Publicatu u Rapportu di u Settore Logisticu UTIKAD 2022

Publicatu u rapportu di u settore di a logistica UTIKAD
Publicatu u Rapportu di u Settore Logisticu UTIKAD 2022

L'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche UTIKAD hà publicatu u so quartu rapportu settoriale cù u so rapportu settore 2022. Rapportu; Si mette in luce nantu à u futuru di u settore riunendu l'attività, i trasporti, a capacità, i sviluppi impurtanti è a legislazione pertinente di u settore logisticu internaziunale in Turchia.

UTIKAD Logistics Sector Report 2022, chì cuntene infurmazioni basi nantu à u settore logisticu, chì hà un rolu impurtante in u cummerciu esteru di Turchia è dunque in a so ecunumia, attira l'attenzione à alcuni ostaculi impurtanti in fronte à u settore è à a diligenza dovuta, è enfatizeghja u futuru. putenziale di u settore logisticu di Turchia.

E rotte cummerciale sò cambiate

In u rapportu, chì dichjara chì a guerra Russia-Ucraina hà fattu u colpu più grande à l'economia glubale è u settore logisticu, chì hà cuminciatu à ricuperà rapidamente dopu a pandemia, in 2022, hè spiegatu chì a guerra hà avutu un impattu significativu da a crisa energetica. à u cambiamentu di e rotte di u cummerciu mundiale. U rapportu enfatiza chì a guerra trà a Russia è l'Ucraina, chì sò dui paesi impurtanti in u mondu in l'esportazione di parechje commodities, cum'è risorse energetiche, granu è manciari, è chì portanu a maiò parte di e so attività di cummerciu estero da u trasportu marittimu, hà causatu disruption of logistics operations and the deterioration of supply chains with the effect of embargoes, states that it poses and continues to present a great risk for the durability and development of global trade.

U mercatu di logistica supera i 10 trilioni di dollari

Mentre a dimensione di u mercatu di logistica globale hè calculata cum'è 2022 trilioni di dollari americani in 10,68, hè previstu chì u sviluppu di l'industria di e-commerce cuntribuisce à u sviluppu di l'industria logistica è a dimensione di u mercatu di logistica globale hè prevista per ghjunghje à circa 2032 trilioni di US. dollari da u 18,23 cù l'aumentu di a dumanda in l'industria di e-commerce.

U più altu cummerciu esteru di u periodu di 10 anni

Quandu u cummerciu esteru di Turchia hè analizatu per anni, u più altu volume di cummerciu esteru in l'ultimi 10 anni hè statu realizatu in 2022. L'esportazioni anu aumentatu di 2022% in paragunà à l'annu precedente è righjunghjinu 12,9 miliardi USD in 254,2, mentre chì l'impurtazioni aumentanu da 34% à 363,7 miliardi USD in u stessu periodu. U rapportu di u settore include dati detallati di l'esportazione-importazione per gruppi di prudutti sottumessi à u cummerciu esteru, i più grandi mercati d'esportazione è i paesi.

Carica spartera di modi di trasportu

In u rapportu, chì include infurmazione dettagliata nantu à i volumi di trasportu di i modi di trasportu in u cummerciu esteru di Turchia in l'ultimi 10 anni; Hè statu dichjaratu chì in 2022, u settore di u trasportu è di a cumunicazione hà pigliatu a più grande parte in u pianu d'investimentu tutale di Turchia. Sicondu l'infurmazioni in u rapportu; l'ultimi 10 anni

U trasportu marittimu hà avutu a più grande parte in quantu à u valore di e merchenzie trasportate in Turchia, sia in impurtazioni sia in esportazioni. U trasportu stradale hà pigliatu u sicondu postu in quantu à u valore, mentre chì u trasportu aereu hà pigliatu u terzu postu. U trasportu ferroviariu, invece, hà a parte più bassa in u cummerciu esteru di Turchia.

In l'ultimi 10 anni, mentre chì a parte di Turchia in i spedizioni di l'esportazione hè aumentata nantu à a basa di u tunnellu per mare, a so parte nantu à a basa di u valore ùn hè micca aumentata. Hè statu dichjaratu chì u valore più altu di 2013 per centu in u 35,66 in i spedizioni d'esportazione per strada ùn pudia micca esse ghjuntu ancu in 2022. In a sezione chì esamineghja u rolu di a Turchia in u trasportu di transitu, hè statu nutatu chì circa 2012 per centu di a carica trattata in i porti in 12 nantu à a basa di TEU era carichi di transitu, è sta tarifa hè aumentata à circa 2022 per centu à a fine di u 16, u tassu di carichi di transitu nantu à a basa di TEU hè aumentatu di 10 per centu in 127 anni.

Opportunità per u Corridor Mediu

Hè statu dichjaratu chì e spedizioni China-UE longu u Corridor Nordu anu diminuitu di 40 per centu da l'invasione di l'Ucraina da a Russia, è hè statu enfatizatu chì sta situazione hà aumentatu l'attrattiva di l'iniziativa di u Corridor Mediu chì passa per Turchia. Hè statu dichjaratu chì a Turchia hà avutu l'uppurtunità di rinfurzà u so rolu in u trasportu di transitu, è per questu, a legislazione, i sistemi doganali è infrastrutturali di i paesi di transitu duveranu esse riorganizzati per attivà u Corridor Mediu. Hè nutatu chì u sviluppu di a reta di ferrovia turca è l'impurtanza di l'integrazione intermodale emergenu à a luce di l'evoluzione regiunale.

Raccomandazioni UTIKAD per u Corridor Mediu

• Assicurendu u rispettu di a legislazione è l'infrastruttura cù i paesi di a regione,
• Custruzzione di una nova linea trà Kars Logistics Center è Ahılkelek,
• Armonizà i sistemi doganali di i paesi,
• Aumentà a capacità di Marmaray per u transitu di merci,
• Furnisce un passaghju di ferrovia da u ponte Yavuz Sultan Selim.

U voluminu di e-commerce cresce di 3 cifre

In u rapportu di u settore, in quale l'e-commerce hè trattatu cum'è una rubrica separata, hè dichjaratu chì i prudutti bianchi, vestiti, elettronica, mobili, decorazioni è floristeria sò trà i prudutti più preferiti in e-commerce in Turchia; Hè statu registratu chì u voluminu di e-commerce di Turchia hè aumentatu di 116 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hà righjuntu 2022 miliardi TL in 348.

Rapportu di l'Industria Logistica per 2022 Clicca qui.