Viaduct Road di Buca Onat Tunnel per apre u 7 di maghju

Viaduct Road di Buca Onat Tunnel per apre in maghju
Viaduct Road di Buca Onat Tunnel per apre u 7 di maghju

La municipalité métropolitaine d'Izmir s'apprête à ouvrir l'étape du viaduit de 2,2 kilomètres, qui reliera le tunnel de Buca Onat, qui reliera sans interruption Buca et Bornova, à l'autostation et à l'anneau, le 7 mai. U travagliu avanza rapidamente in a fase di u tunnel di u prugettu, chì hè previstu per esse cumpletu in 2025.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja u so travagliu nantu à u Tunnel Buca Onat, chì facilità u trafficu di a cità riducendu a distanza trà Konak è Bornova à 10 minuti. In u scopu di i travaglii realizati da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a tappa di viaductu di 2,2 chilometri, chì furnisce a cunnessione di a strada circundante sopra a stazione d'autobus, hè prevista per esse messa in usu u 7 di maghju 2023. A custruzzione di u tunnel cuntinueghja rapidamente.

Hamdi Ziya Aydın, Capu di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà datu infurmazioni nantu à l'opere è hà dettu: "U Tunnel Buca Onat di 7,1 chilometri, una di e tappe più impurtanti di a strada di transitu, chì parte da u Tunnel di Konak. è finisce à i viadutti di a stazione di autobus, cuminciati in 2017. In ogni casu, per via di l'aumentu di i costi, u travagliu hè statu finitu à a dumanda di l'impresa di u cuntrattu. Ancu se l'offerta hè stata tenuta di novu in u 2021, a decisione hè stata aspittata dopu à l'obiezioni fatte à l'Autorità di Acquistu Publicu per circa un annu. Malgradu a ripresa di u travagliu in aprile 2022, avemu affruntatu di novu u prucessu di tribunale in nuvembre 2022 è duvemu piantà u travagliu. Dopu a decisione finale di u Cunsigliu di Statu, avemu cuminciatu à travaglià di novu in aprile 2023. "Dopu à a decisione finale presa in u mumentu, ùn ci sò micca ostaculi davanti à noi", disse.

"Avemu pensatu à compie in a prima mità di u 2025"

Dichjarà chì i travaglii cuntinueghjanu 4 ore à 7, 24 ghjorni à ghjornu, ghjornu è notte, in 2,5 tubi in direzzione di Buca è Bornova, Aydın hà dettu: "Avemu apertu una sezione di tunnel di 750 metri di a strada di 150 chilometri. Avemu ancu apertu a parte di 7,1 metri di u tubu di manca. In u scopu di sti travaglii, pensemu di apre u 7 di maghju a parte di viaductu, chì hè una di e tappe impurtanti di u travagliu di a strada di transitu di 2025 chilometri. Dopu, pensemu à compie altri travaglii cumpresi i travaglii di tunnel è e strade di cunnessione è apre sta strada à u serviziu di i nostri citadini in a prima mità di u 650. In u scopu di l'opere, avemu trè punti d'ingressu d'emergenza chì culliganu i dui tubi. Avemu finitu u primu passu à u metru XNUMX di questu in a direzzione di Buca. Questu ci permetterà di fà u nostru travagliu più veloce ".

"U tempu di viaghju diminuirà da 45 minuti à 10 minuti"

Esprimendu chì ci sarà un grande sollievu in u trafficu di İzmir cù a cumissioni di u prugettu, Aydın hà dettu: "Cù stu prughjettu di strada, un citatinu chì vene da l'aeroportu puderà ghjunghje rapidamente in a parti nordu di a cità usendu sta strada di transitu. senza entre in u trafficu di a cità. I passageri chì venenu da a regione di u nordu puderanu ghjunghje à i distretti cum'è l'aeroportu è Çeşme venendu da a stazione di autobus. Cusì, u tempu di viaghju da 45 minuti serà ridutta à 10 minuti.