L'applicazioni di l'intelligenza artificiale sò amiche, micca nemiche di l'ingegneri di software

L'applicazioni di l'intelligenza artificiale sò amiche, micca nemiche di l'ingegneri di software
L'applicazioni di l'intelligenza artificiale sò amiche, micca nemiche di l'ingegneri di software

A rapida introduzione di l'intelligenza artificiale in a nostra vita porta cun ella novi dumande. "L'applicazioni di intelligenza artificiale lascianu ingegneri di software disoccupati?" A quistione apre a porta à unu di i dibattiti più populari di l'ultimu periodu. U fundatore di a fabbrica Dr. Sicondu Abdullah Önden, queste preoccupazioni ùn sò micca fundate. Perchè l'usu di l'applicazioni di intelligenza artificiale hè sempre luntanu da u livellu imaginatu. Sicondu un studiu, u 66 per centu di e cumpagnie utilizanu applicazioni AI minimamente o micca in tuttu.

L'applicazioni di l'intelligenza artificiale, chì sò emerse di pocu tempu è anu fattu un impattu sorprendente in a nostra vita, ponu fà parechje cose da u disignu à a produzzione di cuntenutu, da l'editazione di video à a codificazione. Sta situazione face chì parechje persone si preoccupanu di a so professione. L'industria di u software hè una di l'industrii induve stu dibattitu si faci. Mentre chì parechje cumpagnie cercanu modi per risponde à e so aspettative è bisogni in u campu di u software cù l'applicazioni di intelligenza artificiale, i prufessiunali di u software anu a paura di esse disoccupati.

"Ogni periodu di cambiamentu hè doloroso, l'impurtante hè di adattà à u cambiamentu"

Evaluendu a misura in quale l'applicazioni di intelligenza artificiale ponu risponde à i bisogni di u software di l'istituzioni, u Fundatore Fabrikod Yalova University Faculty Member Dr. Abdullah Önden hà dettu: "I dibattiti di l'intelligenza artificiale chì campemu oghje sò in realtà u risultatu di un prucessu assai naturali. Ogni periodu di cambiamentu in a storia di u mondu hà causatu diversi dolori. Mentri quelli chì si mantenenu cù u cambiamentu cuntinuavanu in u so modu più forte, quelli chì resistenu à u cambiamentu sfurtunatamenti anu da esse sguassati da u stadiu di a storia. Oghje, vogliu dà un esempiu per mezu di Fabrikod, un studiu di produttu chì opera in u campu di u sviluppu di a tecnulugia chì sò u manager. I tecnulugii chì usemu, u travagliu chì facemu, in corta, tuttu hè cambiatu à una velocità incredibile. Semu di fronte à l'innuvazione è cambia ogni ghjornu. Di sicuru, pudemu cuntinuà cù i vechji tecnulugia di u software. Ma questu prima ci stabilizza è poi regressa. Per questu mutivu, migliuramu constantemente è travaglià per assicurà chì i nostri clienti ghjunghjenu prudutti è servizii chì ponu cumpete cù u mondu. Altrimenti, prima noi è dopu i nostri clienti perderanu a so cumpetitività. À u puntu chì avemu ghjuntu oghje, ciò chì definiscemu cum'è innuvazione hè l'applicazioni di intelligenza artificiale. Pruvemu ancu di prufittà di a cunvenzione di queste applicazioni in tutti i servizii chì furnimu ".

"L'intelligenza artificiale hè un assistente chì accelera e cose è ci sustene"

Enfatizendu chì l'applicazioni di intelligenza artificiale ùn sò micca nemichi ma amici per i prufessiunali di u software, u Dr. Abdullah Önden hà dettu: "Servemu i nostri clienti in una zona induve a cumpetizione è u cambiamentu hè altu, cum'è u sviluppu web, u sviluppu di l'applicazioni mobili, u sviluppu di l'interfaccia è l'esperienza di u cliente, è u cummerciu elettronicu. Per quessa, l'intelligenza artificiale ùn hè micca un nemicu per esse temutu per noi, ma un assistente chì accelera u nostru travagliu. Per dà l'esempiu più simplice, pudemu preparà i nostri abbozzi di cuntenutu in pocu tempu è riceve suggerimenti per idee. Pudemu ancu truvà suggerimenti inespettati nantu à u disignu. Hè una questione di cumu utilizà a tecnulugia. Parechje cumpagnie ùn anu micca infurmazione chjara nantu à cumu utilizà l'applicazioni di intelligenza artificiale. Per esempiu, u MIT Sloan School of Management hà publicatu recentemente un studiu di 741 dirigenti. U 66 per centu di e cumpagnie chì participanu à a ricerca utilizanu applicazioni di intelligenza artificiale minimamente o micca. Questu hè veramente un grande miss. Perchè u 60 per centu di e persone chì anu participatu à a ricerca è anu dichjaratu chì anu utilizatu applicazioni di intelligenza artificiale vede queste applicazioni cum'è un cullegu. Questu hè un pezzu di dati impurtante chì enfatizeghja chì l'applicazioni di intelligenza artificiale sò i nostri assistenti ".

"L'applicazioni di intelligenza artificiale ùn sò ancu pronte à rimpiazzà l'omu"

Dichjarà chì l'applicazioni di intelligenza artificiale ùn sò micca abbastanza pronti per rimpiazzà l'omu in a situazione attuale, u Fundatore Fabrikod Dr. Abdullah Önden, "U futurista di fama mundiale in l'industria di a tecnulugia, Bernard Marr, in u so articulu publicatu a semana passata, hà enfatizatu chì l'intelligenza artificiale hè una tecnulugia assai funziunale, ma chì l'istituzioni facenu assai sbagli in u so usu. Questi errori ponu esse riassunti cum'è mancanza di scopi chjaru, sapè insufficiente, dati insufficiente, teste insufficiente, mancanza di pianificazione. Per dì più chjaramente, prublemi cum'è a mancanza di sperti per guidà l'intelligenza artificiale, l'incapacità di determinà u scopu chjaru da ghjunghje, è l'incapacità di furnisce dati precisi è abbastanza à l'intelligenza artificiale riducenu u successu. Per questu mutivu, almenu per ora, ùn hè micca pussibule di dì chì l'applicazioni di intelligenza artificiale liceranu i sviluppatori di software. Questu, sicuru, s'applica à i prufessiunali di u software chì si migliurà constantemente. E persone è l'istituzioni chì pruducianu opere simplici è identiche affruntà u periculu di esse eliminati da u settore in un futuru vicinu.