Target KIZILELMA Documentariu in onda u 10 di maghju

Target KIZILELMA Documentariu in onda in maghju
Target KIZILELMA Documentariu in onda u 10 di maghju

L'avventura di sviluppu di Bayraktar KIZILELMA MIUS (Combat Unmanned Aircraft System), chì apre e porte di una nova era in l'industria di difesa è aerospaziale di Turchia è hà fattu una grande impressione in u mondu sanu, hè purtatu à u screnu cù u documentariu "Target KIZILELMA". A storia di sviluppu di Bayraktar KIZILELMA, u primu aereu di caccia senza pilota di Turchia, chì hè statu sviluppatu da Baykar cù risorse naziunali è originali, è u viaghju di Baykar per sviluppà un veìculu aereu senza equipatu naziunale è originale d'alta tecnulugia per quasi 20 anni serà trasmessu sottu u titulu " Target KIZILELMA". si trova.

Ci hà pigliatu mesi per sparà

Per u documentariu direttu da Altuğ Gültan è Burak Aksoy, chì hà direttu u documentariu AKINCI, i fucili sò stati durante mesi in u Centru Tecnologicu Naziunale Özdemir Bayraktar in Istanbul è in u Centru di Formazione è Test di Volu AKINCI in Çorlu, Tekirdağ, induve l'attività di prova Bayraktar KIZILELMA. sò stati realizati. U prughjettu documentale, chì hà iniziatu in ferraghju 2022, hè statu finitu in circa 9 mesi.

CI SERÀ DUE SECTION

U documentale, chì serà trasmessu in duie parte, tratta di ciò chì hè accadutu finu à u primu volu di Bayraktar KIZILELMA u 14 di dicembre di u 2022, è u prucessu difficiule chì Baykar è a famiglia Bayraktar anu passatu, da u passatu à u presente, a cumpagnia chì hà sviluppatu. I primi veìculi aerei senza pilota naziunale di Turchia. U primu episodiu di u documentariu di destinazione RED RED serà trasmessu da Baykar u mercuri 10 di maghju à 21.00. YouTube serà trasmessu nantu à u canali. Pocu dopu à a fine di i travaglii di post-produzione in corso, a seconda parte di u documentale appartene ancu à Baykar. YouTube serà mostratu nantu à u canali.

SELÇUK E HALUK BAYRAKTAR TELL

Baykar Chairman of the Board and Technology Leader Selçuk Bayraktar è Baykar General Manager Haluk Bayraktar parranu di KIZILELMA è Baykar cù i fatti chì sò stati daretu à i sceni, partendu da a so zitiddina, in entrevista cun elli. Cù u documentariu Target KIZILELMA, a storia di i veiculi aerei senza pilotu Bayraktar di Turchia, seguita cù interessu da u mondu sanu, scontra ancu l'audienza.

SOLDATI, INGEGNIERI È GIURNALISTI...

In u documentale Hedef KIZILELMA, suldati ritirati, ingegneri è ghjurnalisti chì anu vistu l'avventura di sviluppu high-tech di Baykar contanu u prucessu da a so propria perspettiva. I suldati ritirati, cumpresu l'anzianu 2nd Chief of the General Staff, l'Ammiragliu Ergin Saygun ritiratu è u General Brigadier ritirata Ömer Faruk Küçük, descrizanu cumu i so percorsi s'incrucianu cù a Famiglia Bayraktar è u percorsu difficiule chì Baykar hà attraversatu cù i so testimoni. Ömer Bayraktar, fratellu di u tardu Özdemir Bayraktar, u pioniere di l'ideale National Technology Move, conta à l'audienza in prima manu in Bayraktar KIZILELMA Documentariu di a so avventura, chì hà successu grazia à a lotta purtata cun determinazione è senza rinunzià malgradu diversi tentativi di prevenzione.

U RUPPIU PRIMU IN A STORIA DI L'AVIAZIONE

Bayraktar KIZILELMA aereo di caccia senza pilota, chì i dui prototipi sò stati prudutti cù successu finu à avà, hà sbulicatu una nova strada in a storia di l'aviazione, eseguendu ripetutamente voli à l'arme cù l'offensiva veìculu aereo senza pilota Bayraktar AKINCI, aerei da guerra tripulati SoloTürk è Stars Turchi tenuti trà Aprile 27 in TEKNOFEST. 1 è 2023 di maghju. Bayraktar KIZILELMA, chì hà apertu e porte di una nova era in l'aviazione, cuntinueghja a so attività di sviluppu è di produzzione. Hè previstu di inizià a produzzione di massa di l'aviò da guerra naziunale senza pilota in 2024.

PRIMU VOLU DA TCG ANATOLIA IN 2025

Bayraktar KIZILELMA è Bayraktar TB3 SİHA anu pigliatu u so postu nantu à u ponte di volu di u TCG Anadolu, chì serà a prima nave SİHA in u mondu, in a ceremonia di accettazione di l'inventariu tenuta u 10 d'aprile. Bayraktar KIZILELMA Unmanned Fighter Aircraft, u sicondu prototipu di quale hè statu pruduttu in a ceremonia, hè previstu di inizià e teste di volu da a nave TCG Anadolu in 2025. Centinaie di millaie di i nostri citadini anu visitatu u TCG Anadolu Ship, Bayraktar KIZILELMA è Bayraktar TB3 SİHA, chì sò stati aperti à i visitatori in Istanbul è Izmir.

FLYING IN TIME RECORD

U prughjettu Bayraktar KIZILELMA, chì Baykar hà stabilitu cù 100% di capitali, hà iniziatu in 2021. Bayraktar KIZILELMA, cù u numeru di coda di TC-ÖZB, chì hè surtitu da a linea di produzzione u 14 di nuvembre di u 2022, hè statu trasferitu à u Centru di Training è Test di Volu AKINCI in Çorlu. Dopu avè finitu cù successu e teste in terra quì, hà fattu u so primu volu u 14 dicembre 2022. Bayraktar KIZILELMA hà scontru cù u celu in un tempu record cum'è un annu.

TASK CON AUTONOMIA INTELLIGENTE DI FLOTTA

Bayraktar KIZILELMA, u primu aviò di caccia senza pilota di Turchia, realizzerà un cumbattimentu aria-aria cù a so capacità di intelligenza artificiale cù missioni aria-terra. Bayraktar KIZILELMA caccia senza pilota serà un multiplicatore di putenza per a Turchia cù a so visibilità bassa grazia à a so sezione trasversale di radar bassu. Bayraktar KIZILELMA, chì serà una piattaforma chì rivoluzionarà u campu di battaglia cù a so capacità di decollo è sbarcu da i navi à pista corta, hà da piglià un rolu impurtante in missioni d'oltremare grazie à questa capacità è eseguisce compiti strategichi in a prutezzione di u Blue. Patria. Bayraktar KIZILELMA, chì hà un pesu di decollo di 8.5 tunnillati è una capacità di carica di 1500 kg, avarà ancu una alta cuscenza di a situazione cù u radar AESA naziunale. Bayraktar KIZILELMA, chì utilizerà tutte e munizioni sviluppate naziunale, puderà operare cù l'autonomia di a flotta intelligente.

I BILANCI CAMBIARÀ IN U CAMPI DI GUERRA

Bayraktar KIZILELMA, chì pò eseguisce cummattimentu aereo-aria cum'è aerei di guerra tripulati cù manuvre aggressive, à u cuntrariu di i veiculi aerei senza pilotu, furnisce ancu efficacità contr'à miri aerei cù munizioni aria-aria domestiche. Cù sti capacità, hà da cambià l'equilibriu nantu à u campu di battaglia. Avarà un effettu multiplicatore nantu à a dissuasione di Turchia.