Intensu interessu in u mercatu per Mustafa Dündar

U Candidatu à u Sindaco di l'Alleanza Populare di Bursa Osmangazi, Mustafa Dündar, hà scontru cù i cummercianti è i citadini di u Mercatu Campagnolu di Nilüfer in u scopu di l'attività elettorale. Ascoltendu i prublemi di i cummercianti, Dündar hà ancu scambiatu idee cù i cummercianti per eliminà i prublemi è e carenze in u mercatu.

Dündar hà ringraziatu i citadini chì vulianu ch'ellu sia elettu Sindaco di Osmangazi di novu, è hà dichjaratu chì, s'ellu hè elettu, hà assai travagliu à fà per a regione di u bazar è per tutta Osmangazi.

Dichjarà chì a Regione di Bazaar è Inns hà guadagnatu un valore significativu cù l'investimenti fatti da a Municipalità di Osmangazi, Dündar hà dettu: "Cù u travagliu chì avemu realizatu in a regione cum'è Municipalità di Osmangazi, avemu rinvivitu u patrimoniu storicu è, d'altra banda, hà tornatu. a vita cummerciale à i so tempi di gloria antica. "Spergu, continueremu u nostru travagliu in u periodu à vene per assicurà chì u nostru bazar ripiglià u valore chì merita". disse.