I parchi di Bursa seranu illuminati cù "Merinos"

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì s'hè rivolta à e fonti d'energia rinnuvevuli cù prughjetti cum'è a produzzione di energia da i rifiuti, HEPP è SPP in u scopu di a lotta à u cambiamentu climaticu, hà aghjustatu un novu à questi investimenti.

A municipalità metropolitana di Bursa, chì hà installatu prima sistemi di energia solare in parechje zone è li hà trasfurmatu in centrali elettriche, avà equipaghja u tettu di u Centru di Cungressu è Cultura di Merinos Atatürk cù pannelli solari.

U stabilimentu, induve u 80 per centu di a so fabricazione hè stata finita, avarà una putenza di produzzione di 3.15 MW quandu a fabricazione restante hè finita, è hè prevista di pruduce 2 milioni 200 mila KW di elettricità annu, chì ponu risponde à i bisogni di l'electricità. circa 5 residenze.

L'energia da esse prodotta grazia à i pannelli solari risponderà à l'intera necessità di cunsumu di u Centru di Cungressu è Cultura Merinos Atatürk, è i bisogni di l'electricità di l'illuminazione di u Parcu Culturale Reşat Oyal, u Parcu Cità di Hüdavendigar, u Giardinu di a Nazione, u Parcu Botanicu è İnegöl Hikmet Şahin. Kültürpark serà scontru cù l'energia elettrica restante da u cunsumu. Inoltre, grazia à l'energia rinnuvevule pruduciutu, circa 9.000 XNUMX tunnellate di emissioni di gasi di serra seranu impedite annu. Cusì, Merinos Factory, chì ùn solu furnia impiegu è cuntribuzione suciale à a cità per un tempu, ma ancu risponde à i bisogni di l'electricità di a cità per mezu di i generatori chì hà allughjatu, hà da cuntinuà à cuntribuisce à a cità pruducia a so propria electricità in u stessu. postu anni dopu.