Visita di Malatya da u Rappresentante Residentu di l'UNDP in Turchia

U Rappresentante Residentu Turchia di u Fondu di Sviluppu di l'ONU (UNDP) Louisa Vinton, chì hè ghjunta à Malatya in l'anniversariu di i terremoti di magnitudine 6 è 2023 cù l'epicentre in a pruvincia di Kahramanmaraş u 7 di ferraghju 7, hà ancu parlatu di novi prughjetti di cooperazione è di prughjetti in corso. dopu à u terrimotu hà fattu cunsultazioni.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana, Vahap Erdem, in u so discorsu durante a visita, hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, a nostra cità hè stata sfurtunatamenti affettata da l'effettu devastanti di u terrimotu di magnitudini 6 è 2023, accadutu u 7 di ferraghju 7. è u so epicentru era a pruvincia di Kahramanmaras. Un annu hè passatu da stu disastru, cunnisciutu cum'è u disastru di u seculu, è quandu avemu guardatu in daretu da l'anniversariu di u disastru, i nostri feriti sò stati guariti rapidamente è l'attività per vultà à a normalità cuntinueghjanu, cù u sustegnu di u nostru guvernu cintrali. è aiutu naziunale è internaziunale. Ci sò parechje istituzioni è urganisazioni internaziunali cù quale cooperemu in u ritornu à a normalità è u prucessu di ricuperazione. Tuttavia, sti istituzioni è urganisazioni anu un locu assai sfarente da l'UN-UNDP (Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite). Perchè, in a nostra cooperazione cù u PNUD, avemu determinatu una visione per l'implementazione di prughjetti strategicamente orientati à u futuru è sustinibili. In linea cù sta visione; Supportu a stazione di riparazione è mantenimentu di i veiculi disabili, corsi di furmazione prufessiunale per e donne è e ragazze, furnisce un supportu di soldi à i picculi cummercianti in vittime di u terremotu, furnisce camioni di focu per furnisce un serviziu veloce à bassa velocità, attellu di produzzione di ortesi-protesi per i nostri citadini disabili chì eranu amputatu in u terrimotu, chì hà da pudè furnisce servizii in l'avvene, hè statu decisu di sustene i prughjetti da mette in opera.

I detriti è i rubi liberati da l'edificazioni colapsati dopu u terrimotu causanu a contaminazione ambientale. Cù l'implementazione di u prugettu chì avemu sottumessu à l'UNDP, chì include u sustegnu per a fornitura di macchinari è equipaghji di riciclamentu, i siti di scavi induve 1.000 camioni di detriti sò trasportati per ghjornu seranu migliurati, è i rifiuti di cimentu è di macerie seranu purtati. in l'ecunumia. In questu rispettu, u sustegnu di u prugettu hè assai impurtante.

Vogliu sprimà u nostru piacè di vedevi in ​​a nostra istituzione è in Malatya in l'anniversariu di u terrimotu, è in nome di u populu di Malatya, vogliu ringrazià per tutti i prughjetti chì avete sustinutu. "Vogliu ancu nutà chì avemu aspittendu per realizà e nostre novi cullaburazioni è prughjetti".

"AMU VULIAMU ESSERE QUI DURANTE ISS GIORNI DIFFICILI."

Louisa Vinton, Rappresentante Residente di l'UNDP in Turchia, hà dettu: "Sapemu chì site occupatu per via di l'anniversariu. Ti ringraziemu è tutta a vostra squadra per u vostru tempu. Sò ghjorni difficiuli, i ricordi tornanu à a vita, sò ghjorni travagliati. Offriamu e nostre cundolenze una volta di più cù tuttu u nostru core, sincerità è anima. Vulemu esse quì in questi tempi difficili. Semu in Malatya oghje. Eramu in Kahramanmaraş a matina. Andemu à Hatay è Adıyaman. Vogliu dichjarà chì a mo squadra è eiu simu cun voi è supereremu sti ghjorni difficili inseme. A nostra cuntribuzione hè una cuntribuzione modesta à a nostra municipalità è à a ghjente di Malatya. Per i camioni di u focu è l'attellu di i veiculi disabili. Pudemu cuntribuisce à u prublema di gestione di i detriti chì avete appena citatu, cù u finanziamentu chì avemu ricevutu da u Guvernu Kuwait. Hè per quessa chì u nostru travagliu cuntinueghja è averemu un risultatu prestu.

Sò felice ogni volta chì vengu à Malatya, hè una cità chì amemu assai. Veni cumminatu cù l'albicocca. Sò assai felice di esse quì. Avemu avutu una cooperazione assai bona cù a municipalità. "Vi ringraziemu", disse.