A municipalità di Nilüfer hà distribuitu grembiuli di u mercatu à i pruduttori

A municipalità di Nilüfer, chì furnisce ogni tipu di supportu à i pruduttori lucali sia in a fase di produzzione sia di vendita, travaglia ancu per creà una struttura corporativa in i mercati di pruduttori induve i pruduttori è i cunsumatori si scontranu senza intermediari. In questu cuntestu; I grembiuli sò stati distribuiti à circa 250 pruduttori per furnisce l'integrità visuale in i mercati di pruduttori tenuti in Görükle marti, Konak u marcuri, Çamlıca u sabbatu è Karaman dumenica.

U vice-sindaco di Nilüfer Remzi Çınar hà participatu ancu à l'attellu induve l'impiegati di a Direzzione di u Cambiamentu Climaticu è Zero Waste eranu prisenti. I pruduttori, chì anu ricevutu i so grembiuli da Çınar è i so impiegati, anu ringraziatu per u serviziu furnitu.
Dichjarà chì stanu prova di sviluppà i mercati di pruduttori stabiliti in 4 ghjorni è posti differenti in Nilüfer, u vice-sindacu di Nilüfer Remzi Çınar hà dettu: "Circa 250 di i nostri pruduttori vendenu i prudutti chì pruducenu à i citadini in questi mercati. A municipalità di Nilüfer ùn riceve micca ingressu di affittu, elettricità o soldi d'acqua da i pruduttori in i mercati di pruduttori. In questu sensu, sustene i pruduttori. Assicura ancu chì i nostri citadini scontranu prudutti sani. U nostru avvenimentu oghje hè statu fattu per istituziunalisà un pocu più stu travagliu. Avemu distribuitu grembiuli di mercatu à i nostri pruduttori. A nostra municipalità hà fattu stu grembiule per assicurà l'integrità visuale è per aumentà in una certa misura a qualità di u serviziu furnitu à i citadini. Oghje avemu distribuitu à tutti i marketers. "Avemu vistu a satisfaczione di i citadini è di i marketers", disse.

Spieghendu chì i mercati di i pruduttori sò apprezzati da a ghjente di Nilüfer, Çınar hà dettu chì volenu aumentà u numeru di mercati stabiliti in u periodu à vene. Enfatizendu chì travaglianu nantu à a questione di l'alimentazione sana, Çınar hà aghjustatu chì anu u scopu di aumentà ancu a cuscenza di i citadini in u prucessu da a produzzione à u cunsumu.