Pruduciutu 16 milioni di pani in un annu

A Fabbrica di Pane Publicu, stabilita da a Municipalità Metropolitana di Antalya, chì sustene i citadini chì anu difficultà per via di l'aumentu di i prezzi ogni ghjornu, in modu chì a ghjente pò manghjà pane à pocu prezzu, igienicu è sanu, cuntinua a so pruduzzione. Halk Ekmek cuntinueghja à esse a scelta di i residenti di Antalya cù a so qualità è u prezzu.

PORTU 9 MILIONI DI PANI À U POPLU DI ANTALYA

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin BöcekA fabbrica di pani di u populu, chì hè stata stabilita cù u slogan "Pane di u Populu, Pane di u Populu", hà pruduttu 15 milioni 829 mila 85 pezzi di pani in un annu. Circa 9 milioni di pani sani è diliziosi pruduciuti senza toccu da e mani umane in a fabbrica ogni ghjornu sò stati presentati à a ghjente di Antalya per mezu di i buffet Halk Ekmek. U pane pruduttu in Halk Ekmek hè furnitu à i citadini in casi di disastri naturali, cum'è terremoti è inundazioni, attraversu l'imprese appartenenti à a Municipalità Metropolitana.

PANE ALTA QUALITÀ, SANU E ECONOMICO

Malgradu l'aumentu di i costi di input, in i buffet di pane publicu di a municipalità metropolitana di Antalya, 210 grammi di pane biancu hè prezzu à 4,50 TL, 210 grammi di pane di granu integrale hè prezzu à 9 TL, 300 grammi di pane di paese hè prezzu à 12 TL, 400 grammi. di pane di segale hè u prezzu di 22,50 TL, 350 grammi di pane multigrain sò offerti in vendita à 22,50 TL, è 350 grammi di pane di granu integrale sò offerti à vendita à 22,50 TL. I pani pruduciuti in un ambiente sanu, igienicu è affidabile scontranu a ghjente di Antalya in 95 Buffeti di Pane Publicu situati in diversi punti di i distretti di Akseki, Aksu, Döşemealtı, Konyaaltı, Kepez è Muratpaşa. I citadini riempienu i so sacchetti di pane publicu è tornanu in casa cù a felicità di accede à u pane à pocu pressu.

A SCELTA DI I CITTADINI ERA U PANE PUBLICU

Dicendu chì ella compra u so pane da u buffet di Halk Ekmek ogni matina, Şirin Samurcu hà dettu: "Provu di vene prima matina perchè tutti venenu à Halk Ekmek perchè u gustu hè bonu è u prezzu hè assequible. Inoltre, una grande attenzione hè pagata à l'igiene in u buffet, chì hè per quessa ch'e aghju preferitu. "Sò assai cuntentu, grazie assai à a Municipalità Metropolitana", disse.

Dichjarà chì sempre compra pane da u buffet Halk Ekmek, Şükran Bedir hà dettu: "Compru pane per a nostra tavola da stu buffet ogni ghjornu. I pani sò freschi è diliziosi. "Hè più prezzu di u pane vendutu in altri panifici è mercati", disse.