L'industria di a moda turca mantene a so presenza in Francia

L'industria di a moda turca, chì e so esportazioni sò diminuite da 2023 miliardi 9,2 milioni di dollari à 21 miliardi 193 milioni di dollari cù una perdita di 19 per centu in tutta a Turchia in 253, urganizerà Premiere Vision Manufacturing in Parigi trà 06-08 February 2024 per mantene a so pusizione in Francia. , un forte mercatu d'esportazione.Va à a fiera.

L'associazione di l'esportatori di vestiti è vestiti di l'Egeu hà aghjustatu a seconda fase di a so campagna di prumuzione, chì hà iniziatu cù a fiera di Munich Fabric Start the Source in 2024, in Francia.

Dichjarà chì anu intrapresu l'Organizazione Naziunale di Participazione Turchia di a Fiera di Manufactura di Premiere Vision, chì si terrà in Parigi trà u 6 è l'8 di ferraghju 2024, per a 16a volta, Burak Sertbaş, presidente di l'Associazione d'Esportatori di Abbigliamento è di Abbigliamento Egeu Ready-made. , disse: PV, una di e fiere di moda più prestigiose in u mondu, cù cumpagnie 26 da l'industria di a moda turca, hà dettu chì anu da piglià u so postu in a fiera è u scopu di rinfurzà a so pusizioni in Francia, chì importa prudutti di vestiti di valore. 29 miliardi di dollari annu.

SIAMU U QUARTU PIÙ GRANDE FORNITORE DI FRANCIA

"Semu un fornitore forte in l'impurtazioni di vestiti pronti in Francia", disse Sertbaş, aghjustendu: "Semu u 4u fornitore di vestiti in Francia dopu a Cina, u Bangladesh è l'Italia. In u 2023, avemu esportatu 1 miliardi 90 milioni di dollari in Türkiye. L'impurtazioni di vestiti pronti di Francia sò diminuite di 2023 per centu in u 3,5, casendu da 30 miliardi di dollari à 29 miliardi di dollari. Siccomu u mercatu francese ùn hè micca in crescita, avemu da stabilisce legami forti cù i nostri clienti per mantene a nostra prisenza. A participazione à a Fiera PV hè assai preziosa à questu puntu. Avemu assistitu à a Fiera PV in July 2023 cù 23 cumpagnie, sta volta avemu participatu cù 26 cumpagnie, chì hè un indicazione chì l'industria di a moda turca ùn rinunzià micca nantu à u mercatu francese. "Ugemu di mantene u nostru livellu di esportazione di 2024 miliardi di dollari in Francia in 1,1", disse.

Tala Uğuz, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di l'Esportatori di Abbigliamento è di l'Abbigliamentu di l'Egeu è Presidente di u Cumitatu di Sviluppu di Strategie di Mercatu Stranieru, hà spartutu e so impressioni di a Fiera di u Tessutu di Munich Start the Source, chì hà fattu in Germania u 23- 25 di ghjennaghju di u 2024. Uğuz hà dichjaratu ch'elli anu osservatu l'effetti di a recessione in corso in Europa è a cuntrazione di 2023 per centu di l'economia tedesca in 0,3 durante u Tessutu di Munich Start the Source Fair, è chì sta situazione attuale hè cumpatibile cù l'aspettativa chì a bassa dumanda in a pronta. L'industria di vestiti fatti cuntinuerà in a prima mità di u 2024.

Spieghendu chì stanu prova à invertisce sta situazione, Uğuz hà dettu: "U modu per trasfurmà sta situazione in una pusitiva hè di assistisce à più fiere per ghjunghje à i clienti, esse vicinu à i clienti, è analizà a situazione di i pruduttori rivali. "Dopu avè assistitu à a fiera di PV Manufacturing Paris u 6-8 di ferraghju 2024, ospiteremu una Delegazione di Acquistu da l'Italia in Izmir u 6-9 di maghju 2024", disse.