We-Cycle Environment and Recycling Technologies Fair hà apertu e so porte

We Cycle Environment and Recycling Technologies Fair hà apertu e so porte
We-Cycle Environment and Recycling Technologies Fair hà apertu e so porte

Wenergy - Fiera è Cungressu di Tecnulugia di l'Energia Pulita, chì hè stata per a prima volta questu annu, è a Fiera di l'Ambiente è u Riciclamentu di We-Cycle, chì hè stata per a seconda volta questu annu, hà apertu e so porte. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"U cambiamentu hè in e nostre mani. Hè quì chì avemu principiatu a trasfurmazioni. Trasformemu a vita inseme in İzmir ", disse.

Wenergy - Fiera è Cungressu di Tecnulugie d'Energia Pulita, urganizata per a prima volta quist'annu, è a Fiera di l'Ambiente è u Riciclamentu We-Cycle, tenuta per a seconda volta, hà iniziatu in İzmir, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà annunziatu l'apertura di e fiere chì durà finu à l'11 di maghju. Tunç Soyer È a so moglia neptün soyer, ministru di Ghjuventù è sport mewmpíad youngsomar zöbrant, heorganians "yaorgsian hasan oyraz , sindaci di distrittu, deputati è candidati parlamentari, rapprisentanti di partiti pulitichi, burocrati, prufessiunali di l'industria è cumpratori stranieri anu assistitu.

Soyer: "Semu trasfurmendu a vita inseme in İzmir"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dettu chì İzmir ospita duie fiere impurtanti. Tunç Soyer"Oghje, campemu a siccità, a miseria, a crisa climatica, u periculu di a nostra sicurezza alimentaria è i disastri à u stessu tempu. Semu tramindui assai disgraziati è assai furtunati. Semu disgraziati perchè avemu scurdatu di divertisce, pruduce, manghjà è beie cum'è una parte di a natura. Avemu cascatu in l'errore chì simu u maestru di a natura è facemu a vita una prigiò per noi. Eppuru, avemu assai furtunatu perchè avà sapemu a fonte di u prublema. U cambiamentu hè in e nostre mani! Questu hè esattamente induve avemu principiatu a trasfurmazioni in İzmir. Trasformemu a vita inseme in İzmir ", disse.

"L'unica spezia umana chì pruduce basura in natura"

U presidente chì hà dettu chì a natura ùn pruduce micca "basura" Tunç Soyer"Ùn ci hè nunda di rifiutu in a natura. L'unicu tipu d'essere umanu chì pruduce basura in u mondu ... Questu ci dice assai simplice. A trasfurmazioni deve prima principià in a nostra mente, in u nostru pensamentu. U pensamentu centru umanu, chì vede i risorsi di a natura cum'è limitati è i so propiu bisogni illimitati, hè avà campatu i so tappe finali. Se vulemu custruisce u mondu di u futuru, avemu da discriva l'armunia trà l'ecologia è l'ecunumia. Perchè s'ellu ùn ci hè natura, ùn ci hè micca vita ".

Soyer hà parlatu di IzTransformation: "Ringraziu a ghjente di Izmir"

Presidente chì descrive u prughjettu IzTransformation Tunç Soyer"Cù stu travagliu iniziatu da u nostru İzDoğa è u Dipartimentu di Cambiamentu Climaticu è Zero Waste, ghjunghjemu simultaneamente i trè grandi scopi chì sognumu per İzmir. Prima, prutegemu a natura. Siconda, rinfurzà l'ecunumia di a nostra cità. È terzu, impiegemu i cullettori di strada è li offremu cundizioni di travagliu sani. Separemu i rifiuti in a nostra cità mentre sò à a fonte, vale à dì à u "puntu 0". L'aprili scorsu, KarşıyakaDopu à Karabağlar, Buca è Narlıdere, Bornova, Bayraklı è i distretti di Menderes à a reta. In Çeşme, invece, i nostri rifiuti tessili sò raccolti da IzTransformation. Attualmente facemu stu prucessu cun grande cura in 8 distretti diffirenti. Puderaghju cun orgogliu chì questu significa un terzu di a pupulazione di Izmir. In questu prucessu, avemu incuraghjitu tutti i residenti di Izmir à scaccià i so rifiuti di imballaggio in cesti di riciclaggio invece di basura, cù u sistema di classificazione chì avemu stabilitu è ​​l'attività per creà l'opinione publica. È a ghjente prudente di Izmir ùn hà micca lasciatu a nostra chjama senza risposta, ringraziu tutti è tutti ".

"Accogliamu i participanti di 12 cità diverse è i visitatori di 49 paesi"

Dicendu chì e fiere WE-Cycle è WEnergy EXPO enfatizzanu a trasfurmazioni, Soyer hà dettu: "Trasformazione! Avale avà. Issi fieri sò ghjunti à questu puntu per via di a vulintà è di i sforzi di parechje istituzioni chì crede chì l'ecunumia è l'ecologia duveranu cresce inseme. À a nostra fiera, induve circa vinti gruppi di prudutti participanu; In più di tituli cum'è trattamentu, gasu di scarti, energia verde, tecnulugia di riciclamentu; urganisazioni è organizzazioni non governamentali chì serve u settore energeticu. Oghje, i participanti di 12 diverse cità da Istanbul à Konya, da Giresun à Tekirdağ sò cun noi. Inoltre, riceveremu visitatori da circa 49 paesi, da l'India à i Stati Uniti, à a nostra fiera.

Kasapoğlu: "Wenergy è We-Cycle Fiere sò assai preziosi per u nostru paese"

Mehmet Kasapoğlu, Ministru di Ghjuventù è Sport, hà dettu: "L'energia pulita hè un spaziu chì deve esse allargatu. Tutti sapemu quantu hè preziosa a so tecnulugia è quantu sò preziosi novi prughjetti per l'energia pulita. Avemu bisognu di sparghje energia pulita. Dunque, e fiere Wenergy è We-Cycle sò assai preziose per u nostru paese. Spergu chì stu travagliu cuntinueghja per parechji anni à vene. Felicita à tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse. U guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, hà dettu: "A riduzione di a quantità di rifiuti liberati in a natura, a prevenzione di i rifiuti, furnisce cuntributi seri à l'ecunumia di i paesi. Vogliu chì queste fiere sianu benefiche ".

Quilters: "Tunç SoyerVogliu ringrazià per u successu di a so visione "

Ender Yorgancılar, presidente di u Cunsigliu di a Camera di l'Industria di a Regione Egea, hà dettu: "Hè un prublema chì pudemu tutti superà cum'è seguitori di ogni pruduttu chì pruduciamu è cunsumemu, cuminciendu cum'è una famiglia. U fattu chì İzmir hà ottenutu u titulu di cità pioniera in a missione Climate Neutral è Smart Cities hè un altru indicatore di questu. U nostru sindaco metropolitanu Tunç SoyerVogliu ringraziallu per sta visione è successu chì hà messu. In u nostru paese, solu Istanbul è Izmir sò stati scelti. Ci sò pruvince 81. Pensu chì hè ghjustu per e pruvince 79 per travaglià annantu à questu tema è corona stu successu cù e so pruvince. Vecu sta fiera cum'è a nostra futura fiera, una fiera induve u nostru avvene hè esibitu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Özpoyraz: "Ci hè bisognu di sforzu è pacienza"

U presidente di l'Assemblea di a Càmera di Cummerciu di Izmir, Selami Özpoyraz, hà dettu: "Ci vole sforzu è pacienza per dà vita à una fiera per a prima volta. Assicurà a cuntinuità di e fiere esige a listessa quantità di determinazione è sforzu. Oghje, andemu per un prucessu in u quali passi audaci sò fatti in u mondu, in particulare in u cambiamentu climaticu.

"Semu felici di participà à sta fiera"

Siemens Electrification Automation Business Unit Overseas and Energy Production Sales Manager Ediz Secreter hà dettu: "Com'è Siemens di Siemens Turkey, simu stati in Turchia per 167 anni. Semu felici di participà à sta fiera in a nostra bella Izmir ". Nuray Eyigele İşlenen, Direttore Generale di Fiere EFOR, hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sti dui fieri assai impurtanti". Ümit Vural, presidente di u Cunsigliu di BİFAŞ, hà dettu: "Ti ringraziu assai per u vostru sustegnu".

Wenergy - Fiera è Cungressu di Tecnulugia di l'Energia Pulita, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè urganizata per a prima volta in partenariatu cù İZFAŞ, BİFAŞ è EFOR Fuarcılık. We-Cycle Environment and Recycling Technologies Fair si svolge per a seconda volta questu annu in partenariatu cù İZFAŞ è EFOR Fuarcılık.