Appuntamentu Vittoria di u Maestru Disabilitatu

A vittoria di l'appuntamentu di u maestru disabile ! Fendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Türk Sağlık Sen hà sparte una nutizia annantu à a lotta di u 40 per centu di l'insegnante disabile chì travaglia in u Centru di Coordinazione di e Case di i zitelli di Kocaeli.

U nostru membru, chì travaglia cum'è maestru in a Direzzione di u Centru di Coordinazione di i Case di i zitelli di Kocaeli, induve hè statu numinatu dopu à l'esame di prumuzione, hà dumandatu à esse trasferitu à Sakarya, induve a so famiglia vive, perchè hè 40% disabilitatu è per pudè cuntinuà. u so trattamentu cù a so famiglia.

Una demanda hè stata presentata da u nostru sindicatu dopu chì a dumanda di u persunale numinatu in u risultatu di a prumuzione è l'esame di cambiamentu di titulu di u Ministeru hè stata rifiutata, per via chì duverebbe serve per 3 anni in u locu chì sò stati numinati.

Kocaeli 2nd Administrative Court, chì hà discututu u casu, hà attiratu l'attenzione à u statutu di disabilità di u nostru membru in a so decisione è hà signalatu chì u principiu di discriminazione positiva contru i disabili hè regulatu in l'articulu 10 di a Custituzione. In a decisione di a tribunale, hè statu rimarcatu chì a scusa di u nostru membru, chì hà successu cum'è u risultatu di l'esame di prumuzione è hà dichjaratu a so scusa per sta situazione dopu chì u prucessu di appuntamentu hè statu stabilitu, ùn hè micca cunsideratu ancu s'è a so disabilità cuntinuava. . Inoltre, hè statu dichjaratu chì u Regolamentu di Nominazione è Trasferimentu ùn puderia micca esse usatu cum'è una basa per sta disputa, postu chì hè stata trovata per restringe i diritti cuncessi à e persone disabili da a Custituzione è e lege, è hà decisu di annullà, cum'è a transazzione. in quistione ùn era micca in cunfurmità cù a lege è l'equità, indipendentemente da u statutu di disabilità.

E facilità necessarie devenu esse furnite à quelli chì dumandanu una scusa in u settore publicu.

Cummentendu a decisione, u presidente di l'Unione di Salute Turca, Önder Kahveci, hà dettu: "L'amministrazioni pubbliche anu da furnisce e facilità necessarie à u persunale disabile è à quelli chì dumandanu un appuntamentu scusatu. Crià ostaculi in i rigulamenti per situazioni cum'è a vita di famiglia è a salute, chì sò guarantiti da a Custituzione, hè un approcciu problematicu. In fattu, in u casu chì avemu vintu, u tribunale hà rimarcatu chì i diritti cuncessi da a Custituzione è e lege ùn ponu esse limitati da i regulamenti. "Prendemu chì l'accordi necessarii sò fatti per tutti l'impiegati publichi per risolve queste situazioni senza ricorrere à litigazioni", disse.