Selçuk Bayraktar: "Avemu i ghjovani chì crescenu in a generazione Teknofest"

Selçuk Bayraktar, presidente di u Cunsigliu di Trustees di a Fundazione di l'Equipa di Tecnulugia Turca, chì hè ghjuntu in a cità per esaminà l'attività di a Fundazione T3 in Adıyaman, hà visitatu a Cità Container è a Tenda di Scienza di a Fundazione T3.

À l'anniversariu di u disastru di u seculu, Selçuk Bayraktar, presidente di u Cunsigliu di Trustees di a Fundazione di a Tecnulugia Turca, è a so delegazione chì l'accompagna anu visitatu Adıyaman K2-B Container City è T3 Foundation Science Tent, esaminò l'opere in situ è ​​scontru. cù i citadini. Bayraktar hà visitatu prima a Tenda di Scienza di a Fundazione T3 è hà avutu infurmazioni nantu à u travagliu chì anu fattu cù i studienti. sohbet fattu. Bayraktar dopu scontru cù i citadini in Container City. sohbet Ascoltò e so dumande è dumande.

Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti, Bayraktar hà dettu: "In u 2023, simu stati scuzzulati da i dui più grandi terremoti mai sperimentati in terra in tutta a storia di u mondu. Cum'è a sulidarità dimustrata da a nostra nazione, avemu mubilizatu inseme cù i nostri amichi vuluntarii in BAYKAR Turkey Technology Team Foundation è i nostri amichi vuluntarii in Can Health. Cum'è BAYKAR, avemu prima furnitu un aiutu di soldi, dopu in pocu tempu, in un ghjornu o dui, andemu à u campu cù l'amichi di T3 è Life Health, è u nostru travagliu in u campu hà cuntinuatu da tandu. Inoltre, avemu stabilitu a nostra cità di container in Maras è l'amu donata à u nostru statu. Immediatamente dopu, avemu cuminciatu à travaglià per donallu à u nostru statu è nazione in modu di custruisce residenze permanenti. Quessi cuntinueghjanu in e nostre trè cità. U nostru travagliu cuntinueghja in Adıyaman, Maraş è Hatay, cumprese un totale di mille residenze in trè regioni, una di e quali hè in Adıyaman. Spergu chì e nostre residenze in Maras seranu realizate in maghju ". disse.

Bayraktar hà dettu: "Spergu, i nostri squadre u cumpletaranu in Maraş è Hatay è l'avemu da purtà à u nostru statu. Da un latu, noi, cum'è a Fundazione di a Tecnulugia Turca è a Fundazione di a Salute di a Vita, avemu stabilitu attelli sperimentali è centri di sustegnu psicologicu cù i nostri vuluntarii in e cità di cuntainer stabiliti, è i nostri vuluntarii cuntinueghjanu à travaglià in elli da u primu ghjornu. Cum'è oghje hè l'anniversariu, avemu riunitu di novu cù i nostri amichi in u campu è i nostri ghjovani quì per via di u disastru. Avemu appena esaminatu e so attività è avemu i ghjovani chì crescenu in a generazione Teknofest. Teknofest 2024 serà in Adana è avemu i ghjovani chì si preparanu. In più di tutta sta distruzzione amara, ci hè ancu una sulidarità calda. Attualmente, vedemu a stessa sulidarità quì, cum'è a forza, a forza è u sforzu chì a nostra nazione hà dimustratu in Çanakkale 100 anni fà. Cum'è a Fundazione Life Health, i nostri squadre di medichi vuluntarii è psichiatri sò stati nantu à u campu da u primu ghjornu è sirvutu in centri di sulidarità psicosociale, prima in cità di tende.Di sicuru, e ferite di un disastru cusì grande ùn sò micca facilmente guariti. Noi è i nostri cumpagni vuluntarii anu pruvatu u so megliu. Comu avemu dettu, i traumi di questi avvenimenti sò ancu severi ". disse.

Bayraktar hà dopu visitatu quelli chì stavanu in a cità di u containeru è hà parlatu cù i citadini. sohbet fattu. Bayraktar dopu partì.