Gran sustegnu à l'allevatori chì perdenu i so animali in u terrimotu

Gran sustegnu à l'allevatori chì perdenu i so animali in u terrimotu
Gran sustegnu à l'allevatori chì perdenu i so animali in u terrimotu

U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta principia a distribuzione di l'animali gratuiti da oghje, in particulare à l'allevatori chì i so picculi ruminanti perivanu in i terremoti in Kahramanmaraş.

Studi sò stati realizati da e cummissioni di valutazione di danni provinciali / distrittuali in Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye, Şanlıurfa è Elazığ pruvince, chì sò state dichjarate zone di disastru dopu à i terremoti accaduti u 6 di ferraghju, è in u distrittu di Gürün di Sivas. In questu cuntestu, e prucedure per a distribuzione di 43 mila 618 bovini chjuchi, chì a rilevazione hè stata cumpleta, sò cuminciati da oghje. U budgetu di 341 milioni di TL hè statu trasferitu à a Direzzione Pruvinciale / Distrettuale di l'Agricultura è a Foresta per l'approvvigionamentu di i picculi vacchi.

I bugni bovini, ovini, avicole è apicultori chì sò distrutti da i citadini impegnati in l'attività agricula in questi lochi sò coperti in natura in u scopu di u Decretu Presidenziale N ° 12 di u 2023 di marzu di u 135, per rinvià a campagna in u terrimotu. regione è per assicurà a continuità di a pruduzzione animale.

L'ANIMALE DEVU ESSERE REGISTRATI CU TÜRKVET

In u scopu di u decretu, l'animali persi di l'agricultori seranu coperti per una volta, gratuitamente, cù animali di a listessa razza furniti da l'imprese TİGEM affiliate à u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta. Per questu, l'animali persu deve esse registratu in TÜRKVET è determinatu da e cummissioni di valutazione di danni di a pruvincia / distrettu. L'agricultori affettati da u terrimotu ùn anu micca bisognu di fà una dumanda separata per i so animali persi.

A distribuzione serà fatta per mezu di l'urganisazioni di allevatori / pruduttori sottu à a coordinazione di u Ministeru, cuminciendu cù i picculi vacchi per l'allevatori chì anu l'abri è l'infrastruttura necessarii. A consegna di vacche, pollame è bugni di l'api hà da principià immediatamente dopu à a fine di i travaglii di determinazione.

L'allevatori chì beneficianu di stu sustegnu in natura ùn puderanu micca vende, trasfiriri o aduprà i so animali per altri scopi, salvu per forza maiò, per 2 anni.

In casu di a morte di l'agricultore vittima di u terrimotu, l'animali seranu dati à i so eredi. Les mêmes conditions s'appliqueront aux héritiers.

"SIAMO CU I NOSTRI ALLEVATORI IN TERRAMOTTO"

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà dichjaratu chì a rianimazione di a campagna in a zona di disastru hè una di e so prime priorità è hà dettu: "Hè di grande impurtanza di dà à l'animali periti in natura per a continuità di a produzzione animale in a regione è per a risturazione di a vitalità ecunomica in a regione. a campagna".

Ricordendu chì u 17 per centu di a pruduzzione animale in u paese si svolge in e pruvince affettate da u terrimotu, Kirişci hà dettu: "Sgiò presidente, anu dichjaratu chì l'animali chì sò morti seranu scuntrati gratuitamente. Noi, cum'è u Ministeru, avemu largamente finitu u nostru travagliu di valutazione di danni. In questu cuntestu, cum'è avemu prumessu, avemu principiatu a compensazione di l'animali gratuiti per i nostri allevatori di vittime di u terrimotu à partesi da oghje, primarmenti i picculi bovini. L'altri animali seranu compensati u più prestu pussibule.

Inoltre, furniremu circa 53 milioni di TL in supportu di cash à i pruprietarii di i battelli di pesca è i pruduttori di l'aquacultura chì sò stati dannighjati da u terrimotu. Continueremu à esse cù i nostri agricultori è i pruduttori cù un basgiu ". usatu e frasi.