Henné militare per i privati ​​in Keçiören

Henné militare per i privati ​​in Keçiören
Henné militare per i privati ​​in Keçiören

Un avvenimentu di henné militare rapprisentante hè statu tenutu da a municipalità di Keçiören per l'individui disabili à l'occasione di a settimana di i disabili di u 10-16 di maghju. U sindaco di Keçiören Turgut Altınok, u deputatu di u Partitu AK Ankara Lütfiye Selva Çam, u presidente di u distrettu di u Partitu AK Keçiören Zafer Çoktan è e famiglie di persone disabili anu assistitu à l'intrattenimentu tenutu à Çaldıran Zümrüt Life Center in u distrittu.

E persone disabili, chì anu datu l'henné nantu à e so mani è mandati à l'armata cum'è una rapprisintazioni di e so famiglie, ballavanu halays divertendu cù canzoni è canzoni populari. In l'eventu, induve una torta hè ancu tagliata, l'individui spiciali avianu un ghjornu piacevule in i so ghjorni speciali.

Parlendu à i participanti, u sindaco di Keçiören Turgut Altınok hà dettu: "In u 1994, a nostra municipalità di Keçiören hà apertu u Centru d'Educazione è Produzione per Disabili inseme cù a nostra Fundazione ÖZEV. In u 1994, ùn ci era mancu un dipartimentu propiu per i disabili in i ministeri. U nostru presidente di a Fundazione hè a Sra Saime Toptan. A Sra Saime Toptan hà ancu fattu riunioni, pannelli è simposii nantu à u tema di purtà à u publicu i prublemi di i nostri citadini disabili. "Città accessibili, cità senza barriere, vita senza barriere, vita senza barriere" sò i slogans chì avemu usatu per a prima volta. Altınok è Saime Toptan Hanım anu fattu grandi sforzi in questu sensu ". disse.