100 mila TL Supportu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul à 30 mila Coppie

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà fattu u terzu di i so "10 × 10 = 100 Big Project" presentazioni cù u titulu "Full speed ahead for a Fairer Istanbul". In a so presentazione tenuta à l'İPA Pool in u campus di l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul (İPA) in Florya, İmamoğlu hà spartutu cù u publicu i so prughjetti nantu à a lotta à a miseria urbana in cunfurmità cù a cunniscenza di u municipalismu populista.

U presidente provinciale di CHP Istanbul Özgür Çelik, u deputatu di CHP Yunus Emre, u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel, u candidatu di u sindaco di CHP Bakırköy Ayşegül Ovalıoğlu, u candidatu di u sindaco di CHP Güngören Yüksel Yalçın anu assistitu ancu à a presentazione.

Ricordendu e campagne di smear chì anu fattu durante l'elezzioni lucali di u 2019, u sindaco İmamoğlu hà dettu: "Chì anu dettu: "Se İmamoğlu vene, l'aiutu suciale serà tagliatu". Tagliamu solu una cosa : Tagliamu quella manica brutta, quella mangue chì trasfiere soldi da u bilanciu publicu à una manciata di persone, à certe fundazioni è associi, è hà stabilitu un sistema populistu chì hè cumplettamente liberu di partigiani, rispettu i citadini, è mette in risaltu. sulidarità suciale. Avemu finitu i rifiuti è purtendu u serviziu. Cunclusioni; Avemu aumentatu u sustegnu suciale è l'aiutu à una misura senza precedente in a storia di Istanbul. Cunclusioni; "Ci era parechji servizii novi offerti à i citadini per a prima volta per assicurà a ghjustizia suciale", disse.

"E persone chì anu pagatu u più per a cattiva gestione di l'ecunumia da u guvernu eranu i nostri citadini à pocu redditu", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Mentre u numeru di supportu in natura è in contanti furnitu à i citadini durante u periodu di amministrazione precedente era di 357.742, avemu hà aumentatu stu numeru à 2023 in 2.292.797. In altre parolle, avemu furnitu 6 volte più sustegnu à i citadini. "Cumu a povertà cuntinueghja à approfondisce in a nostra cità, à partesi da u 2024, sustenemu i nostri citadini in bisognu aumentendu a quantità di sustegnu suciale in natura è cash à 600.000 famiglie è u numeru di supportu in natura è cash à 4 milioni. "

Durante u so mandatu di 5 anni; Dendu esempi di i servizii populisti è publichi chì furnenu in diverse zone, da Halk Süt à Kent Restaurants, da nurseries cù numeri zero à dormitori di studienti, da u trasportu publicu gratuitu furnitu à e mamme cù i zitelli di 0-4 anni à a fattura sospesa, İmamoğlu hà dettu; Elencu in 10 voci ciò ch'ellu farà in u novu periodu in i campi di e donne, i zitelli, i ghjovani, e persone à pocu redditu, quelli in bisognu, i disabili è l'educazione, a vita suciale, a salute è l'educazione permanente.

"Per esempiu; "Furneremu 10.000 1 TL annuali di supportu di u mercatu per famiglia à i nostri citadini ritirati chì vivenu cù un salariu unicu", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "A causa di l'inflazione elevata, i nostri pensionati sò preoccupati ancu quandu compranu pane. Daremu à e famiglie chì vivenu cù una pensione unica u dirittu di cumprà 5 pane à ghjornu, gratuitamente, da i buffet di Pane Publicu. Apertura 'IBB Mobile Soup Kitchens', distribuiremu un totale di 75 milioni di pasti, gratuitamente, à i nostri citadini chì vivenu in strada o chì beneficianu di l'aiutu suciale IMM in 10.000 anni. Offremu "Supportu di Trasportu Cash" à e famiglie chì vivenu cù un salariu minimu unicu, è furniremu un totale di supportu di trasportu 10.000 TL à una persona in a famiglia per tuttu l'annu. Cuntribuisceremu à l'ecunumia di a famiglia furnisce un sustegnu di u mercatu annuale di 5.000 5 TL à e famiglie chì vivenu cù un salariu minimu unicu, è ancu à i nostri pensionati. Daremu un supportu di 100 TL à i parenti di i martiri è i veterani per sustene e famiglie di a nostra vita chì ci pruteghjanu mentre svolgenu i so funzioni naziunali. Puderemu un sustegnu una volta di 30 mila TL à un totale di 50.000 mila coppie in 5.000 anni, in modu chì e coppie di novu maritatu ponu inizià a so propria casa. "Furneremu supportu di XNUMX TL à XNUMX donne cù i zitelli disabili", disse.

"Avemu aumentatu u sustegnu chì avemu furnitu à e nostre coppie in 2024 à 15.000 XNUMX TL"

Enfatizendu chì u costu di a stallazione di una casa hè in crescita ogni ghjornu, İmamoğlu hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di Istanbul, avemu sempre sustinutu i nostri ghjovani coppie per ùn disperarà micca. Avemu furnitu un supportu non rimborsabile di 7.000 TL. In 2023, avemu supportatu 8.862 coppie cù un totale di 60.774.000 TL. Avemu aumentatu u sustegnu chì furnimu à e nostre coppie in 2024 à 15.000 TL. Avemu cuntinuatu à sustene e nostre coppie ancu dopu chì si sò maritati. Implementendu u prughjettu "Supportu per i neonati", avemu furnitu pacchetti di supportu per i neonati à 2021 famiglie dapoi u 25.000. Cuscenti chì a nutrizione hè un dirittu fundamentale, avemu furnitu più di 1 milione di "Supportu per l'alimentariu è l'igiene" à i nostri citadini di Istanbul chì anu difficultà à accede à i prudutti alimentari di basa. Avemu furnitu supportu cash 785.901 volte. In 2024, avemu aumentatu a quantità di supportu mensile furnita cù a "Carta di Supportu Sociale Istanbul" à 1.000 TL. Avemu cuntinuatu à sustene i nostri citadini durante l'epidemie di Covid-19, chì pone una seria minaccia in tuttu u mondu è in u nostru paese. "Durante stu prucessu, avemu distribuitu "Pacchetti Alimentari è Igiene" à 555.722 famiglie, supportatu "Shopping Cards" à 35.743 famiglie, è distribuitu pasticchi 40.218 à i zitelli chì ùn anu micca accessu à l'educazione à distanza da a nostra municipalità, in modu chì u prucessu educativu di i zitelli ùn saranu micca disturbati ", disse.

"Quandu avemu annunziatu e nostre prumesse di supportu suciale in 2019, quelli chì anu pruvatu à rendeci rispunsevuli dumandendu" Quale sò i soldi chì distribuite à quale ? "Oghje, sò occupati à copià e promesse chì avemu rializatu una per una", disse İmamoğlu, aghjustendu: "Pudete copià e nostre promesse, ma ùn pudete micca copià u sensu di ugualità è di ghjustizia in noi. Ùn pudete micca copià l'amore di e persone è di u paese. Ùn pudete micca copià u nostru grande è veru amore per Istanbul, senza impurtanza da negligenza è tradimentu. Ùn pudete micca copià u republicanismu è u populismu. Ùn pudete micca copià u nostru impegnu à Atatürk è i so ideali, chì hà dettu "A Republica hè soprattuttu quella di l'orfani". A mo risposta à quelli chì cercanu di chjamà mi cuntu dumandendu « À quale distribute i soldi à quale ? » ùn hè mai cambiata : distribuiscu i soldi di u populu à u publicu ; Continuaraghju à distribuisce. Perchè ùn devu nunda à nimu o à alcuna reta d'interessu. Aghju solu una prumessa di serve i citadini è un impegnu per l'ugualità è a ghjustizia. "Devu solu rispettu à a vuluntà di a nazione", disse.