusti anu da esse premiati. Vogliu sottolineare i quattru elementi chjave di un affari esemplare per a sucetà. U primu di questi hè di esse un affari esemplare cù un registru pulitu, per cumpiendu l'obligazioni di a sicurità suciale cumpletamente è à tempu. Siconda, per esse un affari chì paga i so tassi cumpletamente è à tempu. Terzu, per sustene l'urganizazione. Quartu, tocca à i nostri culleghi, in particulare a salute è a sicurità di u travagliu. Quessi sò i sine qua non di l'ecosistema TİSK. Eccu i prumessi chì avemu fattu à noi stessi, dopu à i nostri culleghi è à u nostru paese. Serà una forza motrice separata per noi chì sti principii sò valutati ancu da u nostru statu.

Applicazione Bandiera Bianca

A Bandiera Bianca porta u slogan "Un locu di travagliu currettamente organizatu" è u logò di u Ministeru di u travagliu è a Sicurezza Sociale. L'imprese anu da risponde à certe cundizioni per riceve u Premiu di a Bandiera Bianca. Sti cundizioni sò; Impiegazione registrata, senza applicà ammende amministrative, avè un accordu cullettivu, avè 50 o più impiegati, ùn deve micca prima à l'Istituzione di a Sicurezza Soziale, cumpiendu e cundizioni di salute è sicurità in u travagliu, è ùn hà micca avutu un accidentu di travagliu in l'impresa.

Dopu à i discorsi, Bilgin, presidente di a Confederazione Turca di i Sindacati di l'impiegatori Özgür Burak Akkol è u presidente di TÜRK-İŞ Ergün Atalay hà presentatu i so certificati à i rapprisentanti di l'imprese chì vincenu i Premii Bandiera Bianca.

Premii, Ford Automotive, Tat Gıda, Kordsa Teknik Tekstil, Alarko Carrier, Turkey Bottle and Glass, NG Kütahya Seramik Porselen Turizm AŞ, Socar Turkey, Siemens, Bosch, Kale Radiator, Istikbal Furniture, Tetra Pak Packaging, Borusan Mannesmann Pipe, Pınar , TÜPRAŞ, Vakko, Kolin İnşaat, Sanko Tekstil, Sarkuysan Elektrolitik è Oyak Cement.