A vita hè tornata à a normalità ... I voli cumincianu u venneri

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà fattu ispezioni in quantu à i travaglii realizati in l'aeroportu di Hatay.

In a so dichjarazione quì, u Ministru Uraloğlu hà spiegatu chì deformazioni di a superficia permanente è slipping permanente di finu à 1,5 metri sò stati osservati per via di difetti è di liquefazione di a terra in l'area induve si trova l'aeroportu di Hatay.

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì a pista è l'area circundante sò stati ancu affettati da questi insediamenti è diapositive, ma hà ricurdatu chì dopu à u terrimotu, anu realizatu rapidamente u travagliu necessariu per l'usu di l'aiutu umanitariu è l'aerei d'evacuazione è hà apertu a pista in serviziu appena. quantu pussibule. Nutendu chì anu iniziatu u travagliu necessariu per custruisce l'infrastruttura in un modu chì ùn sia micca dannatu ancu se terremoti simili si verificanu dopu, Uraloğlu hà dettu: "Avemu offertu a Riparazione è Sviluppu di i Campi PAT di l'Aeroportu di Hatay u 12 d'ottobre di u 2023, è hà iniziatu u travagliu di custruzzione u 21 di nuvembre. Custruemu u nostru novu Aeroportu di Hatay nantu à un riempimentu altu è impermeable aumentendu a capacità portante in terra. Rinforzeremu ancu u terminal, a torre di blocchi tecnichi, a stazione di focu, a centrale elettrica, l'alloghju è l'edifici di garage. Custruemu una pista cù una lunghezza di 3 mila metri è una larghezza di 60 metri, chì permette l'atterrissimu di l'aeronautica larga. Custruiremu dinò una nova strada di taxi parallela cù una lunghezza di 2 metri, 720 uscite rapide è 2 vie di taxi di cunnessione. "Ugemu à compie tutti questi travaglii in u primu trimestre di u 4", disse.

"50 MILIARDI DI LIRA INVESTIMENTI IN INFRASTRUTTURA DI TRANSPORTE E COMMUNICAZIONE DI HATAY"

Sottulintendu chì u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà investitu 2002 miliardi di lire per l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Hatay dapoi u 50, u Ministru Uraloğlu hà dettu chì a lunghezza di a strada divisa, chì era di 2002 chilometri in 151, hè stata aumentata à 503 chilometri, è a lunghezza di a strada di mistura calda bituminosa, chì era 142 chilometri, hè stata aumentata à 428. Ellu disse chì l'aghjurnà.

Ricordendu chì anu tenutu l'offerta per u Prughjettu di Tunnel d'Autostrada è Ferrovia Dörtyol-Hassa, chì hè impurtante in quantu à stabilisce una infrastruttura di trasportu alternativa à Hatay, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Stu prughjettu; Hè un prughjettu custituitu da 55 chilometri di ferrovia è 25 chilometri di autostrada. In u scopu di u prugettu, custruiremu un tunnel ferroviariu di 1 chilometri di longu sottu à i Monti Amanos, una ferrovia unilinea di 20 chilometri, è 55 tunnel di autostrada di 25 chilometri nantu à una strada di 2 chilometri. U nostru prughjettu hè custituitu di duie tappe è a prima tappa, chì include a custruzzione di u tunnel, finisce in Hassa Junction. "Lascerà l'autostrada Toprakkale-Iskenderun, passerà sottu à i Monti Amanos à a junzione di Dörtyol, è si uniscerà cù l'autostrada esistente trà Kırıkhan-Nurdağı via Hassa", disse.

Uraloğlu hà dichjaratu chì cù i tunnel da esse custruitu, u trasportu trà İskenderun-Gaziantep è İskenderun Kahramanmaraş serà accurtatu è u voluminu cummerciale esistente in questa regione serà furnitu cù facilità d'accessu, è hà aghjustatu: "Cù stu prughjettu, a Regione di l'Anatolia Sud-Est. , chì hè attualmente furnitu da l'estremità sittintriunali è miridiunali di i Monti Amanos, è a regione di l'Anatolia Orientale cunnessa à Kahramanmaraş seranu furnite. "A distanza di trasportu di a regione serà significativamente accurtata da a strada, chì hè trà Payas è Hassa è passa. attraversu a parti media di i Monti Amanos ", disse.

"Uraloğlu hà sottolineatu chì l'investimenti fatti in Hatay da u Ministeru ùn sò micca limitati à l'autostrada, è hà dettu chì Hatay è İskenderun seranu cunnessi à Gaziantep è Hassa Logistics Area in un modu più cortu cù a linea ferroviaria da esse custruitu trà Payas-Hassa- Yolbaşı. U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì a densità di u trafficu hà aumentatu per via di l'aiutu è di i travaglii di detriti nantu à l'autostrada esistente trà Iskenderun è Antakya, è chì sta densità aumenterà cù i travaglii di ricostruzione di u centru di Antakya.

"CUSTRUEremu HATAY IN CONFORMITÀ À A SO TEXTURA CULTURALE"

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, anu rializatu ogni duvere è responsabilità in l'investimenti di trasportu è infrastruttura di Hatay, Uraloğlu hà dettu: "Cumu pudete vede, per Hatay; Travagliemu in quattru rami: linea aerea, strada, ferrovia è mare. "Ricustruiremu Hatay cù e so piazze è e strade principali in cunfurmità cù a so struttura storica è culturale". disse. Dichjarà chì seguitanu parechji prughjetti ligati à Hatay, Uraloğlu hà dichjaratu chì anu trasfurmatu a strada esistente trà İskenderun è Toprakkale in una strada bituminosa rivestita calda. Dichjarà chì teneranu l'offerta per a sezione restante di a strada in u futuru, Uraloğlu hà dettu: "Avemu riunitu l'offerta per a sezione di a strada di Samandağ Ring Road è hà iniziatu u travagliu. Ci compieremu prestu. Avemu ancu fattu un prugressu significativu in u travagliu di l'Operatori GSM. Risolveremu u prublema di Internet prestu. "Parleremu cù a Municipalità Metropolitana di e strutture di prutezzione di a costa trà Iskenderun è Erzin", disse.