Solu u 10 per centu di l'Europeani crede chì l'Ucraina pò batte a Russia

Solu unu in deci europei crede chì l'Ucraina pò batte a Russia, secondu un sondaghju à l'UE. L'indagine, realizata in 12 paesi di l'UE, cumpresi Francia, Germania, Ungheria, Italia, Paesi Bassi, Pulonia, Spagna è Svezia, hà truvatu chì u pessimisimu annantu à u risultatu di a guerra9 era duvuta à a contra-offensiva falluta di l'Ucraina, un pussibbili cambiamentu di i Stati Uniti. pulitica è un pussibbili cambiamentu di a pulitica di i Stati Uniti hà revelatu chì era alimentatu. Donald Trump entra in a Casa Bianca.

U rapportu intitulatu "Guerre è Elezzioni: Cumu i capi europei ponu mantene u sustegnu publicu per l'Ucraina" hà revelatu chì u 20 per centu di i participanti predichevanu a vittoria di a Russia.

I risultati venenu à a vigilia di u secondu anniversariu di l'invasione di l'Ucraina in piena scala da a Russia u 24 di ferraghju 2022. Ancu s'è u sustegnu per Kiev resta altu trà l'Europeani, una certa forma di "soluzione di cumprumissu" hè vistu da i rispondenti di l'inchiesta cum'è a suluzione più prubabile di a guerra.

Questu marca un cambiamentu in u sentimentu, cù a maiuranza di l'Europeani dicendu chì l'Ucraina deve ricuperà tuttu u territoriu chì hà persu à questu tempu l'annu passatu. Basatu annantu à questi risultati, l'autori di u rapportu sustenevanu chì i decisori pulitichi di l'UE anu da aduttà un approcciu più "realisticu" focu annantu à determinà cumu si pò ottene a pace.

"Per dimustrà u sustegnu cuntinuu di l'Europa à l'Ucraina, i capi di l'UE anu da cambià a manera di parlà di a guerra", hà dettu u coautore Mark Leonard di u Cunsigliu Europeu di Relazioni Estere (ECFR), chì hà cumandatu l'indagine. U Guardian l'hà citatu cum'è dicendu.

Hà aghjustatu chì a maiò parte di l'Europeani eranu "dissperati per prevene una vittoria russa", ma ùn crede micca chì Kiev puderia vince militarmente.

Davanti à un publicu sempre più scetticu, Leonard hà spiegatu chì l'argumenti per più aiutu duveranu fucalizza nantu à cumu puderia "portà à una pace sustenibile è negoziata chì favurizeghja Kiev invece di una vittoria di Putin". Sicondu i sondaggi, l'Ucraini s'opponenu largamente à qualsiasi accordu chì cede u territoriu à a Russia.

Certi sperti suggerenu chì un accordu di pace chì prevede u trasferimentu di u territoriu ucrainu puderia incuragisce u Kremlin è possibbilmente guidà à più cunflittu in u futuru. Altri crèdenu chì piantà u sangue hè di primura.

L'indagine hè stata fatta in ghjennaghju. Mosca hà fattu una vittoria strategica è simbolica in a regione orientale di Donetsk dopu chì e forze ucraine sò state custrette à ritirassi da Adiivka stu weekend. A preferenza per furzà Kiev à accettà l'accordu si vede soprattuttu in Ungheria (64%), Grecia (59%) è Italia (52%), mentri u sustegnu più forte per l'Ucraina per ripiglià u so territoriu hè in Svezia (50%) è U Portugallu (48%) hè statu vistu. ) è Pulonia (47%). L'opinioni sò più spartuti in Spagna, Paesi Bassi, Germania è Francia.