Emozionante corsa diplomatica di sci e snowboard in Erciyes

Ospitendu diverse attività suciali è sportive durante a stagione invernale, Erciyes cuntinueghja à offre à i so invitati un weekend piacevule.

A municipalità metropolitana di Kayseri Erciyes A.Ş. L'avvenimentu, ospitatu da l'Ambasciata Ceca in Ankara, hè statu fattu in partenariatu cù l'ambasciate d'Ankara d'Austria, Francia, Norvegia è Slovenia.

110 corridori, custituiti da impiegati di l'ambasciate d'Ankara d'Austria, Czechia, Francia, Norvegia è Slovenia, diplomati è i so parenti, è studienti di scole di sci in Ankara è Kayseri, anu participatu à i cuncorsi in l'Erciyes Ski Resort, Develi. regione di Kapi. E gare anu vistu una grande eccitazione in i spazii di snowboard è ski, è l'atleti di tutti i gruppi d'età cumpetenu ferocemente.

Dopu à e razzii, i medaglie è i cups sò stati presentati à l'atleti chì anu ottinutu successu da AK Party Kayseri Deputy Dr. Murat Cahid Cıngı, Ambasciatore di a Repubblica Ceca in Ankara Pavel Vacek, Ambasciatore d'Austria in Ankara Gabriele Juen, Ambasciatore di Norvegia in Ankara Erling Skjonsberg, Ambasciatore di Slovenia in Ankara Gorazd Rencelj, Vice Direttore Generale di i Servizi Sportivi di u Ministeru di Ghjuventù è Sport Veli Ozan Çakır è Kayseri Erciyes A.Ş. Hè statu datu da Hamdi Elcuman, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione.

À a fine di u prugramma, Kayseri Erciyes A.Ş. Hamdi Elcuman, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà ringraziatu l'ambasciadore cecu in Ankara Pavel Vacek per a so cuntribuzione è u sustegnu è hà prisentatu una placca.

Questu avvenimentu, tenutu in Erciyes, hè una cumminazione perfetta di relazioni diplomatiche internaziunali è di sport, chì riuniscenu diplomatichi è e so famiglie di diversi paesi, rinfurzendu ancu l'amicizia è a cooperazione.