L'ospitale statale di Seydikemer hà ricivutu una marca completa da l'esperti in terremoti

L'ospitale statale di Seydikemer hà ricivutu una marca completa da l'esperti in terremoti
L'ospitale statale di Seydikemer hà ricivutu una marca completa da l'esperti in terremoti

L'Espertu Giapponese di Terremoti è u Designer Architectural Yoshinori Moriwaki, chì hè ghjuntu à Seydikemer sottu a dirigenza di a Camera di Cummerciu è Industria di Fethiye (FTSO), Dean di a Facultà di Ingegneria Civile di l'Università Tecnica Yıldız (YTU). Dr. Seydikemer State Hospital, chì hè statu esaminatu da Şükrü Ersoy è u presidente di l'Associazione Social Disaster, Rezzak Elazat, è hè statu trovu resistente à i terrimoti, hà cuminciatu à accettà i pazienti. U presidente di u Cunsigliu di FTSO Osman Çıralı, chì hà esaminatu l'edifiziu inseme cù esperti di terremoti prima di l'apertura, hà dettu: "Ci sò 191 isolanti di terramoti in u nostru hospitalu per minimizzà l'effetti distruttivi di pussibuli terremoti. L'esperti di u terrimotu, chì anu falatu à a fundazione di l'edifiziu è anu esaminatu questi insulatori è altri cumpunenti di l'edifiziu inseme, hà dichjaratu chì l'uspidale hè statu custruitu per esse abbastanza durable ancu contr'à i tremuli maiò. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u nostru ospedale, chì hà ricevutu piena marca da l'esperti di u terrimotu. Bona furtuna à a nostra regione ". disse.

L'Hospital Statale di Seydikemer, chì a custruzzione hà iniziatu in Seydikemer in u 2020, hè statu visitatu da l'Espertu di Terremoti Giapponese è u Designer Architectural Yoshinori Moriwaki, Decano di a Facultà di Ingegneria Civile YTU, chì hè ghjuntu à Seydikemer l'8 d'aprile. Dr. Hè stata esaminata largamente da Şükrü Ersoy è u presidente di l'Associazione di Disastru Suciali, Rezzak Elazat. U presidente di u Cunsigliu di FTSO Osman Çıralı, chì hà invitatu l'esperti à Fethiye, è u Vicepresidente di u Cunsigliu di FTSO Muhammet Kökten è u Manager di l'Hospital Oğuzhan Akdenizli anu participatu ancu à l'esame. L'esperti, chì sò falati à u sotano di l'uspidale è anu esaminatu l'isolatori di u terrimotu 191 è e strutture di cunnessione, dopu rivisu l'altri cumpunenti strutturali di l'uspidale. L'esperti, chì anu ricivutu infurmazioni da u Manager di l'Hospital Oğuzhan Akdenizli è cumpletu e so investigazioni, anu dichjaratu chì l'uspidale hè statu custruitu per resiste à i terremoti.

L'ospedale di 35 letti, custruitu nantu à una superficie di 150 mila metri quadrati, hà cuminciatu à accettà i pazienti u 26 d'aprile scorsu. Seydikemer State Hospital, chì hà 31 cliniche ambulatorii è 4 sale operatorie, curarà i pazienti cù una unità di terapia intensiva di 15 letti, una unità di dialisi di 15 letti è una unità palliativa di 6 letti. L'uspidale, chì hà 4 sale di parto è 17 letti d'osservazione, serà dotatu di apparecchi medichi di punta è furnisce servizii di salute à una populazione di 200 mila in l'invernu è 400 mila in l'estiu.

U presidente Çıralı, "U nostru ospedale hà ricevutu tutti i punti di l'esperti"

Nutendu chì anu cuminciatu à guardà tutte e strutture in Fethiye è Seydikemer da una perspettiva diversa dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras chì anu accadutu u 6 di ferraghju scorsu, u presidente di u Cunsigliu di FTSO, Osman Çıralı, hà dettu chì anu invitatu l'esperti invitati à valutà u tsunami. è u putenziale di terrimotu di a regione in stu cuntestu, per fà un esame in Seydikemer State Hospital. Dichjarà chì anu realizatu esami detallati in i zoni chì portanu a carica strutturale di l'edificiu, u sindaco Çıralı hà nutatu chì anu accoltu l'opinioni pusitive di l'Espertu Giapponese di Terremoti è u Designer architettonicu Yoshinori Moriwaki, postu chì hè un espertu di u sughjettu. Enfatizendu chì altri esperti anu ancu espressi opinioni pusitive nantu à u bastimentu di l'uspidale, u presidente Çıralı hà dettu: "Avemu avutu esperti in a nostra squadra d'investigazione, chì sò ben cunnisciuti da tutta a Turchia, chì vedemu cun curiosità ogni ghjornu nantu à e televisioni naziunali. Hanu fattu inspezioni in tutte e zone di u nostru edifiziu è anu ricevutu informazioni. Anu spressu una opinione pusitiva chì u nostru hospitalu hè statu custruitu per resiste à i terrimoti. Francamente, mentre ci provavamu di guarì e ferite di un grande disastru, eramu assai felici chì u nostru hospitalu hà ricevutu piena marca da l'esperti in quantu à a resistenza à u terrimotu, mentre avemu persu i nostri citadini in l'uspidale chì hè statu distruttu in a nostra pruvincia di Hatay. ." disse.

Dichjarà chì l'Hospital Statale di Seydikemer alleviarà ancu u pesu di Fethiye, u sindaco Çıralı hà dettu: "Avemu bisognu di più queste strutture per preparà Fethiye è Seydikemer, chì sò a zona di terrimotu di 1u gradu, per i disastri. Ùn vulemu mai chì succede, ma i disastri naturali sò parti di a nostra vita. Dopu à u terrimotu di Marmara di u 1999, avemu pigliatu parechje misure per migliurà a custruzzione di u nostru paese. Tuttavia, avemu vistu di novu chì era insufficiente in 2 terremoti in Kahramanmaraş. Cù u sviluppu ulteriore di a tecnulugia, l'accessu à e novi tecniche di custruzzione hè avà più faciule. Demu dinò una grande impurtanza à u fattu chì e nostre istituzioni statali custruiscenu tali strutture chì daranu un esempiu per u nostru settore privatu. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di l'uspidale. A custruzzione di strutture chì ùn farà micca chì i nostri figlioli si sentenu impotenti di fronte à i disastri hè furmatu in u quadru di e nostre dumande è priorità. Chì u nostru ospedale sia benefiziu per i nostri Fethiye è Seydikemer una volta di più ". disse.