A municipalità metropolitana di Bursa hà travagliatu senza scuse

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà scontru cù rapprisentanti è capi d'opinioni di l'urganisazioni non governative orientali è sud-est in u Centru Culturale di u Cungressu Atatürk. Parlendu à u prugramma assistitu da i deputati di Bursa Mustafa Varank, Refik Özen, Ahmet Kılıç è Mustafa Yavuz, u sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar, u sindaco di Yıldırım Oktay Yılmaz è i rapprisentanti di u partitu puliticu, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu chì hè ghjuntu à Bursa da 40 à 50 anni fà. diverse regioni. , hà dettu ch'ellu era felice di scuntrà e persone chì mantenevanu sia a cità di a so nascita è a cità induve hà campatu in i so cori. Dichjarà chì Bursa, cù una populazione di sin'à trè milioni è mezzo, hè una cità spirituale, u sindaco Aktaş hà dettu: "Ognuna di e nostre cità hà a so propria bellezza, ma Bursa hè una bella unica. Ognunu di i nostri cori, cori è preghiere sò cun Bursa. Hè preziosu per tutti noi chì Bursa hè preziosa, pulita, tranquilla, sicura è hà una alta attività cummerciale. Parechji avvenimenti negativi sò accaduti in u nostru paese in l'ultimi 5 anni. A vita s'hè fermata per via di a pandemia. Ci sò stati incendi in u sudu di u paese è inundazioni in u nordu. Cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, avemu pruvatu à ghjunghje in ogni regione di u nostru paese. Eramu scuzzulati da dui grandi terrimoti, u disastru di u seculu. Avemu fattu un bonu travagliu in a regione per guarì e ferite. U populu di Bursa ci hà datu stu putere. Malgradu tutte e negatività, ùn avemu micca scuse è ùn avemu micca ritenutu ciò chì avemu prumessu. Avemu pensatu à rivitalizza ogni angulu, migliurà e strade è viaghji, toccu una vita più, è dà una borsa di studiu à un zitellu più. "Cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, avemu realizatu boni travaglii cù u putere chì avemu ricevutu da i nostri citadini", disse.

"Se Diu vole, ùn averemu micca elezzione per quattru anni è mezu. Partemu nantu à l'asfaltu di Londra. A vittura accelera 250 o 300? "Spergu chì andemu à piena velocità", hà dettu u sindaco Aktaş, aghjustendu chì intraprenderanu prughjetti assai megliu in u novu periodu. Spieghendu chì sò una squadra esperta è esperta cù l'eccitazione di u primu ghjornu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Faremu a cità più vivibile cù u travagliu chì faremu micca solu in u distrettu di Khans, Hisar, è intornu à Heykel, ma ancu in tutti i quattru punti di a cità. Facemu a trasfurmazioni urbane è risolvemu e zone problematiche. Avemu purtatu meravigliosi mercati interni à a cità. Avemu aprendu novi strade. Avemu prublemi è eccitazione. I nostri presidenti di l'associu sanu chì una canzone populari chjamata Anatolian Arasta hè stata ghjucata dapoi 15-20 anni. "Sò nantu à una strada longa è stretta, và ghjornu è notte". Ci hè un grande signu davanti à ellu. Ùn hè chjaru ciò chì ci hè daretu. Quale di e nostre associazioni hà cuminciatu à serve in quella zona ? Ùn ci hè nisuna zona lasciata senza toccu da noi. Questu hè u trailer parte di u travagliu, avemu principiatu u filmu principale in Emirsultan o Ulucami da u 1 d'aprile di u 2024. "Allora viderete inseme ciò chì faremu in i prossimi 5 anni", disse.

Spieghendu u travagliu fattu in l'ultimi 5 anni cù una presentazione, u sindaco Aktaş hà datu infurmazioni à i participanti nantu à i servizii furniti à Bursa, in particulare a municipalità magra, i trasporti, a trasfurmazioni urbane, i spazii di vita suciale, u patrimoniu sportivu, storicu è culturale.