A Fiera di Tessili per a Casa "HOMETEX" principia u 16 di Maghju

A Fiera di Tessili per a Casa 'HOMETEX' principia in maghju
A Fiera di Tessili per a Casa "HOMETEX" principia u 16 di Maghju

HOMETEX, chì hè trà e più grandi fiere di u mondu in l'industria tessili per a casa, si prepara à apre e so porte u 16 di maghju à l'Istanbul Expo Center. Urganizata da l'Associazione Turchi di l'Industriali è di l'Imprenditori di Tessili per a Casa (TETSIAD), l'urganizazione di u settore, cù l'urganizazione di KFA Fairs, una filiale di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, HOMETEX accoglierà i prufessiunali di l'industria di diverse geografie di u mondu. trà u 16-20 di maghju 2023.

HOMETEX, chì hè stata tenuta annantu à una superficie tutale di 11 mila metri quadrati in 200 sale l'annu passatu, hà riunitu l'attori naziunali è internaziunali di u settore in l'Istambul Expo Center. Mentre chì più di 650 cumpagnie naziunali è straniere anu mostratu i so novi prudutti, 5 visite sò state fatte da 126 paesi per 170 ghjorni, mentre chì u voluminu di l'affari hà superatu l'aspettattivi è hà righjuntu circa 1,5 miliardi di dollari.

Accumincia u 16 di maghju

Organizatu da TETSIAD, l'urganizazione di u settore, cù l'urganizazione di l'Organizazione Fiera KFA, HOMETEX determinarà a moda è e tendenze in u settore ancu questu annu. Cù u so successu in 2022, HOMETEX, chì hè stata descritta cum'è l'urganizazione di più successu per l'industria tessili di casa finu à avà da i participanti è i visitatori, accoglierà i prufessiunali di l'industria in u Centru di l'Expo d'Istanbul trà u 16-20 di maghju 2023. In più di Turchia, i pruduttori di tuttu u mondu piglianu ancu u so postu in i stands di a fiera.

Design Wind à HOMETEX

À a fiera, induve u core di l'industria tessili di casa batte, quasi 850 cumpagnie si feranu cum'è espositori cù stands quist'annu. À a fiera, circa 20 cumpagnie di quasi 200 paesi portanu i so prudutti cù i so visitatori. I cumitati di compra chì si tenenu in u scopu di HOMETEX, chì seranu urganizati cù a participazione di centinaie di marchi naziunali è stranieri, offrenu ancu novi opportunità d'esportazione è di cuuperazione à e cumpagnie. Hè destinatu à fà una cuntribuzione significativa à l'esportazioni di u settore cù a fiera, induve i pussibuli cumpratori da parechji paesi, in particulare da l'Europa, u Mediu Oriente, l'Africa, l'Asia, i Stati Uniti è e Repubbliche Turche. Ancu in a fiera, i diseggiani famosi in u mondu mischjeranu i prudutti di i fabricatori cù a so propria interpretazione è li presentanu à i visitori.