In Izmir, Oftalmologi di Diversi Paesi di u Munnu sparte e so Esperienze

Oculisti di vari paesi di u mondu in Izmir anu spartutu e so sperienze
In Izmir, Oftalmologi di Diversi Paesi di u Munnu sparte e so Esperienze

In Izmir, oculisti di diversi paesi di u mondu anu realizatu una furmazione nantu à "L'usu di lenti intraoculari di nova generazione è e so tecnulugia cambianti". In a furmazione tenuta in un hotel, i chirurghi oculari anu spartutu i risultati di l'operazioni chirurgiche chì anu realizatu finu à avà cù i so culleghi mentre facenu presentazioni.

In u distrittu di Çeşme, oculisti di diversi paesi di u mondu è di Turchia anu spartutu e so sperienze cù a furmazione nantu à "L'usu di lenti intraoculari di nova generazione è e so tecnulugia cambianti". Duranti a furmazione tenuta in un hotel, i chirurghi anu spartutu i risultati di e so operazioni chirurgiche cù altri culleghi mentre facenu presentazioni. Fornisce infurmazione nantu à a furmazione, Dünyagöz Hospital Specialist oftalmologia Assoc. Dr. Levent Akçay hà dettu chì l'infurmazione hè stata sparta cù i chirurghi di diverse parti di u mondu cum'è l'Arabia Saudita, l'Azerbaijan, a Germania è l'Ungheria.

In Turchia, a quistione più cumuna nantu à questu sughjettu hè "Ci hè una manera di sbarazzarsi di i mo vetri vicinu o luntanu?" Dichjarà chì a quistione hè stata fatta, Assoc. Dr. Akçay hà dettu: "Ci hè questu prublema, soprattuttu in i pazienti di più di 40 anni. Chjamemu sti trattamenti cù lenti multifocali. U nostru populu u chjama "lenti intelligenti". Partamu a nostra sperienza cù i chirurghi di diverse parti di u mondu. Cumu pudemu fà cirurgia megliu per u nostru populu discutendu i risultati chì avemu ottenutu da e cirurgia chì avemu realizatu cù i nostri altri culleghi? Cumu pudemu offre qualità? Sughjetti cum'è questi custituiscenu u sughjettu di u nostru panel. I chirurghi prufessiunali trasferiscenu a so propria sperienza à altri chirurghi ", disse.

"Hè necessariu applicà lenti secondu u paziente"

Rimarchendu chì un paziente deve avè una perdita di vista di distanza o vicinu prima di pudè inserisce una lente intelligente, Assoc. Dr. Akçay hà datu infurmazioni nantu à i tipi di lenti è hà dettu:

"U paziente pò avè o ùn pò micca avè cataratte. Se l'età hè intornu à 40-50, s'ellu / ella usa vetru vicinu o s'ellu hè un paziente cù cataratte, esami speciali deve esse realizatu nantu à queste persone per vede s'ellu sò adattati. Ùn tutti ponu avè sta cirurgia. Hè necessariu di sceglie u lente adattatu per a persona. I lenti multifocali sò separati trà elli. Halkalı Ci sò lenti è lenti chì chjamemu "Edof". Halkalı lenti sò chjamati lenti intelligenti, ma 'Edof sò ancu lenti parzialmente intelligenti. Hè bisognu à esse appiicatu secondu u paziente ".

"Lenti intraoculari curretti vicinu à a distanza sò usati troppu"

Dünyagöz Hospital Specialist oftalmologia Op. Dr. Baha Toygar hà dichjaratu chì oghje, lenti intraoculari curretti quasi luntanu sò usati assai.

Toygar hà dettu: "Ci hè una grande dumanda per questu sughjettu da i pazienti. I Pacienti volenu a cirurgia s'ellu portanu lunettes vicinu, sia in a cirurgia di cataratta o senza cataratta. Un gruppu impurtante trà questi gruppi di pazienti hè e persone chì anu avutu trattamentu laser anni fà. E persone chì anu avutu trattamentu laser 20-30 anni fà anu operatu per sguassà i vetri. Ma sta volta, portanu occhiali vicini è volenu caccià i vetri vicini. Esaminemu questi. Ci hè stata una grande mellura in a terapia laser annantu à l'anni. A tecnulugia oghje ùn hè micca listessa à a tecnulugia di 20 anni fà. Hè per quessa chì esaminemu i pazienti assai bè. Fighjemu se i trattamenti previ anu causatu un prublema o s'ellu ci hè un ostaculu à a nova lente chì purteremu. Esaminemu a capa frontale, a cornea, a capa interna è a volta di l'ochju cù novi dispositi avanzati. Se inserimu una lente in l'ochju, pudemu stabilisce in anticipu se u paci serà felice o cumu si vede. Dopu avè realizatu questi esaminazioni, l'ochji di certi pazienti sò adattati per i lenti di nova generazione chì vedenu luntanu è vicinu inseme. Usemu diverse lenti per quelli chì ùn si adattanu ", disse.

"Misurazione cù l'intelligenza artificiale"

Op. Dr. Toygar hà dettu: "Hè più faciule per operà un ochju chì ùn hè mai statu toccu, ma i prublemi ponu esse in e persone chì anu avutu a cirurgia laser prima. Unu di i prublemi più impurtanti hè quantu lenti seranu posti in l'ochju. A percepzione chì "ùn pudete micca fà cirurgia di cataratta o una cirurgia diversa in u futuru si avete trattamentu laser" ùn hè micca curretta. U calculu di u putere di a lente per l'ochju era problematicu. Oghje ci sò dispusitivi assai spiciali. Avà l'intelligenza artificiale hè entrata in l'affari. L'intelligenza artificiale hè caricata in strumenti di misurazione. E misurazioni sò fatte, l'intelligenza artificiale pò cunsiglià quale tipu di lente hè adattatu per l'ochji di u paci. Hè diventatu più pussibule di riparà u numeru di lenti per esse inseriti in l'ochji di i pazienti. A misurazione hè megliu in e persone chì l'ochji ùn anu mai toccu. A nostra probabilità di chjappà u numeru hè 95 per centu. Questu pò diminuite à 80 per centu in e persone chì anu sottumessu a cirurgia laser.

"Salvazione permanente da luntani vetri"

Esprimendu chì "ICL" hè un trattamentu chì diventa sempre più impurtante in a medicina muderna, Dünyagöz Hospital Ophthalmology Specialist Op. Dr. Umut Güner hà dettu: "U trattamentu ICL hè l'unica opzione chì scontru, soprattuttu in i nostri pazienti chì ùn sò micca adattati per u trattamentu "Laser Excimer". L'unica diffarenza trà u trattamentu laser excimer è u trattamentu laser per caccià i vetri hè chì i dui ochji sò fatti unu o dui ghjorni. U risultatu di u successu kirurggicu hè u listessu cum'è cù u "Laser Excimer", è l'ochju di u nostru paci hè liberatu permanentemente di i so occhiali per u restu di a so vita, s'ellu hè adattatu in i testi pre-operatori. U vantaghju maiò di u trattamentu ICL hè chì u limitu di numeru ùn hè micca quasi cumpletu. À un altu numeru, pudemu applicà in modu sicuru u trattamentu ICL per guarì in 24 ore. Hè stata à tempu una riunione è una piccula furmazione chirurgica per i nostri ghjovani culleghi chì anu principiatu u trattamentu chirurgicu, nantu à cumu è quali pazienti deve esse applicatu u trattamentu ICL, ciò chì deve esse cunsideratu, risultati pusitivi, è cumu trattà cù risultati negativi ".