"Benvenuti à l'estate" Eventu in Pako

"Benvenuti à l'estate" Eventu in Pako
"Benvenuti à l'estate" Eventu in Pako

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à l'avvenimentu "Welcome to Summer" in Pako Stray Animals Social Life Campus. U presidente Soyer, chì hà visitatu i so amichi cari in Pako, hà aduttatu un cane chì hè ghjuntu à u centru in ambulanza circa un mese fà è chì u trattamentu hè statu finitu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à l'avvenimentu "Benvenutu à l'estiu" in u Campus di Vita Sociale Pako Stray Animals stabilitu in Bornova Gökdere, chì risponde à i standard di l'Unione Europea. À a riunione induve u presidente provinciale CHP İzmir Şenol Aslanoğlu, u secretariu generale adjuntu à a municipalità metropolitana di İzmir Şükran Nurlu, i burocrati municipali è l'amatori di l'animali anu participatu, u sindaco Soyer hà ancu aduttatu un cane Terrier, chì hè ghjuntu à u centru in ambulanza è hè statu trattatu circa un mese fà. .

ci hè a demucrazia quì

Enfatizendu chì Pako Stray Animals Social Life Campus hè una facilità senza precedente in u mondu, u presidente Tunç Soyer"Questu hè un locu speciale. Ùn si tratta micca di a quantità di investimenti fatti. Ci hè a demucrazia quì. A nostra cumuna ùn hà micca dettu "questu hè u mo travagliu, farò u megliu". À u cuntrariu, a direzzione di a municipalità s’hè riunita cù l’amichi di l’animali. Hè ciò chì face stu locu speciale. Hè ciò chì Turchia deve esse un esempiu. Duranti u primu annu à u centru, i mo amichi anu successu in stu travagliu. Faremu assai di più. U mo travagliu hè di superà ogni prublema. L'idea è u prugettu sò curretti. U puntu hè di apre a strada per u prugettu ", disse.

Hery di 1 mese hà ancu u so pruprietariu

Seda Yentürk, chì si trasferì in Istanbul per scopi di cummerciale, hà aduttatu un cane chjamatu Hery, unu di i residenti di Pako Stray Animals Social Life Campus, durante a visita di u presidente Soyer. Yentürk hà dettu: "I mo amichi campanu quì è hè per quessa chì cunnoscu à Pako. Aghju mandatu un documentu è hè statu accettatu. Quandu era solu un mese, Hery hè stata purtata à a facilità in ambulanza è hè stata trattata. Avemu scontru à Hery quì. Stu locu hè ancu più bellu di ciò chì m'aspittava. Hè una bella sensazione. Avemu furmatu un bellu ligame. Sò tantu felice. I so primi vaccinazioni eranu ancu quì. Ùn aghju mai vulutu piglià un cane. Aghju sempre vulutu pussede. L'animali ùn deve micca esse cummerciale.

1 mila 8 citadini sò stati furmatu in 772 annu

Pako opera cum'è un "campus di vita suciale di l'animali di strada" per rompe a percepzione di refuggiu è rinfurzà l'unità. Mentre chì u numeru di adopzioni era di 25 à u mese, stu numeru hà aumentatu à 65 à u mese cù l'attività è l'attività di sensibilizazione realizate cù l'apertura di a facilità.

U campus opera ancu cum'è una basa di furmazione. Ogni ghjornu di a settimana, i studienti di e scole primarie è secundarie sò datu furmazioni in i diritti di l'animali in cunfurmità cù a furmazione pedagogica da furmatori, sociologi è persunale tecnicu. Scontri è furmazione sò tenuti cù parechje ONG. In un annu, i citadini 8 anu beneficiatu di l'attività educative.