A squadra di handball femminile "Girls of Poyraz" hà celebratu u Campionatu in Mudanya

Celebrazione di u Campionatu da e Figlie di Poyraz
A squadra di handball femminile "Girls of Poyraz" hà celebratu u Campionatu in Mudanya

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà felicitatu a squadra di handball femminile di u Bursa Metropolitan Belediyespor Club, cunnisciuta cum'è "Poyrazın Kızları", chì hà finitu a 1a Liga di Handball femminile cum'è campioni è hà fattu a Super League, in u prugramma di celebrazione in Mudanya.

Varank, chì hè ghjuntu à Mudanya cù u Togg rossu anatolianu, marchò à Mudanya Armistice Square cù u cortu partendu da u BUDO Pier cù a participazione di i ghjucatori di a squadra, u cumitatu tecnicu è a ghjente di Bursa.

Parlendu in u prugramma di celebrazione, Varank felicitò i ghjucatori di a squadra di campioni.

Varank hà dichjaratu ch'ellu hà cuminciatu à seguità "E Figlie di Poyraz" da a prima volta chì l'hà intesu, è hà dettu: "Queste cose succedenu mettendu u so core in questu. Ciascuna di queste ragazze mette u so core in questu. U nostru maestru hà messu u so core in questu è avemu ottinutu stu risultatu. Chì dicemu ? Dicemu: "U ventu di Mudanya soffia forte". Poyrazın Kızları ghjucà ancu duru, ma ottene risultati. Felice campionatu. Seguiremu u vostru successu in a Super League inseme ". usatu a frasa.

Nutendu chì anu passatu u mese di maghju cù una atmosfera elettorale, Varank hà dettu: "Lasceremu sta atmosfera elettorale dumenica. Inseme apremu e porte di u Seculu di Turchia è u seculu di u sport inseme. Hè cusì chì custruiremu u Seculu Turcu cù i nostri atleti di successu è i nostri fratelli ghjovani ". disse.

U Ministru Varank, prumettendu una settimana di vacanze à i ghjucadori di a squadra, hà dettu: "Avemu scuzzulate a Super League inseme cù u ventu di u nordu cusì". disse.

Varank hà prisentatu i fiori di campiunatu è i rigali à i ghjucatori di a squadra. I ghjucadori di a squadra anu prisentatu ancu a maglia cù u so nome à u Ministru Varank.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà felicitatu i ghjucatori di a squadra di campioni chì anu fattu Bursa si senti fieru è hà dettu chì u successu serà ottenutu in Europa in u prossimu periodu.

À a fine di e celebrazioni induve u capitanu di a squadra Melike Kasapoğlu è l'allenatore Merve Yılmaz anu fattu discorsi, u Ministru Varank è i ghjucatori anu alzatu inseme u trofeu di u campionatu.