L'Associazione OSS riunisce l'industria cù u primu summit aftermarket di Turchia

L'Associazione OSS riunisce l'industria cù u primu summit aftermarket di Turchia
L'Associazione OSS riunisce l'industria cù u primu summit aftermarket di Turchia

L'Associazione di Prodotti è Servizii di l'Aftermarket Automotive (OSS) hà finitu u primu Summit Aftermarket di Turchia cun grande successu. À u summit, chì hè statu tenutu cù l'intensu interessu è a larga participazione di tutti i partiti di l'industria cù circa 500 participanti, i riflessi di u cambiamentu radicali in l'industria di l'automobile nantu à u mercatu dopu a vendita è e soluzioni à i prublemi è i prublemi affrontati. da l'industria sò stati discututi. À u summit AFM7, chì hè statu tenutu più di 23 sessioni, nomi impurtanti anu fattu presentazioni dettagliate nantu à u futuru di l'industria è cumu si adattanu à u cambiamentu in l'industria di l'automobile. Hè statu enfatizatu chì tutti i rivenuti ottenuti in u scopu di AFM23 seranu donati à a zona di u terrimotu.

"Continuemu à stà pusitivu in nome di u settore"

Parlendu à l'apertura di u summit, u presidente OSS di u Cunsigliu Ziya Özalp hà dettu: "A nostra Associazione OSS hè stata creata in 1995 per cuntribuisce à u sviluppu è a crescita di u Settore Automotive After Sales in u nostru paese. Da oghje, entremu in u nostru 28th anni. Semu ancu un membru di FIGIEFA, chì opera in questu campu in l'arena internaziunale. Cù u primu Summit Aftermarket di Turchia, u primu di quale avemu tenutu oghje, avemu u scopu di discutiri i prublemi di u settore è e novi tendenze, è di migliurà a cumunicazione di ogni attore in u nostru settore cù l'altri. U Summit Aftermarket, chì vulemu fà tradiziunale, serà una parte impurtante di u travagliu chì facemu per u sviluppu di a nostra industria. Solu inseme pudemu aumentà u sviluppu in a nostra industria, cum'è facemu oghje. U nostru numeru di membri hè ghjuntu à 250 oghje, nantu à sta strada chì avemu avanzatu aghjunghjendu a polifonia à a nostra voce interna.

Ziya Özalp, chì hà dettu chì u settore hà passatu per una prova seria in u mondu globale è in l'agenda di u paese sfida, hà dettu: "Dopu à a pandemia chì hà forzatu u settore, ci hè statu feritu assai, cum'è tutta a Turchia, cù i terrimoti di u 6 di ferraghju. Continueremu à allungà a nostra manu à a regione. Avemu da esse sperenza è sperenza per u settore è u mondu. Noi, cum'è produttori è distributori di aftermarket, cuntinuemu à stà pusitivi per u settore ".

"Aprirà grandi spazii à u mondu cummerciale di più di 65 anni"

Unu di i nomi rimarchevuli di u summit, u membru di u Cunsigliu di DEIK Steven Young hà fattu una presentazione dettagliata nantu à "Cosa cambierà in u viaghju à 2050" è hà rispostu à e dumande di i rapprisentanti di u settore.

Enfatizendu chì 2050 prublemi principali seranu à u primu pianu in u viaghju à u 4, à dì a connettività, a seconda urbanizazione, l'energia demugrafica è u clima, Steven Young hà dettu: "U numeru di dispositivi intelligenti aumenterà à 55 miliardi è questu aumentarà rapidamente. Quandu ghjunghjemu à u 2050, a maiò parte di a pupulazione di u mondu preferirà avà campà in e grande cità, è questu serà una grande prova in termini di infrastruttura in cità. Inoltre, hè previstu chì u gruppu di 65 anni è più di u gruppu crecerà 2 volte più cumparatu cù altri gruppi di età. Questu aprirà grandi spazii novi à u mondu cummerciale. I nostri industrii tradiziunali ponu truvà difficultà per attruverà novi talenti è giovani talentu, è questu pò causà lacune in l'anni à vene. Tuttavia, averà ancu influenza in i saldi di i costi. Dunque, cum'è cumpagnie, avemu bisognu di fà un patronu attraente chì appellu à a generazione Y. In questu sensu, l'ugualità di genere trà l'omi è e donne, da l'ambiente fisicu di a cumpagnia, hè assai impurtante. Avemu bisognu di attentu à questu ", disse.

Dicendu: "Avemu bisognu di fucalizza nantu à u futuru cù a velocità ottenuta in u passatu", Steven Young, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di DEIK, hà dettu:

"Quandu parlemu di u futuru, i termini è u modu di fà affari sò stati tecnulugia di l'automobile in l'industria di l'automobile. Ma ùn hè più cusì. Si parla di mobilità intelligente. In u 2020, u settore di l'Internet di e cose hà digià creatu un settore di 250 miliardi di dollari è cresce rapidamente. À u 2030, 15 trilioni di dollari seranu investiti in stu settore. U centru di u software di u mondu si move da Silicon Valley à l'India. Ci hè un grande investimentu in India. Fighjate è seguite l'India. Crescerà assai rapidamente ".

"U puntu di rottura in l'idrogenu hè 2030"

Dichjarà chì unu di i principali tendenzi di cambiamentu in a mobilità di u futuru serà l'idrogenu, Young hà dettu:

"Attualmente l'avemu vistu in veiculi pisanti, hè statu pruvatu in modu estensivu. A pocu à pocu hà cuminciatu à esse cummercializatu. Ma a nostra predizione hè chì u 2030 serà un puntu di ruttura. Attualmente, ci sò sempre studii nantu à i costi unità è a sicurità. Una volta chì l'idrogenu si sparghje à i passageri è i veiculi commerciali ligeri, cuntinuerà à un ritmu rapidu. Chì hè u vantaghju ? Pudete prufittà di l'infrastruttura esistenti. Riempite u tank in 3 minuti è avete una gamma di mille chilometri è zero emissioni da a fine à a fine.

Ecosistema di mobilità discutitu

Trà i parlanti di u Summit Aftermarket urganizatu da l'Associazione OSS, AYD Automotive Turkey Sales Manager Muhammed Ziya Ağbektaş, AYD Automotive Global Business Development Manager Domenico David Adamo, Dynamic Automotive Chairman Selami Tülümen, Esas Holding Corporate Communications Director Berrak Kutsoy, INTERCARS Director Commercial Tomasz , Clearer Future Youth Platform Founder Serra Titiz, MAHLE Turkey General Manager Bora Gümüş, Mann+Hummel Turkey Automotive Aftermarket Director Cemal Çobanoğlu, Martaş Otomotiv Yedek Parça Tic. È San. A.Ş. Direttore di Trasformazione Digitale Serkan Kandemir, Messe Frankfurt Brand Manager Michael Johannes, NTT DATA Business Solutions Turkey Sales Director Emir Serpicioğlu, Dynamic Technologies Sales Manager Pınar Özer, Balancing Working Group Member in OSS İş è Beylem Leblebici Birsen, Membru di u Cunsigliu di KAGIDER, Erdem Çarıkcı, u membru di u Gruppu di Travagliu di Bilanciamentu è u Direttore Generale di Üçel Rubber, Mehmet Mutlu, anu participatu à l'OSS İş.

In a Future Mobility Session intitulata New Service World and Mobility Ecosystem, Bakırcı Group CEO Mehmet Karakoç, Turchia, Iran è Mediu Oriente Bosch Automotive Spare Parts Business Unit Services Channel Marketing Manager Cem Güven, Euromaster Operations Director Tegin Akyürek è Stellantis Parts and Service General Manager Mehmet Akın hà fattu valutazioni. Dopu à a presentazione speciale "Storia di Successu Sociale" da TAV Airports Deputy Chairman di u Cunsigliu di Amministrazione è TAV Construction Chairman of the Board M. Sani Şener, a cima hè stata chjusa cù l'indirizzu di u Sicritariu Generale OSS Ali Özçete.