Mostra "Kau Wela" in cullaburazione cù Renko London à u Stay Boulevard Nişantaşı

Mostra "Kau Wela" in cullaburazione cù Renko London à u Stay Boulevard Nişantaşı
Mostra "Kau Wela" in cullaburazione cù Renko London à u Stay Boulevard Nişantaşı

Continuendu à accoglie l'arte, u Stay Boulevard Nişantaşı hà apertu a mostra Kau Wela, l'urganizazione artistica più cumpleta di l'estate di u 2023. "Kau Wela", chì include 15 opere purtate à vita da 45 artisti mundiali cù tecniche diverse, serà esibita à l'hotel finu à a fine di l'estiu.

Stay Boulevard Nişantaşı, u più novu hotel di u gruppu Stay, chì determina un stilu di vita aghjunghjendu valore à e strutture architettoniche chì riflettenu a cultura di i lochi in cui si trova, aghjusta una nova à l'esibizioni chì ospita. 15 opere create da 45 artisti famosi in u mondu da a pittura, l'arte digitale, l'installazione è e tecniche di media mixte sò scontri cù l'amatori d'arte sottu a curatura di Renko London è Renk Erbil. In l'esposizione; Rivuluzione Erbil, Emin Çizenel, Sakit Mammadov, Ali Atmaca, Bahri Geno, Çetin Erokay, Çiğdem Erbil, Joanna Gilbert, Yiğit Yazıcı, Nedim Nazerali, Barış Sarıbaş, Darko Mesek, Kinnari Saraiya, Ayşen Karakaya è u cuncettu di l'estate di Renk. inclusu.

Renko London, basatu in Londra, fundatu da Renk Erbil è chì portanu prughjetti creativi chì portanu l'arte muderna turca oltre l'età, lancia l'urganizazione artistica più cumpleta di l'estiu di u 2023. L'architettu di prughjetti chì facenu a diferenza cum'è TA London, TA Bodrum è Neonist da Devrim Erbil, Renko London cuntinueghja à custruisce ponti trà i diversi mondi di l'arti. L'urganizazione, chì attribuisce impurtanza à a diversità in a scuperta di u viaghju internu, forma u prughjettu Kau Wela cù 15 nomi principali di l'arti turcu è mundiale chì sò spicializati in diversi campi. U prughjettu, chjamatu dopu à Kau Wela, chì significa l'estiu in Hawaii, induve a listessa stagione hè sperimentata ogni mese di l'annu; s'ispira à a dolce ma corta staggione d'estate, chì accoglie i più belli ricordi di l'annu.

Color Erbil, curatore di 'Kau Wela', chì hà fattu un discorsu à l'apertura di a mostra, hà dettu: "Avemu preparatu una mostra mista chì riflette l'estiu chì aspettemu di campà a nostra vita in u megliu modu pussibule. Benvenuti à Kau Wela, un veranu chì face a diferenza. Svegliamu u sensu di creatività in noi è accettemu u cambiamentu riunendu energia ".

In riferimentu à l'impurtanza di e relazioni internaziunali per a diffusione è u sviluppu di l'arte turca, Devrim Erbil hà dettu: "Più cresce u numeru di artisti è opere d'arte, più cresce a produzzione in u campu di l'arti, più cuntribuiscemu à u sviluppu è diffusione di l'art. L'artista ùn hè micca ordinariu per natura. Dunque, più zoni di sviluppu ponu truvà queste differenze, u più altu serà l'interessu. Ci sò assai boni artisti in Turchia. Aghju attribuitu questu à l'abbundanza di a geografia anatolica. Vivemu in un paese chì cuntene a ricchezza di quasi 7 strati culturali diffirenti ", disse.

Cù u prughjettu Kau Wela, l'artisti Renko London, chì anu diverse culture, sfondi è età, preferanu diversi spazii è tecniche in i so spazii di travagliu, anu u scopu di rinfurzà e so sperienze è prospettive cuntrastanti. I travaglii 45 inclusi in u prugettu, chì sustene chì esce da a zona di cunfortu sustene u sviluppu; Li porta à a vita cù diverse tecniche cum'è pittura, arte digitale, installazione è mix media. A mostra, chì prisenta ancu a natura è l'opere astratte di u pueta Devrim Erbil, mette in risaltu u sensu di a creatività cù l'energia chì vene da l'estiu è accettà u cambiamentu cù l'emozioni rapprisentate da sta stagione vibrante.

Dati di l'esposizione: 27 maghju - 20 settembre 2023