Nave di crociera di lusso Resilient Lady ancora à u portu di crociera di Bodrum

Nave di crociera di lusso Resilient Lady ancora à u portu di crociera di Bodrum
Nave di crociera di lusso Resilient Lady ancora à u portu di crociera di Bodrum

A nave da crociera Resilient Lady di Virgin Voyages hè ancorata in u portu di crociera di Bodrum in u so viaghju inaugurale. Resilient Lady, a nova nave orientata à l'intrattenimentu di l'industria di cruciera, farà 16 viaghji à Bodrum in tuttu l'annu.

Aziz Güngör, Direttore di Porti di u Mediterraniu Orientale di Global Ports Holding, hà dettu: "L'interessu di e linee di crociera di lussu in Bodrum hè aumentatu in proporzione diretta cù l'attività promozionale seria realizata da Global Ports Holding è l'aumentu di a cuscenza di u lussu di Bodrum cum'è marca. in u mondu in l'ultimi anni ".

Bodrum Cruise Port, chì hè inclusu in a cartera di Global Ports Holding, una filiale di Global Investment Holdings è u più grande operatore portu di cruciera in u mondu, hè a casa di Resilient Lady, chì Virgin Voyages hà recentemente aghjustatu à a so flotta. Stabbilita da u famosu imprenditore Richard Branson, u primu viaghju di Virgin Voyages, a nave da crociera Resilient Lady, hà aghjustatu solu u Bodrum Cruise Port da Turchia à a so rotta.

"L'interessu di i crucieri di lussu hè aumentatu"

À a ceremonia preparata in u portu per u primu viaghju di a Resilient Lady à u Portu di Crociera di Bodrum, l'invitati sò stati accolti cù a banda di bronzu, picculi rigali speciali per Bodrum, caffè turcu è gelato Maraş. Bahamas arrivanu à u portu di crociera di Bodrum da u portu di Santorini u ghjovi 11 di maghju à 07:00 bayraklı Resilient Lady partirà per u Port di Pireu versu 20.00:1444. Ci hè un totale di 1096 passageri è XNUMX persunale à bordu, principalmente naziunali americani è britannichi.

Parlendu à a ceremonia, u direttore di i porti di u Mediterraniu Orientale di Global Ports Holding, Aziz Güngör, hà dettu: "Aspittemu 2023 mila passageri cù 138 navi à Bodrum Cruise Port in 125. Inoltre, cum'è u portu principale, avemu da accoglie a nave da crociera turca Blue Sapphire in 46 spidizioni. L'interessu di e linee di crociera di lussu in Bodrum hè aumentatu in proporzione diretta à l'attività promozionale seria realizata da Global Ports Holding è l'aumentu di a cuscenza di u lussu di u mondu di Bodrum cum'è una marca in l'ultimi anni.

Offre una sperienza di crociera chì combina divertimentu cù lussu

Parte di a marca Virgin famosa in u mondu, Virgin Voyages hà u scopu di offre una sperienza di crociera di lussu cù un approcciu focalizatu in u divertimentu. Virgin Voyages face ancu una differenza in l'industria accoltandu solu adulti. Bahamas, una nova aghjunta à a flotta di Virgin Voyages bayraklı è 278 metri di lunghezza, a Resilient Lady hà a capacità di accoglie 2 marinari è 770 equipaggiu. Mentre chì i passageri di a nave sò citadini americani è britannichi, ci hè una presentazione di festa nantu à a nave. I menu di Resilient Lady, induve i spazii cumuni sò stati disignati da architetti di fama mundiale, sò stati preparati da chefs stella Michelin.

I navi Virgin Voyages pensanu à fà 2023 viaghji à u Bodrum Cruise Port in 16, è farà 2024 viaghji in 17. E crociere d'estate di a nave Resilient Lady si feranu in u Portu di Crociera di Bodrum, l'Isule Greche è u Mari Adriaticu, mentre chì in u periodu d'invernu, viaghjà à i Caraibi è l'Australia.