Istruzzioni di i Presidenti di i zitelli anu guadagnatu apprezzamentu

A cerimonia, chì hè stata tenuta in u scopu di l'avvenimenti di u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è diventata una tradizione per i zitelli à pusà in a sedia esecutiva cum'è rapprisentanti, hà ancu fattu in l'uffiziu di u sindaco di a municipalità di Osmangazi. In questu ghjornu significativu, u sindaco di Osmangazi, Erkan Aydın, hà lasciatu u so postu à Martyr Gendarmerie Specialist Sergeant İlyas General Primary School 3e studiente Zeynep Aktaş è Kükürtlü Camera di Cummerciu è Industria di Kükürtlü Studente di 4e scola primaria Can Yardımcı.

I PRESIDENTI CHILD RICEVUTU APLAUSI CU E SUE ISTRUZIONI

Accolta i so picculi invitati à a porta, u sindaco Aydın hà datu u so postu à i zitelli cun grande felicità. Zeynep Aktaş di 10 anni era u primu à pusà in a sedia presidenziale. U presidente di i zitelli Aktaş hà iniziatu u so discorsu felicitendu tutti i zitelli di u mondu u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli è hà spressu a so gratitudine à u Gran Capu Mustafa Kemal Atatürk per avè regalatu una festa cusì bella. Esprimendu i so primi struzzioni cum'è presidente, Aktaş hà dettu: "I pavimenti in e scole ponu esse scivolosi. Vogliu chì i pavimenti slippery in a mo propria scola è in tutte e altre scole sò rimpiazzati. U numaru di strutture sportive deve esse aumentatu. Pensu chì e penalità per quelli chì facenu viulenza contr'à l'animali anu da esse aumentate. I cuntenituri di l'alimentariu è di l'acqua deve esse lasciati in ogni strada per l'animali stray. Vogliu chì i guardiani di sicurità sò posti in i scoli per prutege i studienti è i parchi da esse custruitu in i giardini di a scola. "A mo dumanda più impurtante hè chì e persone in bisognu deve esse aiutate è i pacchetti alimentari sò distribuiti", disse.

Dopu avè desideratu successu à Erkan Aydın, chì hè statu elettu sindaco di Osmangazi, in u so novu postu, u sindaco di u zitellu Zeynep Aktaş hà lasciatu u sediu presidenziale à Can Yardımcı, di 11 anni. Can Yardimci, chì hà pigliatu a presidenza da Erkan Aydın per un ghjornu, hà felicitatu tutti i zitelli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. Dendu e so struzzioni cum'è u presidente, u deputatu hà dettu: "I terreni vacanti duveranu esse utilizati da custruisce cumplessi sportivi. Eventi sportivi deve esse urganizati in e scole. "I grandi rifugi duveranu esse custruiti in modu chì l'animali vaganti ponu campà in cundizioni migliori", disse. U sindaco di u zitellu hà ringraziatu u sindaco Aydın per avè lasciatu u so uffiziu à elli è li hà auguratu a bona furtuna in u so mandatu di sindaco di Osmangazi.

"A prutezzione di a patria principia cù a prutezzione di i zitelli"

U presidente Aydin hà dettu: "Avemu ricevutu struzzioni da i nostri presidenti è l'avemu cumpiendu. Felicita à tutti i nostri figlioli in u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli ". Cum'è a municipalità di Osmangazi, avemu cura di i nostri zitelli è di i ghjovani. Cum'è u nostru Gran Leader hà dettu, "A prutezzione di a patria principia cù a prutezzione di i zitelli". Intraprenderemu grandi servizii è travagli per i nostri zitelli è ghjuventù, chì sò a guaranzia di l'avvene di u nostru paese. Credu chì i nostri figlioli, chì seranu l'adulti di dumane, seguiranu i passi di Atatürk è purteranu u nostru paese à ghjorni megliu. "Una volta, commemorate cù misericòrdia, gratitudine è gratitudine tutti i nostri martiri chì sacrificanu a so vita per l'integrità indivisibile di u nostru paese è a nostra indipendenza, in particulare u fundatore di a nostra Republica, Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme", ​​disse.