Unu di i Prughjetti di Visione di Trabzon, u Prughjettu "U Village più Felice" Conta i ghjorni

Unu di i Prughjetti di Visione di Trabzon, u Prughjettu "U Village più Felice" Conta i ghjorni
Unu di i Prughjetti di Visione di Trabzon, u Prughjettu "U Village più Felice" Conta i ghjorni

Dopu à Boztepe Observation Deck and Walking Path, chì hè assai populari trà i citadini, u prughjettu "Happiest Village", chì hè trà i prughjetti di visione di a Municipalità di Ortahisar, hè ancu implementatu.

U prughjettu "Happiest Village", custruitu da a municipalità di Ortahisar nantu à una superficie di 11000 m² di proprietà di a municipalità in u distrittu di Geçit, hè finitu.

In u scopu di u prugettu, chì hè custituitu di duie tappe in totale, sò stati custruiti 3 serre, 3 attelli di pruduzzione, 1 gallinare è un centru di riabilitazione, induve l'individui cù bisogni speciali prufittàranu di i benefici terapeutichi di a natura è travaglià inseme. cù individui senza disabilità. Dopu chì a prima tappa di u prugettu hè stata messa in serviziu, a custruzzione di a seconda tappa principia. In u scopu di a 1ª tappa, seranu custruiti 1 caffetteria-ristorante è 2 attelli di pruduzzione.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco di Ortahisar Ahmet Metin Genç hà dichjaratu chì in i workshop di agricultura è zootecnia implementati in u scopu di u prugettu, anu creatu un novu spaziu di vita induve l'individui svantaggiati ponu prufittà di l'effettu terapeuticu di a natura è travaglià inseme cù individui senza disabilità.

Amparanu l'agricultura è l'allevamentu di l'animali

Dichjarà chì u prugettu hè statu implementatu per a riabilitazione è l'impiegazione di e persone svantaggiate, Genç hà dettu: "Cerchemu di fà i nostri duveri per serve tutti i segmenti di a nostra sucità. I nostri fratelli è sorelle disabilitati custituiscenu ancu un segmentu impurtante di a nostra sucità. Avemu implementatu u nostru prughjettu sottu u nome di u prughjettu "U Village più Felice" in una superficie totale di 11000 mila metri quadrati per permette à i nostri fratelli è sorelle disabili di scuntrà a natura, di pudè pruduce qualcosa è di cuntribuisce à i so cumpagni. felicità cù questi prudutti. Per a riabilitazione di i nostri fratelli è sorelle disabilitati, avemu custruitu serre chì li culligaranu cù a terra è ancu serre induve puderanu amparà a pruduzzione senza terra. D’altronde, avemu custruitu gallinari è oche è attelli di artighjanali. » disse.

"HÀ SELEZIONAT U PRIMU Frà I PROGETTI IN ANKARA"

Dichjarà chì u prugettu hè statu custruitu cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, u sindaco Genç hà dettu: "Avemu prisentatu u nostru prughjettu à u nostru ministru inseme cù DOKA in l'anni precedenti. U nostru stimatu ministru ci hà sustinutu cù 8 milioni di TL attraversu u mudellu di cofinanziamentu. Vogliu ancu ringrazià u nostru Ministru di l'Industria è Tecnulugia, Mustafa Varank, u figliolu di a nostra cità. U costu 3 milioni cù u finanziamentu di 11 milioni di TL di a nostra cumuna. Stu prughjettu di u nostru hè statu sceltu prima trà i prughjetti chì vanu à Ankara. Eramu ancu felici di questu. "Hè esse cumpletu rapidamente avà." disse.

"VULIAMU SPARTA A SO FELICITÀ"

Dichjarà chì u scopu principale di u prugettu hè di assicurà chì e persone svantaggiate participanu à attività orientate à a produzzione, Genç hà dettu: "Un novu spaziu di vita hè statu creatu per i nostri fratelli è sorelle disabili. Di sicuru, e so famiglie facenu grandi sacrifici è mette in grande sforzu è sforzu per i so figlioli. Era un prughjettu chì includeva elementi di stile di caffè è ristorante induve puderanu rilassate in natura. U nostru scopu principale hè di permette à i nostri fratelli è sorelle disabili di scuntrà a natura, di cuntribuisce à a so pruduzzione, è in questu modu di sparte a so felicità ". disse.

"VULemu dimustrà chì ponu travaglià in ogni settore"

Dichjarà chì u prughjettu include tutte e unità chì permetteranu à l'individui cù bisogni speciali di travaglià in modu efficiente, u sindaco Genç hà dettu: "Ughjemu à aumentà a participazione di l'individui cù bisogni speciali in a forza di travagliu è l'opportunità di travagliu. Quì, puderanu truvà opportunità di furmazione prufessionale è di riabilitazione prufittendu di i benefici terapeutichi di a natura. Avemu implementatu una facilità induve ponu offre i prudutti chì pruducenu à i cunsumatori cù un altu standard di serviziu. Cù u nostru prughjettu, vulemu dimustrà chì e persone svantaggiate ponu esse impiegate in ogni settore. È vulemu dimustrà chì l'individui disabili ponu guadagnà ingressu per a produzzione agricula in i so campi per l'eredità. Cusì, vulemu cuntribuisce à aumentà l'impieghi di e persone disabili in tutti i settori è l'imprese famigliali. hà fattu e so dichjarazioni.