"Ùn aduprate micca a nostra ghjuventù cum'è strumentu per a pulitica"

U sindaco di Izmit Fatma Kaplan Hürriyet hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in u so postu nantu à u so contu di e social media; "Sfurtunatamente, l'annullamentu di i protokolli riguardanti l'usu di u Tepeköy Student Dormitory è u Nebi Güdük Youth Center à a riunione di u cunsigliu di a Municipalità di Izmit hè deliberatamente distorta da certi circoli pulitichi.

ASSUNU USU A NOSTRA GIOVANI IN I SO CONFLICTI POLITICHI

Cum'è dichjaratu, un prublema cusì ridiculu cum'è destinatu à i nostri ghjovani chì ricevenu educazione islamica in l'annullamentu di u protocolu TÜGVA ùn hè mai fora di quistione. Cum'è una cumuna, hè u nostru duvere primariu di stà vicinu à tutti i nostri ghjovani è di furnisce un serviziu uguale è ghjustu.

Cundannamu fermamente sti dichjarazioni di certi circoli pulitichi è i so tentativi di utilizà a nostra ghjuventù è a so educazione cum'è strumentu per i so cunflitti pulitichi.

UTILIZZAvanu i soldi di u statu cum'è a pruprietà di u so babbu

Queste decisioni chì avemu pigliatu per prutege l'interessi di u populu di Izmit è per gestisce e risorse pubbliche in modu ghjustu sò stati fatti per via di prucessi trasparenti è legali. Ùn pudiamu più permette à certi gruppi di prufittà finanziariu di u custruitu di dormitori custruitu da a municipalità è d’utilizà a pruprietà di u Statu cum’è s’ellu fussi a pruprietà di u babbu !

Ci sò decisioni di a corte è rapporti di a corte di contu

I nostri annullamenti di protokollu, i rapporti di a Corte di Conti è e decisioni di a tribunale anu digià dimustratu chjaramente chì queste allocazioni sò irregulari. In questu cuntestu, cum'è a municipalità di Izmit, avemu decisu di uperà i dormitori cum'è una municipalità per prutege i nostri studienti è furnisce i servizii chì meritanu.

I STUDENTI ÙN SERRANNI RIMUTI

I tariffi raccolti da u dormitoriu operatu da TÜGVA è i stili di gestione anu fattu chì e risorse municipali si svieghjanu da u so scopu originale. Cum'è una municipalità, nisun studiente serà espulsu da u dormitoriu senza pruvucà alcun dannu à i nostri studienti. À u cuntrariu, circhemu di stabilisce un sistema induve i nostri studienti quì riceveranu un serviziu gratuitu è ​​di qualità. Ùn avemu micca capitu perchè a ghjente hè disturbata da u fattu chì a nostra cumuna offre servizii di dormitori à tutti i ghjovani nantu à a so prupietà ! Cum'è a municipalità di Izmit, continueremu à investisce in u futuru di i nostri ghjovani è offre li l'opportunità chì si meritanu. "U dirittu di l'abitazione di ognunu di i nostri studienti hè garantitu da a Municipalità di Izmit è i nostri passi in questa direzzione continuanu cun determinazione".